Tiger Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Skojar du? Så du har inte sett mitt skrivbord ett par sidor tillbaka? Jag trodde att du hade blivit inspirerad, hähähä. Ett sånt jävla sammanträffande. Vi är väldigt lika när det gäller smak, alltså. Edit. ... Fast jag var först. Hmm, tror jag såg det lite snabbt nån gång, men utan att lägga märke till vare sig VS:et eller ikonerna. Vetisjutton hur jag "hittade" allt, bara satt och plockade ihop något som såg ut att matcha. Bah, nästa gång ska jag se till att vara först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Passar på att tacka Ärrtvå för grunden till Foobar-layouten. Så trevligt. Varsågod. Men varför inga skivomslag? Det är ju alltid trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Så trevligt. Varsågod. Men varför inga skivomslag? Det är ju alltid trevligt. Äh. Skivomslag är för fjantar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nytt: Passar på att tacka Ärrtvå för grunden till Foobar-layouten. Dom bakgrunderna var det finaste jag sett. Hans hemsida var en guldgruva ju Äh. Skivomslag är för fjantar. Bara för att du var för dålig för att få det där skivomslagshämtningsprogrammet att fungera igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Bara för att du var för dålig för att få det där skivomslagshämtningsprogrammet att fungera igår Ja, jag fattar verkligen inte varför det inte funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Så trevligt. Varsågod. Men varför inga skivomslag? Det är ju alltid trevligt. Nja jag tycker bara det tar onödigt med plats och så är det svårt/jobbigt att hitta skivomslag till alla låtar bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Laptopen med Ärrtvå-Foobar. http://img235.imageshack.us/img235/8073/whagc7.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nån som har ett tips på ett snyggt vitt WP? Blev så sugen på ett vitt Ingen? :'( Inte helvitt då som någon ( ) la upp tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Ingen? :'( Inte helvitt då som någon ( ) la upp tidigare... Minimalistic Redigerad 22 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Jag gillar den här. Fan råkade skicka Dump på skrivbordet istället för väggpappret >.< Redigerad 22 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag gillar den här. Fan råkade skicka Dump på skrivbordet istället för väggpappret >.< Grymt söt. Synd att den är så liten. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ja, jag fattar verkligen inte varför det inte funkar... Nörd Jag har en bild på nåt fält med en buske på, som jag snodde av någon som la upp det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Nörd Jag har en bild på nåt fält med en buske på, som jag snodde av någon som la upp det här Det är väl det jag inte är. Jag får det ju inte att funka! Menar du möjligtvis den jag också har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Grymt söt. Synd att den är så liten. :'( Jag vet, det är synd att den inte är större, men den passar min laptop..nästan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Det är väl det jag inte är. Jag får det ju inte att funka! Menar du möjligtvis den jag också har? Antagligen, var väl dig jag snodde av. Men jag har ju inte grejat med alla andra saker som folk här håller på med, sånt kan jag inget om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Antagligen, var väl dig jag snodde av. Men jag har ju inte grejat med alla andra saker som folk här håller på med, sånt kan jag inget om Det är faktiskt svinlätt! Säg till om du vill ha min überproffsiga hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Det är faktiskt svinlätt! Säg till om du vill ha min überproffsiga hjälp. Jofan, visst Imorgon, ska sova nu, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 http://img282.imageshack.us/img282/1388/untitled1jr2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 BILD Hit med winamp skinet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hit med winamp skinet! Inte winamp ^^ www.radioblogclub.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts