spajdermän Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Gammal men WTF http://www.fileshack.us//files/920/Bild_1.jpg Mmmm, earthmen Skitsnyggt WP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Det var så kallt, så jag bytte till något lite somrigt. And thx för temat, Boomer. Redigerad 15 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Det var så kallt, så jag bytte till något lite somrigt. And thx för temat, Boomer. Jag tkr inte att ditt WP var så värst somrigt... Bara en blomma juh Snyggt tema dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nytt. Gillar att ha Winamp docked vid taskbaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nytt. Gillar att ha Winamp docked vid taskbaren. Stiligt. Jag gick själv från att ha Winamp dockad längst upp till att ha den helt dold (jag tar givetvis fram den när jag ska byta låt och dylikt). Då kan man ha den helt expanderad och samtidigt lättillänglig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nytt. Gillar att ha Winamp docked vid taskbaren. Får man undra vad du har för udda upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Får man undra vad du har för udda upplösning? Jag kan förklara. Jag har kopplat in min TV till datorn och använder den som en andra bildskärm. Eftersom den skärmen kommer med när jag tar screens på skrivbordet så klipper jag bort den. Då kan det bi en lite udda upplösning på bilden. Jag kör på 1280x1024. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nytt. Gillar att ha Winamp docked vid taskbaren. Hur får du winamp att ligga där nere vid startmenyn o det sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Hur får du winamp att ligga där nere vid startmenyn o det sådär? Man kan bara göra det med vissa skins. har du ett som det funkar på så gör du såhär: Window settings > Docked Toolbar > Bottom. Jag använder skinnet ClearONE. Sök på det på google så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Man kan bara göra det med vissa skins. har du ett som det funkar på så gör du såhär: Window settings > Docked Toolbar > Bottom. Jag använder skinnet ClearONE. Sök på det på google så hittar du. Okey, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nytt. Gillar att ha Winamp docked vid taskbaren. Namnet på temat plz. Ser fint ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Namnet på temat plz. Ser fint ut. ClearONE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Tack till min vän nor_adde för temat och shit. Redigerad 17 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Äh, kom över sommar känslan snabbt. Så jag bytte igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Någon här som vet om man kan ta bort pilarna som blir på ikonerna till genvägar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Någon här som vet om man kan ta bort pilarna som blir på ikonerna till genvägar? Går att ställa in i till exempel programmet "Tweak UI" som du kan ladda ner från Microsoft här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Går att ställa in i till exempel programmet "Tweak UI" som du kan ladda ner från Microsoft här. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Äh, kom över sommar känslan snabbt. Så jag bytte igen. Miii Gif WP nau!!! Får se om jag byter men det där vär väldigt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zocj9vvl2y.jpg Trodde du körde Macintosh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts