Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Nytt skrivbordsunderlägg, nytt samurizegrejz(fixat lite som inte fungerat, lagt till lite onödigt samt en simpel tv-tablå), har inte hunnit byta tema än, får fan göra det nu snart också så att inte allt ser upfuckat ut.

Hur har du fått startmenyn svart samt den här datorn ikonen? Mycket snyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slänger väl upp en bild på mitt nya då, med tanke på att jag sparar vintertemat till just vintern ^^

Så nu är det ett litet hösttema i mitt tycke, men fan vad jag har fastnat för Vector art, det är ju swjukt snyggt :wacko:

Vad tycker ni då ?

post-9459-1160505612_thumb.jpg

Till kebab: Jo, fortfarande paint, men kolla in webbläsaren :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minnen :ermm:

Indeed. :huh:

Jag slänger väl upp en bild på mitt nya då, med tanke på att jag sparar vintertemat till just vintern ^^

Så nu är det ett litet hösttema i mitt tycke, men fan vad jag har fastnat för Vector art, det är ju swjukt snyggt :ermm:

Vad tycker ni då ?

Mjo, snyggt wallpaper, men WB temat är kanske lite tråkit. :/ IMO då, du kanske gillar det. :)

Prövar på Foobar 2000 lite. :)

post-434-1160506021_thumb.jpg

Snyggt.

Bakgrunden verkar snygg... :o lägga upp den?:wacko:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu är det ett litet hösttema i mitt tycke, men fan vad jag har fastnat för Vector art, det är ju swjukt snyggt :wacko:

Vad tycker ni då ?

Like it allot! Även fast den har med hösten att göra. Hittat den bakgrundsbilden på deviantart också? Får gärna slänga upp den här eller i ett PM :huh:

Edit: Fan, det är ju inte alls höstigt när jag tänker efter. :ermm:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt.

Bakgrunden verkar snygg... :wacko: lägga upp den?:rolleyes:

Finns här: http://aeiko.net/desktopography/

@ nor_adde: Tror att det är för att du har shareware-versionen av WindowBlinds, skaffa hela så ska det nog fixa sig.

@ R2D2: Vad gör de två mera exakt? Och du kanske vet varför jag inte kan välja playlists genom högerklick? Alltså, de finns där och jag kan välja dem, men om jag väljer någon annan än den jag har just nu (The Clash), så vilken av de låtar jag än trycker på så börjar den ändå spela en från Clash-listan. Ska man göra någon av de andra till "Active" eller något för att kunna lyssna på dem, och hur gör man det i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns här: http://aeiko.net/desktopography/

@ nor_adde: Tror att det är för att du har shareware-versionen av WindowBlinds, skaffa hela så ska det nog fixa sig.

@ R2D2: Vad gör de två mera exakt? Och du kanske vet varför jag inte kan välja playlists genom högerklick? Alltså, de finns där och jag kan välja dem, men om jag väljer någon annan än den jag har just nu (The Clash), så vilken av de låtar jag än trycker på så börjar den ändå spela en från Clash-listan. Ska man göra någon av de andra till "Active" eller något för att kunna lyssna på dem, och hur gör man det i så fall?

Det funkar fortfarande inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

foobaryr4_780328_0.png

Dom två är browserpaneler. Så att du kan välja artist och grejs utan att pilla med spellistor.

Det där med spellistor har jag ingen aning om. Antar att du måste börja spela en låt för att spellistan ska bli "active".

Skaffa browser dock, det gör livet mycket enklare. Ehm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord