Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Din Sam~conf är nog den fulaste jag sett. Annars var det helt ok. Mjo jag har inte direkt sattsat på snyggheten på den configen, har haft samma config så länge jag kan minnas och har inte orkat byta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Någon som har tips på ett tema som skulle passa? För övrigt, vad tycks? http://img65.imageshack.us/img65/8755/namnlsei7.th.jpg Vart fick du tag på den där raden med "info"? Typ: Datorn har varit på i 0 dagar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vart fick du tag på den där raden med "info"? Typ: Datorn har varit på i 0 dagar osv. Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Samurize Okej, länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Okej, länk? samurize Redigerad 11 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 samurize Tänkte mera på länken till just den nedladdningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Okej, länk? Har du Firefox kan du alltid testa att skriva in "Samurize" i adressfältet, så kommer du till deras officiella hemsida. Skulle du inte ha Firefox kan du alltid tänka logiskt, eller googla. Till exempel http://www.samurize.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har du Firefox kan du alltid testa att skriva in "Samurize" i adressfältet, så kommer du till deras officiella hemsida. Skulle du inte ha Firefox kan du alltid tänka logiskt, eller googla. Till exempel http://www.samurize.com Jag är inte helt dum, bara 7%. Vart finns just den nedladdningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag är inte helt dum, bara 7%. Vart finns just den nedladdningen? Vadå just den nerladdningen? Du får konfigurera hur du vill att det ska se ut själv, det har Halo gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Okej, något i stil med det här? http://img242.imageshack.us/img242/7572/softishcb1.th.jpg Vackra ikoner. Jag laddade hem några olika iconpacks ifrån sidorna som Tiger visade, men vad ska jag göra nu när jag har laddat hem dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vadå just den nerladdningen? Du får konfigurera hur du vill att det ska se ut själv, det har Halo gjort. Jo, men vad ska jag ladda hem från Samurize? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jo, men vad ska jag ladda hem från Samurize? Typ, samurize.exe. Ladda hem install filen, kan inte va så svårt att hitta. Allt du vill ha måste du göra själv, om du inte har någon som kan göra en config åt dig och spara den till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Typ, samurize.exe. Ladda hem install filen, kan inte va så svårt att hitta. Allt du vill ha måste du göra själv, om du inte har någon som kan göra en config åt dig och spara den till dig. Men jag laddade hem en annan sak från den sidan, och då behövde jag bara installera den så kom den fram på skärmen. Tror det var nån tv-tablå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Men jag laddade hem en annan sak från den sidan, och då behövde jag bara installera den så kom den fram på skärmen. Tror det var nån tv-tablå. Wow, you succeded on teh internet. Varför fråga om massa saker när du inte har "sökt" din egen väg först? Du kan ladda hem tv-tablåer, uptimers, hdd'spaces och annat smått o gott, men du kan också göra egen skit. Vilket faktist är bättre då du kan få det precis som du själv vill. Men men, GG in your tweaking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hur ändrar man färgen på startmenyn, och "start" knappen på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hur ändrar man färgen på startmenyn, och "start" knappen på den? Högerklicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Utseende -> Färgschema eller Avancerat. Dock vet jag inte Startknappen, söker det själv också. Orkar inte börja med Teman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vackra ikoner. Jag laddade hem några olika iconpacks ifrån sidorna som Tiger visade, men vad ska jag göra nu när jag har laddat hem dom? Har redan skrivit utförligt i en annan tråd, men nåja. Tanka t ex IconPackager härifrån så ska du se att det löser sig. Tror det är en trial-version, men får jag bara min msn att funka igen så kan jag "fixa" det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Vafan, skitsamma. *Borta* Redigerad 11 september, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag vill inte ha windows grejen längst ner, men windowblinds vill verkligen inte fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag vill inte ha windows grejen längst ner, men windowblinds vill verkligen inte fungera. Patcha Uxtheme.DLL istället, mycket enklare. Bara att ladda ner Visuella Stiler, tuta och köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts