SlewME Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Håller också med. Det är därför IE7 suger. Jäkla ClearType sabbar ju det hela. Går att stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Går att stänga av. Hur då? Död åt ClearType. Redigerad 1 november, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hur då? Död åt ClearType. Tools > Internet Options > Advanced > Scroll down to the "Multimedia" part near the bottom, and you will see "Use ClearType" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Tools > Internet Options > Advanced > Scroll down to the "Multimedia" part near the bottom, and you will see "Use ClearType" Ah, tack. Men det blir nog inget IE för min del ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kör med originaltemat nu. Ganska skönt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Kör med originaltemat nu. Ganska skönt faktiskt. Snyggt WP Man skulle inte kunna...du vet... ...få det? Edit: Original FTW! Redigerad 2 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Snyggt WP Man skulle inte kunna...du vet... ...få det? Edit: Original FTW! Kolla näst längst upp på förra sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Snyggt WP Man skulle inte kunna...du vet... ...få det? Edit: Original FTW! Det finns upplagt av aKi på förra sidan. Edit: nor adde är ond. Redigerad 2 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 *harkel, harkel * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Eftersom det gamla skinet bestämde alldeles av sig självt, och gjorde det förbannat dåligt enligt min mening, så blev det dags för ett nytt tema, och nu när vintern kommit så fick det bli ett vintertema . http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/sahevigpc4vm4ivo2iqr7b3oj4bd1hvvqi.jpg Jag passade också på att inviga mitt användande av beffo upload, det funkar prima *Tar en klunk juice* Redigerad 2 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Eftersom det gamla skinet bestämde alldeles av sig självt, och gjorde det förbannat dåligt enligt min mening, så blev det dags för ett nytt tema, och nu när vintern kommit så fick det bli ett vintertema . http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/sahevigpc4vm4ivo2iqr7b3oj4bd1hvvqi.jpg Jag passade också på att inviga mitt användande av beffo upload, det funkar prima *Tar en klunk juice* Vad fult det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vad fult det var. Skit ner dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Skit ner dig . *Gå och lägga sig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Eftersom det gamla skinet bestämde alldeles av sig självt, och gjorde det förbannat dåligt enligt min mening, så blev det dags för ett nytt tema, och nu när vintern kommit så fick det bli ett vintertema . http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/sahevigpc4vm4ivo2iqr7b3oj4bd1hvvqi.jpg Jag passade också på att inviga mitt användande av beffo upload, det funkar prima *Tar en klunk juice* Me like bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Eftersom det gamla skinet bestämde alldeles av sig självt, och gjorde det förbannat dåligt enligt min mening, så blev det dags för ett nytt tema, och nu när vintern kommit så fick det bli ett vintertema . http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/sahevigpc4vm4ivo2iqr7b3oj4bd1hvvqi.jpg Jag passade också på att inviga mitt användande av beffo upload, det funkar prima *Tar en klunk juice* Fult tema ._. http://img222.imageshack.us/img222/4128/namnlsai8.jpg Snyggt tema ._. Redigerad 2 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 *Fin bild.* Har du gjort den själv?! Mycket fin. Det saknas bara en liten snögubbe med morotsnäsa uppe på kullen. Skicka bilden så att vi kan få den med!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har du gjort den själv?! Mycket fin. Det saknas bara en liten snögubbe med morotsnäsa uppe på kullen. Skicka bilden så att vi kan få den med!? Jag har inte gjort den, men jag har försökt göra något liknande efter den, som blev sådär. Här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) *BILD* Riktigt snyggt! Den WP:n snor jag direkt, Eftersom det gamla skinet bestämde alldeles av sig självt, och gjorde det förbannat dåligt enligt min mening, så blev det dags för ett nytt tema, och nu när vintern kommit så fick det bli ett vintertema . Jag passade också på att inviga mitt användande av beffo upload, det funkar prima *Tar en klunk juice* Snyggt Redigerad 2 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 http://img222.imageshack.us/img222/4128/namnlsai8.jpg Aiihahahah! Nu måste jag också skaffa vintertema! Har du gjort den själv?! Mycket fin. Det saknas bara en liten snögubbe med morotsnäsa uppe på kullen. Skicka bilden så att vi kan få den med!? Jag kan försöka mig på att göra ett! ... Fast då kommer säkert KalleR och gör bättre. -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts