gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Borde gå att ändra Iconer med StyleXP också. Eller så använder du det där tricket Tux visade. Varsegod, av någon anledning så gillar jag att hjälpa till jo det kan man, men man måste ha andra filformat =/ Och jag använder Tux's trick atm, men jag vll kunna ändra utseende på alla saker, ser mobbat ut annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Verkar vara omöjligt att hitta Riktigt läckert! Hjälper dig då också! Hoppas du har Uxtheme. *Addar dig* gizmo91: Haha, jo Jag har inte orkat ändra allt, men ska göra det när jag orkar Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Helt plötsligt, med lite hjälp från I lol så har jag fixat till mitt skrivbord Gillar inte svart egentligen, men här var det riktigt nice! http://img168.imageshack.us/img168/5307/bakgrundlp3.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Nytt Winamp-skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ganska stökigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ganska stökigt Hur står du ut med så mycket skit på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hur står du ut med så mycket skit på skrivbordet? He's making a copy of everything and puts the-copy to his Skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Lite "renare" än the-copys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Får man fråga varför alla har winamp så stort? Varför har ingen den som "docked toolbar" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Får man fråga varför alla har winamp så stort? Varför har ingen den som "docked toolbar" ? Det är väl upp till en själv Jag gillar bättre att ha Winamp normalt. Edit: Aschmedoliken, lägger en Thumbnail nu för engångskull http://img393.imageshack.us/img393/9549/ssaddhd0.th.jpg Ny bakgrund Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Får man fråga varför alla har winamp så stort? Varför har ingen den som "docked toolbar" ? (Klick) http://tn3-2.deviantart.com/fs11/300W/i/2006/172/5/4/Yargh_mateys_by_tuppel.jpg Duger litenheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) (Klick) http://tn3-2.deviantart.com/fs11/300W/i/2006/172/5/4/Yargh_mateys_by_tuppel.jpg Duger litenheten? "The requested URL could not be retrieved" Redigerad 6 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) (Klick) Duger litenheten? ERROR The requested URL could not be retrieved While trying to retrieve the URL: http://10.0.0.80/fs11/i/2006/172/5/4/Yargh_mateys_by_tuppel.jpg The following error was encountered: * Access Denied. Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect. Your cache administrator is webmaster. Generated Sun, 06 Aug 2006 18:19:45 GMT by ic2.deviantart.com (squid/2.5.STABLE14) Scaaaary!... Redigerad 6 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Får man fråga varför alla har winamp så stort? Varför har ingen den som "docked toolbar" ? För att jag dör utan Playlist Editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 "The requested URL could not be retrieved" Sött, måste ha något med medlemskap på dArt att göra. Fungerar nämligen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Sött, måste ha något med medlemskap på dArt att göra. Fungerar nämligen för mig. Är inte medlem på dArt... men strunt samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Oj, det där måste väl ta lite på Prestandan??? Så många Iconer och aktiva visuella effekter... BTW: XP eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Bakgrund? Här @Aler700 Nej, Ja. Redigerad 6 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts