Tux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Patcha Uxtheme.DLL istället, mycket enklare. Bara att ladda ner Visuella Stiler, tuta och köra. Varför inte berätta att om man gör idiotiska fel så går det helvete med datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Varför inte berätta att om man gör idiotiska fel så går det helvete med datorn? Hm, som vad? Följa instruktionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Ny, lite udda bakgrund, men hade precis kollat på "Terminator 3" så jag tyckte den här känns ganska mäktig... Blir nog inte kvar länge, dock. Redigerad 11 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Varför inte berätta att om man gör idiotiska fel så går det helvete med datorn? Använd UxTheme Multipatcher. Jag har använt den mängder med gånger, den fungerar prima. Belchfire har förresten Logon Studio. Jag vet inte om ni känner till det, det är för de som vill leka h4x och ändra på sin login- bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Ny, lite udda bakgrund, men hade precis kollat på "Terminator 3" så jag tyckte den här känns ganska mäktig... Blir nog inte kvar länge, dock. Här har du en "äkta" mäktig bakrund http://img166.imageshack.us/img166/5967/bomb1024tz6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Här har du en "äkta" mäktig bakrund *BILD* Wtf, min explosion såg ju ut som från ett Tiger skott jämfört med den där. Redigerad 12 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Wtf, min explosion såg ju ut som från ett Tiger skott jämfört med den där. ^^ Min bakrund... Med endast 1 ikon http://img179.imageshack.us/img179/8462/namnlsrz4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 ^^ Min bakrund... Med endast 1 ikon http://img179.imageshack.us/img179/8462/namnlsrz4.png Inte två då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 ^^ Min bakrund... Med endast 1 ikon Hmm. vad har du mobilmappen till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Hmm. vad har du mobilmappen till då? hehe... dekoration? Hur får man bort den från skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 hehe... dekoration? Hur får man bort den från skrivbordet? Hur ofta använder du papperskorgen? Dölj skrivbordsikoner bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Mitt för tillfället! http://img220.imageshack.us/img220/6835/iamdavejwallpaperorginalmk7.th.jpg Redigerad 13 september, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 hehe... dekoration? Hur får man bort den från skrivbordet? Vill också ta bort skiten, men vill samtidigt inte ta bort alla andra ikoner. Funkar inte det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vill också ta bort skiten, men vill samtidigt inte ta bort alla andra ikoner. Funkar inte det eller? Någonstans i den här tråden berättade The Dude för mig hur jag skulle gå tillväga fr att få bort den.. Kan inte ha varit så himla långt bak. Hinner inte söka själv, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Högerklicka på skrivbordet ----> visa ---> ordna ikoner efter ----> ta bort visa skrivbordsikoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Högerklicka på skrivbordet ----> visa ---> ordna ikoner efter ----> ta bort visa skrivbordsikoner Vill också ta bort skiten, men vill samtidigt inte ta bort alla andra ikoner. Funkar inte det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Vill också ta bort skiten, men vill samtidigt inte ta bort alla andra ikoner. Funkar inte det eller? Vill du ta bort typ "Den här datorn", "papperskorgen" eller liknade men behålla typ spel ikoner? Iså fall så kan du ju sskapa en mapp i aktivitetfältet?! Det har jag. Har bara 3 ikoner. Men typ 70 ikoner i en mapp i aktivitets fältet. Papperskorgen, IE och Phone manger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Nice, dock skulle jag dragit in bilden i ps och tagit bort puppillerna, tror skallen skulle bli grymmare då . Gjort det nu, blev faktsit grymmare, dumpar upp en bild edit: oj bilden blev konstig, ska fixa till edit2: Fixat Redigerad 15 september, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Gjort det nu, blev faktsit grymmare, dumpar upp en bild edit: oj bilden blev konstig, ska fixa till edit2: Fixat Nu vart den riktigt söt ju . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts