vigge Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Windowblinds använder rosa (RGB(255,0,255)) för att skapa transparenta ytor, på något sätt verkar det ha buggat sig för dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Windowblinds använder rosa (RGB(255,0,255)) för att skapa transparenta ytor, på något sätt verkar det ha buggat sig för dig.... vad är det för skin program du använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Windowblinds använder rosa (RGB(255,0,255)) för att skapa transparenta ytor, på något sätt verkar det ha buggat sig för dig.... m ja trodde de men jag hade så förut men då vare bara o starta om men de funkar inte nu. kanske ska instalera om. @ Zyber På fönster oi sånt i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 va?? har du fönster i din dator?! ok.. sorry! kunde inte låta bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 (redigerad) va?? har du fönster i din dator?! ok.. sorry! kunde inte låta bli! ja faktist jag har ett fönster satt man kan kolla in i datorskärmen Men vad heter det? asså rutorna som kommer upp? Edit de funkar nu. instalerade om. Redigerad 25 mars, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 ny bakgrund, nytt tema på WB, och lite annat http://www.vigge.net/temp/desktop.jpg Jag säget bara w0000000000000000000000000000t. Kan du lägga ut det här...snälla?? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Krax: WindowBlinds 4.2 Gurgel: jo, testa det, annars har jag ingen aning R2D2: lägga ut vad? bakgrunden eller WB-temat? BTW, rutorna heter "window-s" på engelska, och det är ju just fönster på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Krax: WindowBlinds 4.2 Gurgel: jo, testa det, annars har jag ingen aning R2D2: lägga ut vad? bakgrunden eller WB-temat? BTW, rutorna heter "window-s" på engelska, och det är ju just fönster på svenska Allt som du har använt (bakgrund, WB-tema) och allt annat (ser ut att vara nåt Desktop-X eller Samurize-tema också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 http://3rror.com/~echo/skin.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 men varför? R2D2: det är bara bakgrundstema och WB-skinnet Nomad (moddat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 men varför? R2D2: det är bara bakgrundstema och WB-skinnet Nomad (moddat) Ok...då kan jag nog fixa det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 mitt dådå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 mitt dådå... snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 mitt dådå... Oerhört snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Bytt tema nu http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/rei_desktop.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) fiaxde en ny samurize config: http://www.vigge.net/temp/desk_27_3.jpg Redigerad 28 mars, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 fiaxde en ny samurize config: http://www.vigge.net/temp/desk_27_3.jpg Ååååååh jävlar va snyggt är inget mgs-fan men satan asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Är det bara jag som tycker det är fult med teman, klockor, mappsysten-shit och allt som har med ny-teknologi-på-skrivbord shiet?! Coolest shie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Är det bara jag som tycker det är fult med teman, klockor, mappsysten-shit och allt som har med ny-teknologi-på-skrivbord shiet?! Coolest shie! Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Är det bara jag som tycker det är fult med teman, klockor, mappsysten-shit och allt som har med ny-teknologi-på-skrivbord shiet?! Coolest shie! Verkar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts