Plaisir Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Rätt fint, dock för många ikoner för min smak, och rosa WMP skin? WTF! JO det där med ikonerna funderar jag på att ändra... Tror tom att vissa inte ens funkar o har bara haft datorn i en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Mitt atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Mitt atm. Fint och bara tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Mitt atm. Snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Mitt just nu. Har tryckt ihop min Samurize-config som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Mitt just nu. Har tryckt ihop min Samurize-config som fan. I like it. Tyckte det var snyggt med samurize-grejen så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Eftersom jag har märkt hur mycket snyggare, sötare och snabbare det är utan bakgrund har jag just ingen bakgrund. Skrivbordet känns mycket större. Tryck: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Mitt just nu. Har tryckt ihop min Samurize-config som fan. http://img244.imageshack.us/img244/9431/namnlssw0.jpg Hähä, fint. Jag som bara har 0,5mbit fick skrota Samurize när jag upptäckte att väderleksrapporterna och TV-tablåerna drog bandbredd. Edit. Wow Ärrtvå, tråkigare dump får man leta efter. Du kan ju åtminstone ha en minimalistisk bakgrund. Redigerad 18 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Har nytt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Mitt just nu. Har tryckt ihop min Samurize-config som fan. http://img244.imageshack.us/img244/9431/namnlssw0.jpg Jag vet att du har sagt det innan men hur får man skrivbordsikonerna så som du har dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag vet att du har sagt det innan men hur får man skrivbordsikonerna så som du har dem? D-color @ google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Sådär. Nu har jag ikonerna som Panimala! Redigerad 19 oktober, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Fint. ...och lyssnar på en bra låt gör du! Edit: And btw, vad är det för skin du har till WinAmp? Redigerad 19 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Edit: And btw, vad är det för skin du har till WinAmp? S2 High End Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) S2 High End Okey. Öhm... har du länk? Edit: Fy fan vad slut jag måste vara. Sökte på allt utom google. Aja, hittat det nu. Redigerad 19 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Okey. Öhm... har du länk? Sökte på google. Hittade ett som hette så, men det ser inte ut att vara det http://www.winamp.com/skins/details.php?id=145386 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Okey. Öhm... har du länk? Nej, men jag kan ladda upp EDIT: Boomer, det är rätt S2_High_End.zip Redigerad 19 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nej, men jag kan ladda upp EDIT: Boomer, det är rätt Ja, det var det visst. Kollade på fel bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Sådär. Nu har jag ikonerna som Panimala! Snyggt WP Nån som har ett tips på ett snyggt vitt WP? Blev så sugen på ett vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts