Adriian Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Ännu ett nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nytt skrivbordsunderlägg, nytt samurizegrejz(fixat lite som inte fungerat, lagt till lite onödigt samt en simpel tv-tablå), har inte hunnit byta tema än, får fan göra det nu snart också så att inte allt ser upfuckat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nytt skrivbordsunderlägg, nytt samurizegrejz(fixat lite som inte fungerat, lagt till lite onödigt samt en simpel tv-tablå), har inte hunnit byta tema än, får fan göra det nu snart också så att inte allt ser upfuckat ut. Hahaha, hackade msn adresser Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nytt skrivbordsunderlägg, nytt samurizegrejz(fixat lite som inte fungerat, lagt till lite onödigt samt en simpel tv-tablå), har inte hunnit byta tema än, får fan göra det nu snart också så att inte allt ser upfuckat ut. Hur har du fått startmenyn svart samt den här datorn ikonen? Mycket snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bah, har ändrat till en bakgrund tagen ifrån KotOR 2. Inte så fin, men... det är ju KotOR 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bah, har ändrat till en bakgrund tagen ifrån KotOR 2. Inte så fin, men... det är ju KotOR 2. Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag slänger väl upp en bild på mitt nya då, med tanke på att jag sparar vintertemat till just vintern ^^ Så nu är det ett litet hösttema i mitt tycke, men fan vad jag har fastnat för Vector art, det är ju swjukt snyggt Vad tycker ni då ? Till kebab: Jo, fortfarande paint, men kolla in webbläsaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Prövar på Foobar 2000 lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag har problem med ClearONE WBA:t. Det blir inte genomskinligt på vissa ställen. Se nr1 på bilden. Det ska se ut som på nr2. Hur gör man för att fixa det? Startmenyn är transparen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Minnen Indeed. Jag slänger väl upp en bild på mitt nya då, med tanke på att jag sparar vintertemat till just vintern ^^ Så nu är det ett litet hösttema i mitt tycke, men fan vad jag har fastnat för Vector art, det är ju swjukt snyggt Vad tycker ni då ? Till kebab: Jo, fortfarande paint, men kolla in webbläsaren Mjo, snyggt wallpaper, men WB temat är kanske lite tråkit. :/ IMO då, du kanske gillar det. Prövar på Foobar 2000 lite. Snyggt. Bakgrunden verkar snygg... lägga upp den? Redigerad 10 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Mjo, snyggt wallpaper, men WB temat är kanske lite tråkit. :/ IMO då, du kanske gillar det. Jupp, jag gillar temat, men det är bara prliminärt fram till vintern, då ditt vintertema kommer fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jupp, jag gillar temat, men det är bara prliminärt fram till vintern, då ditt vintertema kommer fram Okay. Åhh vinter, ska nog försöka skaffa fram något passande tema/wallpaper som passar till vintern jag med sen framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Prövar på Foobar 2000 lite. Foobar är najs. Du ska inte skaffa foo_uie_browser eller foo_uie_albumlist för att kunna hitta musiken snabbt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Jag slänger väl upp en bild på mitt nya då, med tanke på att jag sparar vintertemat till just vintern ^^ Så nu är det ett litet hösttema i mitt tycke, men fan vad jag har fastnat för Vector art, det är ju swjukt snyggt Vad tycker ni då ? Till kebab: Jo, fortfarande paint, men kolla in webbläsaren Like it allot! Även fast den har med hösten att göra. Hittat den bakgrundsbilden på deviantart också? Får gärna slänga upp den här eller i ett PM Edit: Fan, det är ju inte alls höstigt när jag tänker efter. Redigerad 10 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Like it allot! Även fast den har med hösten att göra. Hittat den bakgrundsbilden på deviantart också? Får gärna slänga upp den här eller i ett PM Jepp, jag hittade den på DeviantART, återkommer med en länk snart. Redigerad 10 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Snyggt. Bakgrunden verkar snygg... lägga upp den? Finns här: http://aeiko.net/desktopography/ @ nor_adde: Tror att det är för att du har shareware-versionen av WindowBlinds, skaffa hela så ska det nog fixa sig. @ R2D2: Vad gör de två mera exakt? Och du kanske vet varför jag inte kan välja playlists genom högerklick? Alltså, de finns där och jag kan välja dem, men om jag väljer någon annan än den jag har just nu (The Clash), så vilken av de låtar jag än trycker på så börjar den ändå spela en från Clash-listan. Ska man göra någon av de andra till "Active" eller något för att kunna lyssna på dem, och hur gör man det i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Finns här: http://aeiko.net/desktopography/ @ nor_adde: Tror att det är för att du har shareware-versionen av WindowBlinds, skaffa hela så ska det nog fixa sig. @ R2D2: Vad gör de två mera exakt? Och du kanske vet varför jag inte kan välja playlists genom högerklick? Alltså, de finns där och jag kan välja dem, men om jag väljer någon annan än den jag har just nu (The Clash), så vilken av de låtar jag än trycker på så börjar den ändå spela en från Clash-listan. Ska man göra någon av de andra till "Active" eller något för att kunna lyssna på dem, och hur gör man det i så fall? Det funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Det funkar fortfarande inte. Testat att starta om och så vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 @ R2D2: Vad gör de två mera exakt? Och du kanske vet varför jag inte kan välja playlists genom högerklick? Alltså, de finns där och jag kan välja dem, men om jag väljer någon annan än den jag har just nu (The Clash), så vilken av de låtar jag än trycker på så börjar den ändå spela en från Clash-listan. Ska man göra någon av de andra till "Active" eller något för att kunna lyssna på dem, och hur gör man det i så fall? Dom två är browserpaneler. Så att du kan välja artist och grejs utan att pilla med spellistor. Det där med spellistor har jag ingen aning om. Antar att du måste börja spela en låt för att spellistan ska bli "active". Skaffa browser dock, det gör livet mycket enklare. Ehm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Hahaha, hackade msn adresser Haha Ja, det kan faktsikt vara ganska bra att ha ibland. Redigerad 10 oktober, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts