Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Jaah!!11

Ändra tema till något man står ut med, om inte Windows har något fint så skaffa Multipatcher för att ändra på filen Uxtheme.DLL. Sedan kan du hämta vilket Visuellt Tema som helst och köra. :lol:

När du är klar med det rensar du skrivbordet, och sedan tar du random snygg bakgrundsbild från mig:

:3

The Red Road Up To The Sun

Red World

Fashion

Har ju Gnome, såg du inte det några sidor tillbaka? yes_645834_0.gif

... I för sig har jag Tempura på den stationära datorn, men den använder jag knappt längre eftersom den börjar halta efter hårdvarumässigt. :lol:

Installerade Multipatcher och nu ser datorn helt konsig ut, kan man ångra efter att man installerat det?

ÄDIT: Löste det, var bara och starta om datorn, var riktigt rädd där ett tag :huh:

Redigerad av SAvenom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerade Multipatcher och nu ser datorn helt konsig ut, kan man ångra efter att man installerat det?

ÄDIT: Löste det, var bara och starta om datorn, var riktigt rädd där ett tag :lol:

Blev också lite rädd för att jag förstört på något sätt för dig. :)

Det är ju lite scary att ändra UXTHEME.DLL eftersom det är en Windows- fil så det hoppar upp ett hotfull meddelande där det står att Windows- filer har blivit ersatta och att man genast ska stoppa i skivan, annars finns det en risk att systemet inte fungerar som det ska.

... Självklart ska det inte vara någon fara. Multipatcher är den säkraste patchern jag känner till, jag har alltid använt den - minst ett tiotal gånger, och aldrig utan några problem alls.

Icecandy: Damn you. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här var vi inspirerade av andra forumiter, ja.. :angry:

..Area o4, ser bara snyggt ut på den här bilden. I övrigt, när man har fönster och sånt öppna, så är det jättesvart och tråkigt :o

Haha, härmis (w00t) .

Eudoros, det stod ju faktiskt [Zentri... och med tanke på att det är Kebabs skrivbord så borde det inte vara jättesvårt att gissa :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eudoros, det stod ju faktiskt [Zentri... och med tanke på att det är Kebabs skrivbord så borde det inte vara jättesvårt att gissa (w00t)

Mjo, iofs.

Bara jag som är trött och dum. Vet inte ens varför jag egentligen skulle behöva veta vad han gjorde i PS... :angry:

Aja, bäst för alla att jag går och lägger mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord