Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Varför inte bara installera fonterna och ta bort dom från skrivbordet sen?

För att jag aldrig någonsin har funderat på att städa skrivbordet, enkelt penkelt.

Härligt! :P

Vad är "stor-stor" :ermm:

En bild på min taklampa sm jag skickade till Foo, jag kom inte på något bättre namn, då jag endast har förstorat en annan bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt nya.

mp8ucnlib7smwkapdjqf249ifgfqpv84fh.jpg

För er som undrar över bakgrunden: http://www.zellfantasy.it/download/wallpapers.htm

Fy vilka minnen som väcks nu! Jag saknar den tiden då dessa spelen var nya så mycket att ibland kan jag itne sluta tänka på det. Jag får såndär "andningsstammning" om ni fattar. Sån som man får när man tänkar på sånt som man saknar nått fruktasvärt. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uscha vad jag byter deskop :/ hittar aldrig något jag riktigt trivs med en längre tid, vill ofta shifta mellan massa skit <.< aja Cradle of Filth tema, igentlgien Cradle of Fear bilder men det är på Dani filth så :(

Tanka ner nån Wallpaper Randomiser och ha flera på rullning så tröttar du förhoppningsvis inte lika snabbt.

ClearType knullar sönder ögonen för fan. Gör ju absolut inte så man kan läsa det lättare.. Nej, usch och fy för ClearType.

Smake's like the bake, lissom.

Utan ClearType skriker mina ögon. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord