Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Tack! Är riktigt nöjd själv, faktiskt. Men jag alyckas inte installera det nya skin:et? Jag ersätter den andra HmmXP-filen i C:\WINDOWS\Resources\Themes\HmmXP men sen när jag ändrar så är det fortfarande likadant. Vad är det jag gör fel? Dubbelklicka på VS:en och kör den direkt istället. Redigerad 15 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Dubbelklicka på VS:en och kör den direkt istället. Likt förbannat så förblir Start-knappen fyr-färgad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Likt förbannat så förblir Start-knappen fyr-färgad. Har du ändrat här då? http://img54.imageshack.us/img54/8258/ffssssxw6.png På hemdatorn använder jag själv det gröna VS:et. http://img232.imageshack.us/img232/5831/dumppppppppppptf1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tack! Jag tog en annan bakgrund från den sidan. http://img264.imageshack.us/img264/1246/4vg45xe8.th.jpg Vad är det för något roligt där till vänster??? Såg fruktansvärt intressant ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vad är det för något roligt där till vänster??? Såg fruktansvärt intressant ut Jo, jag skulle också vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har du ändrat här då? http://img54.imageshack.us/img54/8258/ffssssxw6.png På hemdatorn använder jag själv det gröna VS:et. http://img232.imageshack.us/img232/5831/du...pppppppptf1.png Ehum.. Fixat nu, tack så mycket! Men jag undrar bara.. är det möjligt att få den beigea färgen (eller vad det nu är för färg) istället för den gråa, fast ändå med monoton startknapp? Gillar inte det gråa så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Tröttnade lite på min Gothic/Industrial metal wallpaper så...böt till Symphony Death metal tema, Cradle of Filth Redigerad 15 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vad är det för något roligt där till vänster??? Såg fruktansvärt intressant ut Jag använder Rainmeter med Panthero Glass-skinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ehum.. Fixat nu, tack så mycket! Men jag undrar bara.. är det möjligt att få den beigea färgen (eller vad det nu är för färg) istället för den gråa, fast ändå med monoton startknapp? Gillar inte det gråa så mycket. Du kan ju ta Water. Men annars får du leva med grå. Jag märker inte så stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Water? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hmm ok då ska vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Water? Du har nog samma version som mig. Tror det finns en v.2 som ändrar lite grejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Har du ändrat här då? På hemdatorn använder jag själv det gröna VS:et. Förlåt för att jag är dum och frågar men... sån där Scheme som du har nu... kallas det för StyleXP eller? Redigerad 15 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Förlåt för att jag är dum och frågar men... sån där Scheme som du har nu... kallas det för StyleXP eller? Snälla qouta inte bilder... Och: Kan någon skicka den där HmmXP theme och berätta hur man lägger in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Siana, Water verkar inte finnas i den filen du länkade..( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ta 2:an! Kan inte du .rar :a din Japan mapp och ladda upp den någonstans? *Älskar Japan * Aha.. Jag har inte så många Japan bakgrunder.. förutom typ 500 anime.. den där mappen e för en hemsida/flash som jag gör till ett skol arbete.. jag kan länka när den e uppe.. måste vara klar innan tisdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Siana, Water verkar inte finnas i den filen du länkade..( ) Codename Whistler. Men den är inte likadan som de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Såhär ser mitt skrivbord ut nu... Rätt nöjd faktiskt så det får se ut sådär tom 1 December Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Såhär ser mitt skrivbord ut nu... Rätt nöjd faktiskt så det får se ut sådär tom 1 December Rätt fint, dock för många ikoner för min smak, och rosa WMP skin? WTF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts