Tux Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mja jo, det är sant... men snyggt ändå Det är ingen som råkar veta hur man gör en GIF bild till en skärmsläckare? ^^ Here You Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ny bakgrunds bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Blev trött på det gamla dystra temat.. så jag tog något lite ljusare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) *BORTA* Redigerad 10 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/dump-yns.JPG Gah, sparad i JPG med Paint eller? Gräslig startmeny, rätt söt bakgrundsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Pillat lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Update http://img144.imageshack.us/img144/3262/dumptq1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Gah, sparad i JPG med Paint eller? Gräslig startmeny, rätt söt bakgrundsbild. Så då? http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/dump-nim.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Så då? http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/dump-nim.jpg Tummenupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Så då? Ser bättre ut även om jag inte förstår hur du står ut med den fonten på ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Windows klassisk fram tills jag hittar ett bra tema. Sparad i JPG för att minska på storleken. http://img102.imageshack.us/img102/4801/skaermoi5.th.jpg Finns det något enkelt program där man kan göra egna visuella stiler? Jag vet precis hur jag vill att mitt skin ska se ut, men jag hittar inget som matchar någonstans. Det är alltid något som är fel, på de där startmenyn är snygg är istället menyraden helt uppfuckad och så vidare. Så, finns det? Redigerad 10 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Eh, Kalan, länka gärna mig de där fräsiga brushen (?) jag antar att du använde. Cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Eh, Kalan, länka gärna mig de där fräsiga brushen (?) jag antar att du använde. Cheers. Här har du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Här har du Kalas grabben. *kastar Kalan en gädda* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Kalas grabben. *kastar Kalan en gädda* En del riktigt snygga fonts på den sidan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Formaterat datorn o ersatt bakgrunden.. Gissa vilket djur som pryder mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Formaterat datorn o ersatt bakgrunden.. Gissa vilket djur som pryder mitt skrivbord En nalle puh! En varg kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Formaterat datorn o ersatt bakgrunden.. Gissa vilket djur som pryder mitt skrivbord VARG! + husky. Redigerad 11 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 En nalle puh! En varg kanske? Nästan rätt VARG! + husky. We have a winner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts