Halo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Skönare för ögonen! Och det var inte så jag menade. Jag syftade på att Henkes tifo var finare för ögonen! Tifon gör sig så jävla bra som bakrundsbilder! Vår förra bakrundsbild var HIFs bortattifo mot maff. Åter till fotbollstråden. Thanks! Ok då missförstod jag, ursäkta mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Nyformaterat + ny bild på Tara Reid Edit: Enda dåliga är att det står Tara Reid över halva bilden, plus desktopgirl.com längst ner. Edit: Bytte till en annan nu. Redigerad 24 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Edit: Enda dåliga är att det står Tara Reid över halva bilden, plus desktopgirl.com längst ner. Och att bilden är sönderretuscherad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Och att bilden är sönderretuscherad? Spela roll? Alla bilder som syns i media är för det mesta retucherat. Se bara på han som retucherade bilderna från kriget i Irak eller vart det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Och att bilden är sönderretuscherad? Äsch, så länge inte patsen har storlek FF så är det lugnt, imo. Redigerad 24 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Äsch, så länge inte patsen har storlek FF så är det lugnt, imo. Men titta ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Men titta ansiktet. Ja, självklart ser man att den är retuscherad.http://img72.imageshack.us/img72/3707/yescw3.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Någon som kan säga vart jag får tag i det där temat som ser ut som det vanliga blå standardtemat till XP, fast det är lite mer glansigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Någon som kan säga vart jag får tag i det där temat som ser ut som det vanliga blå standardtemat till XP, fast det är lite mer glansigt ? Det är tydligen något officiellt media center-tema, blev riktigt förvånad när jag såg det på min brorsas dator. Det är fult som stryk BTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Någon som kan säga vart jag får tag i det där temat som ser ut som det vanliga blå standardtemat till XP, fast det är lite mer glansigt ? Royale heter det i så fall (om det är samma som mr_tobbe menar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Royale heter det i så fall (om det är samma som mr_tobbe menar). Och hur använder jag det, tillhör det något program ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Och hur använder jag det, tillhör det något program ? Dubbelklicka på .msstyles-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Dubbelklicka på .msstyles-filen. Ursäkta mina frågor men jag är inte bra på sånt här. Så det är bara att ladda hem den och dubbelklicka på den och klart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Är det någon som vet hur man gör så att YzDock startas vid startup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Är det någon som vet hur man gör så att YzDock startas vid startup? Om det inte finns med i någon inställning för programmet, så dra en genväg till Start->Alla program->Autostart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Om det inte finns med i någon inställning för programmet, så dra en genväg till Start->Alla program->Autostart. Tack! Nu borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 http://img114.imageshack.us/img114/1220/hehemp4.th.jpg Nu tycker jag det börjar bli lite gulligare här haha, vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Ny bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ny bakgrund. Snygg Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ny bakgrund. Riktigt frän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts