Colan K Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Första gången jag visar vad jag har för bakgrund.. http://img357.imageshack.us/img357/6296/namnlsfc9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Men det beror ju cokså på Icon-bilden som denna Genväg/Kopia har... Än en gång. Ikon, inte Icon. ---------------------------------------------- Tillfälliga: Fixar nått bättre när jag orkar.. Redigerad 8 augusti, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Rensat skrivbord . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Rensat skrivbord . Ärligt talat - hur står du ut med så suddig bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Ärligt talat - hur står du ut med så suddig bakgrund? Jpg gjorde den suddig, eller så var det jag som råkade leka lite i ps också . Orginalet är mer kantigt xD Redigerad 8 augusti, 2006 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nu har jag fixat ett nytt skrivbord.. är inte ritkigt nöjd med bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jpg gjorde den suddig, eller så var det jag som råkade leka lite i ps också . Orginalet är mer kantigt xD Prövade också leka lite. Vad tycks? http://img214.imageshack.us/img214/6963/newjunontempledn61fs2.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Prövade också leka lite. Vad tycks? Um...starka färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Um...starka färger? Jo, åtminstone på gubben. Han ser typ inklippt ut. Give me a few minutes.. Edit: Lite bättre http://img426.imageshack.us/img426/3088/newjunontempledn61fj8.th.jpg Redigerad 8 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jo, åtminstone på gubben. Han ser typ inklippt ut. Give me a few minutes.. Edit: Lite bättre Nu ser han ju ännu mer inklippt ut, han glänser men inte bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Nu ser han ju ännu mer inklippt ut, han glänser men inte bakgrunden. lol http://img238.imageshack.us/img238/8853/whistlingak4.gif Ger upp, men finns det ingen knapp man kan sänka Brightness på i Photoshop? Edit: ohh.. Hittade. Redigerad 8 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Första gången jag visar vad jag har för bakgrund.. Det där spelet (KotOR 2) är så, ja, helt otroligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det där spelet (KotOR 2) är så, ja, helt otroligt bra! So true, varvade det för litet tag sen. Både ettan och tvåan. Fast ettans story och så var bättre, mer action i sith lords men. skitbra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 So true, varvade det för litet tag sen. Både ettan och tvåan. Fast ettans story och så var bättre, mer action i sith lords men. skitbra spel Japp, det är grymt. Älskar hela skiten på både spelen på nått sätt, stridssystemet, karaktärerna, ja allt. Men 1:an är snäppet bättre ja. Det är inte många, om ens några, spel som klår storyn på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Japp, det är grymt. Älskar hela skiten på både spelen på nått sätt, stridssystemet, karaktärerna, ja allt. Men 1:an är snäppet bättre ja. Det är inte många, om ens några, spel som klår storyn på den. Inga spel klar 1ans story. No way in heaven, earth and hell. Jag är rätt trög, när man såg det.. bara.. wtf ^^ 1an är faktist, bästa spelet jag spelat, klockrent spel bara. Älskar dialogerna, sättet man pratar, hur det påverkar... fast offtopic nu.. *skriver kärleksbrev till admins och mods* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mitt nya skrivbord. För väl se hur länge jag har det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Mitt nya skrivbordsunderlägg... Moving Paintings © Foo@Gtasajten Redigerad 9 augusti, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Första gången jag visar vad jag har för bakgrund.. Snygg bakgrund.. nu blev jag sugen på att spela det igen hm.. var la jag skivan nu da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mitt nya skrivbordsunderlägg... Moving Paintings © Foo@Gtasajten Den där drar en del RAM, om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Den där drar en del RAM, om man säger så. Mja jo, det är sant... men snyggt ändå Det är ingen som råkar veta hur man gör en GIF bild till en skärmsläckare? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts