Eudoros Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (Tror dock att det var med flit ) Det här har jag haft över julen, känner att det är dags att byta nu.. "Rakade Ögonbryn Ska det vara"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 "Rakade Ögonbryn Ska det vara"? <-- Click me! Råkade ha musen på Foobar-ikonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 <-- Click me! Råkade ha musen på Foobar-ikonen. Haha, den var ju t.o.m bra. Dom verkar gilla att leka med olika ord; "Live Popaganda, Stockholm 2005" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nej, nej nej! Det är ju ett print screen secunden efter att någon har slängt en flach i ansiktet på honom på counter strike. Det ser väl alla!? Vafan!? Jag trodde itne att nån skulle komma på det! Grattis! Edit: Bara Vice. får spara den. Okej, jag vill överklaga domen. Trots att man blivit flashad så syns fortfarande HUD:en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Sista screenshotet före formateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Sista screenshotet före formateringen. Och det temat gillade jag. Vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Och det temat gillade jag. Vad heter det? GUI.Relax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 GUI.Relax Man tackar och bockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Det här har jag haft över julen, känner att det är dags att byta nu.. Du borde ha haft en röd startknapp också. Det finns en hel hemsida med såna i olika färger och mönster, som Siana länkade här för ett tag sen.. http://www.theinspirationgallery.com/wallp...wp_damask01.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Och jag har nytt, once again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Du borde ha haft en röd startknapp också. http://www.theinspirationgallery.com/wallp...wp_damask01.htm Jo jag vet. Men jag ogillar när alla "lister" får den färgen. Och så är den lite för ljus för att matcha. Tack för länken! Den här gången ska jag spara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Sista screenshotet före formateringen. Riktigt snyggt, men vad använder du för något som gömmer ikonerna i meddelandefältet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Mitt skrivbord, vad tycks?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Mitt skrivbord, vad tycks?? Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Riktigt snyggt, men vad använder du för något som gömmer ikonerna i meddelandefältet? Menar du meddelandefältet som längst ner till höger bredvid klockan? Högerklicka på aktivitetsfältet > egenskaper > anpassa > sedan väljer du "alltid dold" på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Och jag har nytt, once again. Fin wp, länk plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Fin wp, länk plx Länken dit har jag inte längre, och kommer inte ihåg heller. Men bilden, den har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Länken dit har jag inte längre, och kommer inte ihåg heller. Men bilden, den har jag! Ty man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Inget. Redigerad 8 januari, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Här är mitt skrivbord . Det börjar gå åt helvete i One Three Hill Redigerad 8 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts