Mr.Dumbom Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Min bärbara dator nyformaterad med Vista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Min bärbara dator nyformaterad med Vista.. Vill ha. Tror att min dator är för klen för det bara. Vad är det för systemkrav på vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tror att min dator är för klen för det bara. Vad är det för systemkrav på vista? Kör detta test, så tjatar den om vad som är för dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Kör detta test, så tjatar den om vad som är för dåligt. Okeeej, det blev en... hrrm... lång lista på saker jag måste förbättra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Back in... black. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Back in... black. Tror den skulle bli bättre om den inte var så brusig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tror den skulle bli bättre om den inte var så brusig. Det är det jag gillar med den. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Min bärbara dator nyformaterad med Vista.. Ingår det några andra teman liknande Windows classic till Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Katt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Katt? Länk till WP please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Länk till WP please? Här har du den plus några fler. Sökte bara på 1280*1024 på google image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Så här ser mitt ut, för dem som undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Så här ser mitt ut, för dem som undrar. Städat och snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Så här ser mitt ut, för dem som undrar. Usch bluescreen får det att vrida sig i magen på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 *BILD* Älska WP:et. Ge mäej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Älska WP:et. Ge mäej. Pie Good @ dlanham.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Någonting jag rotade fram under helgens LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Egen gjord backgrund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Någonting jag rotade fram under helgens LAN Vad lustigt formade de var, så ska dom ju inte se ut :'( Redigerad 21 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts