RavenE Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Räddar den här tråden från att dö ut. Här är mitt för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Way to go! Vad är det du har blurrat över? Hur får jag ikonerna att bli så små? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Way to go! Ah, det där utsuddade, det måste varit det du menat...? Och: Silver Fang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Vad är det du har blurrat över? Hur får jag ikonerna att bli så små? Ehm, ett textdokument där det står en massa skit om en medlem från sajten. Jag tänkte att ni inte ville se namnet på medlemmen. Du laddar hem D-color. Och: Silver Fang. Ja, okej då! Jag snodde bilden från snyggast, photoshop:ade bort alla felaktiga pixlar (Det var många), sedan tog jag bort all onödig text innan jag slutligen gjorde den till rätt storlek. Jag får väl "råka" photoshop:a bort texten också då. Redigerad 6 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Inte då... Redigerad 6 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ja, okej då! Jag snodde bilden från snyggast, photoshop:ade bort alla felaktiga pixlar (Det var många), sedan tog jag bort all onödig text innan jag slutligen gjorde den till rätt storlek. Jag får väl "råka" photoshop:a bort texten också då. Haha, det var inget illa menat, eller att det såg konstigt ut, jag tyckte att det var lite småroligt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Den som gissar rätt på vad bakgrundsbilden föreställer får den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Den som gissar rätt på vad bakgrundsbilden föreställer får den!! Två isbjörnar i en snöstorm som bygger en igloo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Den som gissar rätt på vad bakgrundsbilden föreställer får den!! En vitryss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Två isbjörnar i en snöstorm som bygger en igloo? Nej, nej nej! Det är ju ett print screen secunden efter att någon har slängt en flach i ansiktet på honom på counter strike. Det ser väl alla!? Redigerad 7 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nej, nej nej! Det är ju ett print screen secunden efter att någon har slängt en flach i ansiktet på honom på counter strike. Det ser väl alla!? Ja, just ja! Att vi inte kom på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Den som gissar rätt på vad bakgrundsbilden föreställer får den!! En vit kanin i snöstorm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 En vit kanin i snöstorm? Vi har faktiskt redan löst mysteriet. Läs två poster upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Får jag komma med en vild gissning..? "javisst." Tackar, tack så mycket. Jag tror att det är vitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Nej, nej nej! Det är ju ett print screen secunden efter att någon har slängt en flach i ansiktet på honom på counter strike. Det ser väl alla!? Vafan!? Jag trodde itne att nån skulle komma på det! Grattis! Edit: Bara Vice. får spara den. Redigerad 7 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vafan!? Jag trodde itne att nån skulle komma på det! Grattis! Edit: Bara Vice. får spara den. Tackar. Det var nässtan fusk för jag har ju minn utomordentliga iniligenss til hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Tackar. Det var nässtan fusk för jag har ju minn utomordentliga iniligenss til hjälp... (Tror dock att det var med flit ) Det här har jag haft över julen, känner att det är dags att byta nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (Tror dock att det var med flit ) Det här har jag haft över julen, känner att det är dags att byta nu.. Gieev wallpapi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Gieev wallpapi Det finns en hel hemsida med såna i olika färger och mönster, som Siana länkade här för ett tag sen.. Redigerad 7 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts