SuXx Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 pillade ihop en bild, som sedan fick bli bakgrunden på mitt skrivbord... Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 pillade ihop en bild, som sedan fick bli bakgrunden på mitt skrivbord... snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Som serverat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Mitt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 va tyckte ni om mitt skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 litet och rätt fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Hur är mitt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Hur är mitt då? är djuphavsjakten spännande? för övrigt så verkar simsafari och monopoltycoon jätte grymma Redigerad 23 februari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Mitt skrivbord. btw. Lite offtopic nu men: Nån som vet om 24 har börjat igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Äntligen en kille på detta forum som gillar på Tupac. Alla ni andra lyssnar ju på Britney spears...Inget fel på hennes hyllor men men...hon har blivit en bitch. tycker iofs hennes stil är en liten aning bättre nu än förut iaf =P lite mer proffesionell på nåt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Mitt skrivbord. btw. Lite offtopic nu men: Nån som vet om 24 har börjat igen? ja, 24 har börjat, bomben sprängdes om du inte såg avsnittet (kabloom!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Mitt skrivbord. btw. Lite offtopic nu men: Nån som vet om 24 har börjat igen? små ikoner, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) små ikoner, lol Hehe vet, jag vet inte hur man får dom små igen! Min brorsa var och pillade på min dator och då blev dom sådär stora fula hemska ikoner. ja, 24 har börjat, bomben sprängdes om du inte såg avsnittet (kabloom!!!) OMG! Har han som var chef över CTU dött än? Men öhm... om den sprängs då slutar väl filmen om alla i L.A dör eller? har jag fel? Redigerad 25 februari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Hehe vet, jag vet inte hur man får dom små igen! Min brorsa var och pillade på min dator och då blev dom sådär stora fula hemska ikoner. OMG! Har han som var chef över CTU dött än? Men öhm... om den sprängs då slutar väl filmen om alla i L.A dör eller? har jag fel? men sluta!!! du vill väll inte veta hur det slutar!! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 men sluta!!! du vill väll inte veta hur det slutar!! :/ Öh näe... men jag missade ju förra avsnittet.... Vill veta lite om det men skit it det kommer ju på dvd sen så. (Borde det väl göra?? Gjorde ju sässong 1) ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Hehe vet, jag vet inte hur man får dom små igen! Min brorsa var och pillade på min dator och då blev dom sådär stora fula hemska ikoner. OMG! Har han som var chef över CTU dött än? Men öhm... om den sprängs då slutar väl filmen om alla i L.A dör eller? har jag fel? CTU chefen körde planet till en öken med bomben, och jack hoppade ut. Presidenten sitter i sitt AirForceOne och beskådar, BTW, slår inte en atombomb ut all elektronik, borde vara farligt att flyga då.. hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Kan ni sluta prata om annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 är djuphavsjakten spännande? för övrigt så verkar simsafari och monopoltycoon jätte grymma det är kul men rymdjakten är skojjigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts