Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Standard ftw. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/skrivbordalyx.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hon ser lite tjock ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/dump-you.jpg Någon som kan se ifrån vilka filmer som bilderna i bakgrundsbilden är tagna? Stiligt. Hmm, jag är dålig på sådant här... Ingen aning om gubbfan med den gröna tuben. Jason på nästa bild. Ingen aning på bägge nästa bilder. En zombie från någon av "Of the living dead"- filmerna. Vet inte vem som är instängd i plankorna. På nästa bild... Heter hon Amanda? Från Saw, hur som helst. Pinhead... Hellracer. Brr. Nästa bild ser lite dirty ut - vet inte varifrån den är. Sista bilden - klassiker, Fred Krueger från A nightmare on Elm Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Stiligt. Hmm, jag är dålig på sådant här... Ingen aning om gubbfan med den gröna tuben. Jason på nästa bild. Ingen aning på bägge nästa bilder. En zombie från någon av "Of the living dead"- filmerna. Vet inte vem som är instängd i plankorna. På nästa bild... Heter hon Amanda? Från Saw, hur som helst. Pinhead... Hellracer. Brr. Nästa bild ser lite dirty ut - vet inte varifrån den är. Sista bilden - klassiker, Fred Krueger från A nightmare on Elm Street. 1. Ingen aning 2. Jason 3. Texas Chainsaw Massacre 4. Halloween 5. Of the living dead 6. Dunno 7. Saw 8. Pinhead 9. Huh 10. Freddy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Känns onödigt att skapa en ny tråd och jag söker låt/film känns fel så det får bli här. Undrar bara om någon vet något säkert ställe där man kan ladda ner någon rolig screensaver. När jag laddade ner för några år sedan så fick jag virus på datorn. Det jag helst är ute efter är en screensaver som handlar om en liten gubbe som är på en öde ö. Till jul tar han på en tomteluva och ibland ligger han i en hängmatta. Gör någon ny grej varje dag. Men annars bara någon rolig eller anorlunda screensaver jag är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Laptop =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Laptop =) *bild* Me love it Kan du lägga upp bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Me love it Kan du lägga upp bilden? www.skins.be -> Ctrl+F Evangeline -> Bilden finns på första sidan =) Detta går snabbare men är inte lika roligt =/ http://www.skins.be/celebrity/evangeline-lilly/ Redigerad 22 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hon ser lite tjock ut Jag antar att du menar min bild. De ska inte vara för smala. Själv tycker jag det ser helt perfekt ut. Mmm. Oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) www.skins.be -> Ctrl+F Evangeline -> Bilden finns på första sidan =) Detta går snabbare men är inte lika roligt =/ http://www.skins.be/celebrity/evangeline-lilly/ Tackar Edit: Tack för att du tipsade om CTRL+F, visste inte om den funktionen Redigerad 22 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 1. Ingen aning 2. Jason 3. Texas Chainsaw Massacre 4. Halloween 5. Of the living dead 6. Dunno 7. Saw 8. Pinhead 9. Huh 10. Freddy! Rätt! Facit: 1. Jeffrey Combs karaktär Dr. Herbert West från Re-Animator-filmerna. 5. Zombien Bub från Romeros Day of the Dead. 6. The Howling, eller Varulven som den heter på svenska. 9. Evil Dead givetvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Ny bakgrund. Evangeline så klart... Och tack till boomer. Laptop =) Då kör jag hårt mot hårt, nästan samma bild, fast hon bockar sig... Redigerad 22 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ny bakgrund. Evangeline så klart... hehe, varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hubba bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Den såg ganska... "Hippie" aktig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hubba bubba Var tog du bakgrunden i från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Mitt nya vardags skrivbord.... Egen bild som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jahaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Den såg ganska... "Hippie" aktig ut. Tja, det ligger nog något i det. Har inte tänkt på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts