IceCandy Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Emo med handeldvapen is the shiT ^ Såklart.. Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jaah!!11 Ändra tema till något man står ut med, om inte Windows har något fint så skaffa Multipatcher för att ändra på filen Uxtheme.DLL. Sedan kan du hämta vilket Visuellt Tema som helst och köra. När du är klar med det rensar du skrivbordet, och sedan tar du random snygg bakgrundsbild från mig: :3 The Red Road Up To The Sun Red World Fashion Har ju Gnome, såg du inte det några sidor tillbaka? ... I för sig har jag Tempura på den stationära datorn, men den använder jag knappt längre eftersom den börjar halta efter hårdvarumässigt. Installerade Multipatcher och nu ser datorn helt konsig ut, kan man ångra efter att man installerat det? ÄDIT: Löste det, var bara och starta om datorn, var riktigt rädd där ett tag Redigerad 27 januari, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 GUI.Relax Pristine OS Glitch Area o4 Är några förslag. Vad behövs för att instalera dem? Något speciellt program. Ja som ni märker har jag inte haft något tema förut och har inget program ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vad behövs för att instalera dem? Något speciellt program. Ja som ni märker har jag inte haft något tema förut och har inget program ännu. Antingen en UXtheme-patcher av något slag (t ex den Siana länkade till), eller StyleXP är vad som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ändrade storleken lite http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0shnbnt1rg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ändrade storleken lite http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0shnbnt1rg.jpg Ehhh ingen skillnad? Fixade mitt. Najs tycker jag. Som aldrig haft något spec. tema förr. Söker omkring efter andra. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ehhh ingen skillnad? Joe? Man ser mer av hunden på nr2.. det var det jag menade med ändra storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Joe? Man ser mer av hunden på nr2.. det var det jag menade med ändra storleken Hur får du startmenyn att gå över på boda skärmarna med dualscreeen? Min är fast vid en skärm, och är det alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hur får du startmenyn att gå över på boda skärmarna med dualscreeen? Min är fast vid en skärm, och är det alltid. Ändrade till "Som ett stort vågrätt skrivbord (horisontell utsträckning)" i NVIDIA:s kontrollpanel. Har du inte nvidia, så vette fan hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Yay! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/3vyuqa837m.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Installerade Multipatcher och nu ser datorn helt konsig ut, kan man ångra efter att man installerat det? ÄDIT: Löste det, var bara och starta om datorn, var riktigt rädd där ett tag Blev också lite rädd för att jag förstört på något sätt för dig. Det är ju lite scary att ändra UXTHEME.DLL eftersom det är en Windows- fil så det hoppar upp ett hotfull meddelande där det står att Windows- filer har blivit ersatta och att man genast ska stoppa i skivan, annars finns det en risk att systemet inte fungerar som det ska. ... Självklart ska det inte vara någon fara. Multipatcher är den säkraste patchern jag känner till, jag har alltid använt den - minst ett tiotal gånger, och aldrig utan några problem alls. Icecandy: Damn you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Yay!Bush hid the facts http://ww2.beffo.se/upload/pic~/gmljudijr4.jpg Ursäkta den äckliga kvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ny wallpaper Gorgoroth är fan söta som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här var vi inspirerade av andra forumiter, ja.. ..Area o4, ser bara snyggt ut på den här bilden. I övrigt, när man har fönster och sånt öppna, så är det jättesvart och tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här var vi inspirerade av andra forumiter, ja.. ..Area o4, ser bara snyggt ut på den här bilden. I övrigt, när man har fönster och sånt öppna, så är det jättesvart och tråkigt Vad håller du på med i Photoshop? Fint, för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Vad håller du på med i Photoshop? Jag print-screenar mitt skrivbord. ..eller det gjorde jag visst inte alls det. Edit2: Jag gjorde den här bilden till msn-visningsbilds-format: Och sekunden efteråt använde jag PS till att klistra in min skärm-dump. Redigerad 28 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här var vi inspirerade av andra forumiter, ja.. ..Area o4, ser bara snyggt ut på den här bilden. I övrigt, när man har fönster och sånt öppna, så är det jättesvart och tråkigt Haha, härmis . Eudoros, det stod ju faktiskt [Zentri... och med tanke på att det är Kebabs skrivbord så borde det inte vara jättesvårt att gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Eudoros, det stod ju faktiskt [Zentri... och med tanke på att det är Kebabs skrivbord så borde det inte vara jättesvårt att gissa Mjo, iofs. Bara jag som är trött och dum. Vet inte ens varför jag egentligen skulle behöva veta vad han gjorde i PS... Aja, bäst för alla att jag går och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Böt deskop igen, denna var nästan snyggare, den förra hade jag förminskat o jävlats med Får iaf någon sorts myskänsla när jag ser gorgoroth, vill bara älska när jag ser dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts