Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Typ, samurize.exe.

Ladda hem install filen, kan inte va så svårt att hitta.

Allt du vill ha måste du göra själv, om du inte har någon som kan göra en config åt dig och spara den till dig.

Men jag laddade hem en annan sak från den sidan, och då behövde jag bara installera den så kom den fram på skärmen. Tror det var nån tv-tablå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag laddade hem en annan sak från den sidan, och då behövde jag bara installera den så kom den fram på skärmen. Tror det var nån tv-tablå.

Wow, you succeded on teh internet.

Varför fråga om massa saker när du inte har "sökt" din egen väg först?

Du kan ladda hem tv-tablåer, uptimers, hdd'spaces och annat smått o gott, men du kan också göra egen skit. Vilket faktist är bättre då du kan få det precis som du själv vill.

Men men, GG in your tweaking.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vackra ikoner.

Jag laddade hem några olika iconpacks ifrån sidorna som Tiger visade, men vad ska jag göra nu när jag har laddat hem dom?

Har redan skrivit utförligt i en annan tråd, men nåja. Tanka t ex IconPackager härifrån så ska du se att det löser sig. Tror det är en trial-version, men får jag bara min msn att funka igen så kan jag "fixa" det åt dig. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord