Vice. Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 God jul önskar Panimala. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 http://img335.imageshack.us/img335/8537/hddjn9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Argh! Va kladdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Argh! Va kladdigt Kladdigt? Bara för att ajg har en tillfällig fil på skrivbordet eller? Råkade bara ha uppe My CMP när jag tog screenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Kladdigt? Bara för att ajg har en tillfällig fil på skrivbordet eller? Råkade bara ha uppe My CMP när jag tog screenen Med att du har sån låg upplösning på din skärm så blir det väldigt ihoptryckt. Och sen att du har en bild med mycket färger och du sparade den i väldigt låg JPG upplösning blev det kladdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Med att du har sån låg upplösning på din skärm så blir det väldigt ihoptryckt. Och sen att du har en bild med mycket färger och du sparade den i väldigt låg JPG upplösning blev det kladdigt. Orkade inte starta fireworks ... och så har jag en gammal screen.. På bärbara har jag typ .. 1400 x 1200 eller något å¨t det hållet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/wy71do41d8.png Fy fan va skön! WP snälla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Fy fan va skön! WP snälla!? Kanske. Eller nej. hmm http://www.dlanham.com/art/h3po4/h3po4_full.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/wy71do41d8.png Vad heter temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Vad heter temat? HmmXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ubuntu me Cobble e ZOETT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Fråga om Tango: jag har helt tröttnat på skiten nu, så jag vill ha bort det från min dator. Det står på hemsidan att det ska finnas en separat fil för när man vill bli av med det, men jag hittar den inte. Däremot hittar jag Tango i Lägg Till/Ta Bort program. Går det bra att ta bort det via den istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Dual Screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Så här ser det ut ca. 2 veckor sen den förödande formateringen, i början hade jag ett snyggt tema men nu satsar jag på prestanda iställetSkrivbord_1.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/h7uv9yna04.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Med att du har sån låg upplösning på din skärm så blir det väldigt ihoptryckt. Och sen att du har en bild med mycket färger och du sparade den i väldigt låg JPG upplösning blev det kladdigt. Då vill du inte se min, jag har fler mappar och inget fungerande grafikkort så jag har 640x480 i upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag går fantasifullt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag går fantasifullt... Häftigt wallpaper, det snor jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts