eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Vector kallas stilen. Tack så mycket. Fixat en bakgrund nu, jag gillar det suddiga. Någon tålmodig jävel som skulle villja hjälpa mig skaffa ett tema ? Fan jag ångrade mig snabbare än jag hann lägga upp bilden, här är den nya bilden, någon tålmodig jävel som kan hjälpa tröga mig med ett nice tema till det här ? Redigerad 23 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 @x_simpa_x: WP? Till framtida bruk kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 @x_simpa_x: WP? Till framtida bruk kanske Hjälper du mig att fixa ett fint tema då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hjälper du mig att fixa ett fint tema då ? GAH! Den där måste vara sparad i paint. Otroligt kornig i horisonten. Synd, för den var väldigt fin. Btw, HmmXP är sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 GAH! Den där måste vara sparad i paint. Otroligt kornig i horisonten. Synd, för den var väldigt fin. Btw, HmmXP är sött. Bilden finns på Deviantart annars, dock med en logga mitt över allt det svarta, och jag har inte installerat Ps på den här än, jag fixar det någon annan dag HmmXP ? Men jag vill ha ett überhaXXskillz-skrivbort förstår du, fast det ska vara lätt att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Pink FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Pink FTW Ändra WMP så den blir rosa också, så den passar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ändra WMP så den blir rosa också, så den passar in. det blir ändå lika fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ändra WMP så den blir rosa också, så den passar in. Det är ju så nedrans svårt att matcha WMP med skrivbordet! ..Det är därför jag har min guldfärgad. (Mja, jag vet att det är fult) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Det är ju så nedrans svårt att matcha WMP med skrivbordet! Ta bort det helt? Vad är blixtikonen? Känner igen den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ta bort det helt? Vad är blixtikonen? Känner igen den. Hurdå ta bort? Blixten är programmet PopUp-killer. Jag tror det funkar ganska bra. (Det har liksom bara funnits där.. I alla tider) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hurdå ta bort? Blixten är programmet PopUp-killer. Jag tror det funkar ganska bra. (Det har liksom bara funnits där.. I alla tider) Vf behöver du popup killer? Har du IE eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hurdå ta bort? Blixten är programmet PopUp-killer. Jag tror det funkar ganska bra. (Det har liksom bara funnits där.. I alla tider) Ta bort verktygsfältet, bara jobbigt. Varför ha ett extra program igång som slöar ner? Du använder ju Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Vf behöver du popup killer? Har du IE eller? Nja, jag gjorde det tills för några månader sedan. Men far min gör det fortfarande. Det är också han som installerade det för länge, länge sedan. Edit, ärrtvå där uppe. Jag har också tänkt på det, men.. PopUpkiller tar 8k ungefär. Det är inte så mycket väl? Och förresten så förstår jag fortfarande inte riktigt vad du menar.. tar man bort själva verktygsfältet så blir det ju bökigt att byta låt? Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Typ vanligt och lite tråkigt, har inte orkat grejja med att saker ska passa osv. http://img167.imageshack.us/img167/104/namnlsbt3.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Everyone loves, magical trevor förövrigt har jag 2 warez saker på skrivbordet men det skiter jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Typ vanligt och lite tråkigt, har inte orkat grejja med att saker ska passa osv. http://img167.imageshack.us/my.php?image=namnlsbt3.jpg]http://img167.imageshack.us/img167/104/namnlsbt3.th.jpg AIK - Djurgården right? Snygg bild men lite jobbig som bakrundsbild enligt mig. Då är Henkes välkomsttifo mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 AIK - Djurgården right? Snygg bild men lite jobbig som bakrundsbild enligt mig. Då är Henkes välkomsttifo mycket bättre. Jo det blev jobbigt för ögongen så nu har jag bytt till något som känns bättre, fast om henkes tifo var bättre eller ej går att diskutera . http://img204.imageshack.us/img204/2329/namnlske0.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jo det blev jobbigt för ögongen så nu har jag bytt till något som känns bättre, fast om henkes tifo var bättre eller ej går att diskutera . Mkt bättre Skönare för ögonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Jo det blev jobbigt för ögongen så nu har jag bytt till något som känns bättre, fast om henkes tifo var bättre eller ej går att diskutera . http://img204.imageshack.us/img204/2329/namnlske0.th.jpg Skönare för ögonen! Och det var inte så jag menade. Jag syftade på att Henkes tifo var finare för ögonen! Tifon gör sig så jävla bra som bakrundsbilder! Vår förra bakrundsbild var HIFs bortattifo mot maff. Åter till fotbollstråden. Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts