Vice. Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Här är mitt tillfället... Älskar devianart. Många fina bilder... Godis Mycket fin, i like that. Tack! Och KalleR fortsätter med sin 70-tals kampanj ser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Då hade du en konstig verision, antagligen den första. Jag använder HmmXP Mono, d v s en temafärg istället för fyra, och då ser man det alldeles utmärkt bra. Nja. Jag drog den senaste från skaparen på deviant. Ska testa den du länkade till. Edit* jaha det var bara en tweak på det jag hade innan. Då är det fortfarande samma problem. Är man van vid WinClassic's knallblåa blinkade så är det svårt att uppfatta dom tama färgerna i HummXP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Efter nån timmes slit fick jag äntligen till det. Ja, det är min gamla PC fast it got MACALIZED! http://pici.se/pictures/5AezzL.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Nja. Jag drog den senaste från skaparen på deviant. Ska testa den du länkade till. Edit* jaha det var bara en tweak på det jag hade innan. Då är det fortfarande samma problem. Är man van vid WinClassic's knallblåa blinkade så är det svårt att uppfatta dom tama färgerna i HummXP. Men vafan! Har man bara det blåa blinkar det ju blått, kanske en aning ljusare men du är väl inte blind? Edit. Upptäckte just att det inte alls är HmmXP Mono jag hade så jag vet inte om det blnkar blått - men såvitt jag vet hade åtminstone jag inga problem med att se det. Redigerad 11 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Men vafan! Har man bara det blåa blinkar det ju blått, kanske en aning ljusare men du är väl inte blind? Testade alla olika färger. Missade ofta att någon skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Mitt just nu: Kunde inte posta med högre kvalité an någon anledning. Och om ni undrar varför min startbar är otydlig så är det för att jag använder some kind of startbar-fader. Håller man musen på det så ser man tydligt. Redigerad 12 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Har kört med Win98 temat nu ett tag. Man får en sån där.. Nostalgis känsla, sen är det stilrent. Inte en massa onödiga krumelurer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Har bytt igen ( ) - nu till något vitare, då jag vart trött på allt mörker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Har bytt igen ( ) - nu till något vitare, då jag vart trött på allt mörker. Giv wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Giv wp! Yäs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Filderare: Göm er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Har kört med Win98 temat nu ett tag. Man får en sån där.. Nostalgis känsla, sen är det stilrent. Inte en massa onödiga krumelurer. Mysig bakgrund, kan du länka till sidan den ligger på? Jag vet att den har postats förrut. Förresten, hur fnuppar man bort Papperskorg-ikonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Mysig bakgrund, kan du länka till sidan den ligger på? Jag vet att den har postats förrut. Förresten, hur fnuppar man bort Papperskorg-ikonen? högerklick på skrivbord -> ordna ikoner efter -> visa skrivbordsikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 ... Verkar vara högsäsong för Damask- WP + Windows Classic- skin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Damask = ögonfröjd, och jag har alltid haft Win Classic. Aldrig orkat ha skit som slöar ner datorn i onödan, och winXP's blå/grå/oliv är något av det fulaste som finns. Körde mitt egna "svart/gröna" ett bra tag, tills jag kom på hur fult det faktist var (runt 2004), så jag klirrade mitt vita som jag har nu. Har haft det sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Då bryter jag trenden. Avskalat men produktivt...och ingen jävla ObjectDock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Då bryter jag trenden. Avskalat men produktivt...och ingen jävla ObjectDock. http://img441.imageshack.us/img441/1954/skrivbordrg7.png Vad är .fpl för något skoj? Mitt, är inte så jättenöjd: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vad är .fpl för något skoj? Foobar Playlist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Foobar Playlist. Jaha. *slå sig själv i pannan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts