mr_tobbe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Trevlig stämning och bra färgblandning: Stor bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Trevlig stämning och bra färgblandning: Stor bild Väldigt "talande" bild. Får en att börja tänka... Riktigt cool, är det du som skapat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Väldigt "talande" bild. Får en att börja tänka... Riktigt cool, är det du som skapat den? Nej, jag sökte efter lite Opeth-bakgrundsbilder och hittade den. Här är denhttp://nowai.wordpress.com/files/2006/07/opeth_03.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Nej, jag sökte efter lite Opeth-bakgrundsbilder och hittade den. Här är denhttp://nowai.wordpress.com/files/2006/07/opeth_03.jpg Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tackar! Jag gillar verkligen att bilden är så diffus men ändå så bestämd, blir riktigt mysigt senare i höst. Har använt UX theme eller vad fan det hette samt ett wood-tema, passar perfekt tillsammans. Wood-temat är riktigt trevligt det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Teh laptop. http://img434.imageshack.us/img434/3480/dasprintzf8.png w00t, sida 299. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Teh laptop. w00t, sida 299. HmmXP gillar vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Teh laptop. http://img434.imageshack.us/img434/3480/dasprintzf8.png w00t, sida 299. Eeeew, ta bort all äcklig "laptop" skit. Batterivarnare, tuchpadbröte och all sån skit. Du får ju tweaka sönder den. Den är ju ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Eeeew, ta bort all äcklig "laptop" skit. Batterivarnare, tuchpadbröte och all sån skit. Du får ju tweaka sönder den. Den är ju ny! Näh, det är praktiskt. Sen kanske någon blir arg på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Bilden är tagen idag på Sundsvall Dragracing. Temat är nytt också Edit: Bilden är tagen med min mobil... Redigerad 19 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Bilden är tagen idag på Sundsvall Dragracing. Temat är nytt också Edit: Bilden är tagen med min mobil... Kan man få bilden? *edit* Så. Få sida 300 nu då. Nästa pers. Redigerad 19 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Bilden är tagen idag på Sundsvall Dragracing. Temat är nytt också Edit: Bilden är tagen med min mobil... Fult när du dragit upp aktivitetsfältet sådär. Men fin Hummer. Killen till vänster sabbar väl lite, i för sig. Kan man få bilden? *edit* Så. Få sida 300 nu då. Nästa pers. Vad snattrar du om? Det får plats 20 inlägg på en sida, ha inte så bråttom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vad snattrar du om? Det får plats 20 inlägg på en sida, ha inte så bråttom. Ah. Där rök mitt försök att vara snäll :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Kan man få bilden? *edit* Så. Få sida 300 nu då. Nästa pers. Here you go @Siana: Jo, jag har dragit ner det nu Redigerad 20 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nyformaterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nyformaterat Haha.. Ägande... Kommer ihåg när man precis skaffat XP... Då det var så känt och nyss kommit ut.. Aaahh... Vilka dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Va? Finns det fortfarande människor som sitter på 1024x768 på stationära datorer Det känns väldigt mycket 1998. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Va? Finns det fortfarande människor som sitter på 1024x768 på stationära datorer Det känns väldigt mycket 1998. Smaken är som baken, delad. Jag sitter på 1024x768 och har i stort sett jämt gjort det. Jag är så van vid det så jag tänker inte byta. END OF CONVERSATION Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Smaken är som baken, delad. Jag sitter på 1024x768 och har i stort sett jämt gjort det. Jag är så van vid det så jag tänker inte byta. END OF CONVERSATION Äh, byt till högre, du kommer inte ångra dig, det är asskönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Äh, byt till högre, du kommer inte ångra dig, det är asskönt! Trivs man så trivs man . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts