Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Då hade du en konstig verision, antagligen den första. Jag använder HmmXP Mono, d v s en temafärg istället för fyra, och då ser man det alldeles utmärkt bra. :rolleyes:

Nja. Jag drog den senaste från skaparen på deviant. Ska testa den du länkade till.

Edit* jaha det var bara en tweak på det jag hade innan. Då är det fortfarande samma problem. Är man van vid WinClassic's knallblåa blinkade så är det svårt att uppfatta dom tama färgerna i HummXP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja. Jag drog den senaste från skaparen på deviant. Ska testa den du länkade till.

Edit* jaha det var bara en tweak på det jag hade innan. Då är det fortfarande samma problem. Är man van vid WinClassic's knallblåa blinkade så är det svårt att uppfatta dom tama färgerna i HummXP.

Men vafan! Har man bara det blåa blinkar det ju blått, kanske en aning ljusare men du är väl inte blind? :rolleyes:

Edit. Upptäckte just att det inte alls är HmmXP Mono jag hade så jag vet inte om det blnkar blått - men såvitt jag vet hade åtminstone jag inga problem med att se det. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damask = ögonfröjd, och jag har alltid haft Win Classic. Aldrig orkat ha skit som slöar ner datorn i onödan, och winXP's blå/grå/oliv är något av det fulaste som finns.

Körde mitt egna "svart/gröna" ett bra tag, tills jag kom på hur fult det faktist var (runt 2004), så jag klirrade mitt vita som jag har nu. Har haft det sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord