Boomer Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ny dator. Gillar att se mig i folks listor lyssna på Black Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Installerat Vista Ultimate på iMacen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ny dator. Ny dator och redan så mycket skit i sys tray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ny dator och redan så mycket skit i sys tray? Märkesdatorer serru. Min syrras bärbara Dell hade massor med skit där nere redan vid första starten. 71 processer som kördes efter uppstart också, inte att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ny dator. Verkar vara ganska maffig skärm. Installerat Vista Ultimate på iMacen. Haha, fränt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Märkesdatorer serru. Min syrras bärbara Dell hade massor med skit där nere redan vid första starten. 71 processer som kördes efter uppstart också, inte att leka med. Jo. Dumma HP. edit: Fast det mesta i systray har jag lagt till, MSN, Last.fm, Winamp, Drivrutiner till mitt Logitech skrivbord och mus, Norton och drivrutiner till ljudkortet. Redigerad 26 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Mitt "senaste". Haft ett bra tag nu iofs.. Tips på något bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Mitt "senaste". Haft ett bra tag nu iofs.. Tips på något bättre? Vem är sötnosen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vem är sötnosen? Random googledude.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Mitt "senaste". Haft ett bra tag nu iofs.. Tips på något bättre? Tips windowblinds Och sen VistaXp beta glass 2 skin.. ass snyggt... Som Aero Glass i vista... Plus en snygg bakrunds bild från www.deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Söker ett snyggt, stilrent och ej så krävande tema till min lilla dator. Någon ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Söker ett snyggt, stilrent och ej så krävande tema till min lilla dator. Någon ide? HmmXP tror jag är temat för dig. Kanske Tempura också men då blir Siana lite sur för att han inte är ensam om det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hå äm äm Äcks Pe? HmmXP Glömde du ett mellanslag och tänkte skämta om att jag bara borde ha det vanliga temat, eller finns det någonting som heter så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hå äm äm Äcks Pe? HmmXP Glömde du ett mellanslag och tänkte skämta om att jag bara borde ha det vanliga temat, eller finns det någonting som heter så? Det finns ett som heter så. HmmXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Mitt "senaste". Haft ett bra tag nu iofs.. Tips på något bättre? Jaah!!11 Ändra tema till något man står ut med, om inte Windows har något fint så skaffa Multipatcher för att ändra på filen Uxtheme.DLL. Sedan kan du hämta vilket Visuellt Tema som helst och köra. När du är klar med det rensar du skrivbordet, och sedan tar du random snygg bakgrundsbild från mig: :3 The Red Road Up To The Sun Red World Fashion HmmXP tror jag är temat för dig. Kanske Tempura också men då blir Siana lite sur för att han inte är ensam om det längre Har ju Gnome, såg du inte det några sidor tillbaka? ... I för sig har jag Tempura på den stationära datorn, men den använder jag knappt längre eftersom den börjar halta efter hårdvarumässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nja, inte HmmXP. Men tipsa gärna om fler - Stilrena, enkla och inte så krävande teman. Lägg gärna upp printscreens på dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Så.. Ändrade bara till något random. Orkar inte ladda ner några andra teman, och väggpappret var bara random från Devianart. (Sorry Siana.. ) Nu fåre vara såhär. Sådeså. Det är nästan lita gulligt som föregångarN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Nu fåre vara såhär. Sådeså. Det är nästan lita gulligt som föregångarN. Emo med handeldvapen is the shiT ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Nja, inte HmmXP. Men tipsa gärna om fler - Stilrena, enkla och inte så krävande teman. Lägg gärna upp printscreens på dem också. GUI.Relax Pristine OS Glitch Area o4 Är några förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts