Halo Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Är lite osäker på vilket tema jag ska ha. Edit: Gjorde bakgrunden blå istället för att få den mer passad till det ena temat, fastnade denna tillslut: http://img325.imageshack.us/img325/2227/untitled1mx7.th.jpg Någon som vet hur man kan flytta på papperskorgen och lägga den i en annan mapp eller så? Förövrigt, vad tycks? Redigerad 22 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Är lite osäker på vilket tema jag ska ha. Edit: Gjorde bakgrunden blå istället för att få den mer passad till det ena temat, fastnade denna tillslut: http://img325.imageshack.us/img325/2227/untitled1mx7.th.jpg Någon som vet hur man kan flytta på papperskorgen och lägga den i en annan mapp eller så? Förövrigt, vad tycks? Vill du ha bort ikonen eller bara flytta den? Eller ja, i vilket fall så kan du tanka Tweak UI här och använda det för att ta bort den från skrivbordet/alternativt göra en genväg till den och slänga in på en hårddisk och sedan ta bort. Och enligt min åsikt så bör du dölja ikonera i systray (utrymmet vid klockan) och byta VS till något som inte bara ser ut som en halvdan Luna-remake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 *bild* Ratiofuskare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 En bakgrund jag verkligen.. verkligen gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vill du ha bort ikonen eller bara flytta den? Eller ja, i vilket fall så kan du tanka Tweak UI här och använda det för att ta bort den från skrivbordet/alternativt göra en genväg till den och slänga in på en hårddisk och sedan ta bort. Och enligt min åsikt så bör du dölja ikonera i systray (utrymmet vid klockan) och byta VS till något som inte bara ser ut som en halvdan Luna-remake. Tack så mycket för tipsen, ska se hur långt jag kommer innan jag behöver hjälp igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ratiofuskare.. Takes one to know one? Naha, sött skrivbord Halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ratiofuskare.. Oh yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Tog den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Tog den här Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Råkar ha den i min bakgrunds map: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Anna Faris Hon spelar Cindy i Scary Movie filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Anna Faris Hon spelar Cindy i Scary Movie filmerna. Hennes roller i scary movie-filmerna har förstört hennes skönhet hos mig tyvärr, kan nämligen itne se ett enda kort på henne utan att tänka på när hon står och skriker på vägen i slutet på ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Rawr. Kate ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Rawr. Mycket fina ögon på den bilden, även fast de ser retuscherade ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Grönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Grönt. Fränt WP De såg så...levande ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Blått. Redigerad 24 oktober, 2006 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Fixade och trixade lite smått igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Mitt skrivbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts