Boomer Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Här är mitt skrivbord Vad tycks? Nice and clean? Jag har rensat Din taskbar är otroligt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vad tycks? Nice and clean? Clean? Skojar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Skotermani nu när snön är här. Fast jag skulle hellre haft en Lynx Rave 800 Rotax SP -02, om nån skulle råka ha bild på den med vit bakgrund. Något sånt här, gjorde i photoshop, men är inte allt för bra på att ta bort bakgrund. Redigerad 6 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Skoldatorns dump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Skoldatorns dump! WTF, widescreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 WTF, widescreen? Ja, jag har widescreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ja, jag har widescreen. Men, asså, har skolan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Men, asså, har skolan det? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Japp. Bra nog lyx. I skolan här får vi nöja oss med några sketna skärmar från slutet av -90 talet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Bra nog lyx. I skolan här får vi nöja oss med några sketna skärmar från slutet av -90 talet... I våran är dom från början av 90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Bra nog lyx. I skolan här får vi nöja oss med några sketna skärmar från slutet av -90 talet... I våran är dom från början av 90. OffTopic vi hade asbra multimedia (Bärbara) datorer med Widescreen på mitt förra gymnasium. Men sen flyttade jag och på mitt nya gymnasium fick vi IBM datorer för kontornissar. Bra batteri och praktiskt layout men knappt nå multimedia funktion. Ontopic: Lekte lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 OffTopic vi hade asbra multimedia (Bärbara) datorer med Widescreen på mitt förra gymnasium. Men sen flyttade jag och på mitt nya gymnasium fick vi IBM datorer för kontornissar. Bra batteri och praktiskt layout men knappt nå multimedia funktion. Ontopic: Lekte lite! OMFG, du dödade just en hundvalp med den dumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 OMFG, du dödade just en hundvalp med den dumpen. Haha! I agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 OffTopic vi hade asbra multimedia (Bärbara) datorer med Widescreen på mitt förra gymnasium. Men sen flyttade jag och på mitt nya gymnasium fick vi IBM datorer för kontornissar. Bra batteri och praktiskt layout men knappt nå multimedia funktion. Någon möjlighet att du går på IT-G? (Schemafunktionen, IBM-datorer för kontorsnissar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Lekte lite! Seriöst, erkänn att du typ sitter med ett Raidmax-chassi hemma, prydd som en julgran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Seriöst, erkänn att du typ sitter med ett Raidmax-chassi hemma, prydd som en julgran. Haha, jo stereotyper. Skulle inte förvåna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Här är mitt skrivbord http://img232.imageshack.us/img232/1002/skrivbordfg0.jpg Vad tycks? Nice and clean? Jag har rensat Snyggt skin Vart hittar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Snyggt skin Vart hittar man det? Är inte det där "Arrow" till WB? Annars är det bra nog likt iallafall. HÄR. Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Är inte det där "Arrow" till WB? Annars är det bra nog likt iallafall. HÄR. Arrow är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts