Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Är lite osäker på vilket tema jag ska ha.

Edit: Gjorde bakgrunden blå istället för att få den mer passad till det ena temat, fastnade denna tillslut:

Någon som vet hur man kan flytta på papperskorgen och lägga den i en annan mapp eller så? -_-

Förövrigt, vad tycks?

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite osäker på vilket tema jag ska ha.

Edit: Gjorde bakgrunden blå istället för att få den mer passad till det ena temat, fastnade denna tillslut:

Någon som vet hur man kan flytta på papperskorgen och lägga den i en annan mapp eller så? -_-

Förövrigt, vad tycks?

Vill du ha bort ikonen eller bara flytta den?

Eller ja, i vilket fall så kan du tanka Tweak UI här och använda det för att ta bort den från skrivbordet/alternativt göra en genväg till den och slänga in på en hårddisk och sedan ta bort.

Och enligt min åsikt så bör du dölja ikonera i systray (utrymmet vid klockan) och byta VS till något som inte bara ser ut som en halvdan Luna-remake. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du ha bort ikonen eller bara flytta den?

Eller ja, i vilket fall så kan du tanka Tweak UI här och använda det för att ta bort den från skrivbordet/alternativt göra en genväg till den och slänga in på en hårddisk och sedan ta bort.

Och enligt min åsikt så bör du dölja ikonera i systray (utrymmet vid klockan) och byta VS till något som inte bara ser ut som en halvdan Luna-remake. :wub:

Tack så mycket för tipsen, ska se hur långt jag kommer innan jag behöver hjälp igen -_-.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord