Hew Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Du laddar hem D-color. Varje gång jag startar datorn lägger sig ikonerna på default plats, finns det något sätt att spara de till speciella platser på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Varje gång jag startar datorn lägger sig ikonerna på default plats, finns det något sätt att spara de till speciella platser på skrivbordet? Starta programet igen, det lägger sig i aktivitetsfältet. Högerklicka och välj att de ska startas när datorn startas. Typ "Start when system starts" eller liknande. Kom ihåg att välja små ikoner innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Starta programet igen, det lägger sig i aktivitetsfältet. Högerklicka och välj att de ska startas när datorn startas. Typ "Start when system starts" eller liknande. Kom ihåg att välja små ikoner innan. Hade det, när datorn startade startade programmet och gjorde ikonerna små, men de fanns ändå kvar längst upp till vänster på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Hade det, när datorn startade startade programmet och gjorde ikonerna små, men de fanns ändå kvar längst upp till vänster på skrivbordet. Okej, finns det inget annat alternativ som verkar passande då? Mitt nya f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Hade det, när datorn startade startade programmet och gjorde ikonerna små, men de fanns ändå kvar längst upp till vänster på skrivbordet. Dra ikonerna dit du vill ha dem, sedan högerklickar du på D-colorikonen > Save icon layout now. Även om autosave är på så måste du klicka där manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Dra ikonerna dit du vill ha dem, sedan högerklickar du på D-colorikonen > Save icon layout now. Även om autosave är på så måste du klicka där manuellt. Tack, gjorde det tidigare idag så får se imorgon om det funkar. Har dock för mig att jag gjorde det redan igår, men måste ha missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Här är mitt tillfället... Älskar devianart. Många fina bilder... Godis http://img443.imageshack.us/img443/2298/coloursofmylifegs4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Här är mitt tillfället... Älskar devianart. Många fina bilder... Godis Fyfan vilken snygg bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 OMFG, du dödade just en hundvalp med den dumpen. Bara jag som inte alls fattade vad han snackar om? Vinterfotot nummer ett i min smak - tack, Adde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Bara jag som inte alls fattade vad han snackar om? Vinterfotot nummer ett i min smak - tack, Adde! Min bild! Du kan få den utan ram om du vill. Edit: Redigerad 10 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Här är mitt tillfället... Älskar devianart. Många fina bilder... Godis http://img443.imageshack.us/img443/2298/co...ofmylifegs4.jpg Snygg Synd bara att den var så liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Vad heter den där lilla toolbar grejen du har högst upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 ObjectDock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 ObjectDock Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/m3zw0zj2jw.jpg Rätt gulligt, men jag tycker att bakgrundsbilden ska vara lite svagare, man blir lite yr. ... Sedan förstår jag inte varför du envisas med Windows Classic. Fullt förståeligt om du inte gillar färg- gälla och plåttriga teman, men HmmXP är ju mindre plåttrigt än Win Classic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Rätt gulligt, men jag tycker att bakgrundsbilden ska vara lite svagare, man blir lite yr. ... Sedan förstår jag inte varför du envisas med Windows Classic. Fullt förståeligt om du inte gillar färg- gälla och plåttriga teman, men HmmXP är ju mindre plåttrigt än Win Classic... Använde HmmXP ett tag, men tyckte att kontrasten var för svaga. Skrev nån på msn så såg man inte att det blinkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/w9hovv7us5.JPG Några tips är hjärtligt välkomna. Jag totalt avskyr så som den är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Ny wallpaper Darkthrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Använde HmmXP ett tag, men tyckte att kontrasten var för svaga. Skrev nån på msn så såg man inte att det blinkade. Då hade du en konstig verision, antagligen den första. Jag använder HmmXP Mono, d v s en temafärg istället för fyra, och då ser man det alldeles utmärkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts