Alle090 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Nån som har en har bakrundbild att ha ? ?? Du menar om nån har nån bra Skrivbords underlägg?? Goggla Vetja... Te.x Wallpaper+(Vad du vill ha för objektiv) och sen sök??!! Eller menar du nån som du sett här??? Redigerad 5 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har addat dig, men du tycks ha 8.0/WLM, eller? Är en konstig bugg där så man måste starta om Messengern för att få fram att någon har addat en, eller så dröjjer det någon minut/timme/dag/vecka Jag får inte nåt av det att funka , ActivIcons säger att jag har för lite minne och att jag ska frigöra (har 2.6G fritt), Hur man får dit själva "baren" längst ner har jag itne heller nån aning om, osv. Du skulle inte kunna skriva en "guide" om hur man gör? , skulle gärna fråga på msn men ska sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag får inte nåt av det att funka , ActivIcons säger att jag har för lite minne och att jag ska frigöra (har 2.6G fritt), Hur man får dit själva "baren" längst ner har jag itne heller nån aning om, osv. Du skulle inte kunna skriva en "guide" om hur man gör? , skulle gärna fråga på msn men ska sova nu. Det gör det för mig också, bara å ignorerat Så trycker du på en av iconstorlekarna där åvanför knappen "open" och hur du får in Vista temat. Då ska du installera Uxtheme (kräver SP1/SP2) och sen installerar du themat högerklickar på skrivbordet tar egenskaper > utseende > fönster och knappar. Där letar du upp vista skinnet, det följde också med flera andra snygga skins Svårare är det inte Och övriga som vill ändra ikoner kan tanka gratis verktyget ActivIcons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Och övriga som vill ändra ikoner kan tanka gratis verktyget ActivIcons När blev detta gammalt? http://img149.imageshack.us/img149/1070/scrnou3.jpg Redigerad 6 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Det gör det för mig också, bara å ignorerat Så trycker du på en av iconstorlekarna där åvanför knappen "open" och hur du får in Vista temat. Då ska du installera Uxtheme (kräver SP1/SP2) och sen installerar du themat högerklickar på skrivbordet tar egenskaper > utseende > fönster och knappar. Där letar du upp vista skinnet, det följde också med flera andra snygga skins Svårare är det inte Och övriga som vill ändra ikoner kan tanka gratis verktyget ActivIcons Problemet blir då att iconerna inte får den nya iconen utan blir en "konstig" fil.. Och jag kan inte installera Uxtheme, det står: Neowin UXTheme Multi-Patcher v4.0 has detected that there's any Windows NT setup file in c:\windows\ It's not recommend you to continue with this. Please eject your Windows NT CD or move your setup files to other path. Press OK to exit patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) När blev detta gammalt? *BILT* Okej om du är nöjd med att bara ändra dom där ikonerna så gör det inget Det där verktyget ändrar allt från kontroll panelen till jag vet inte vad ^^ @gizmo91: Okej konstigt Prova tanka det här http://www.coloradows.com.br/download/tema...hemeDLL_SP2.zip Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Okej om du är nöjd med att bara ändra dom där ikonerna så gör det inget Det där verktyget ändrar allt från kontroll panelen till jag vet inte vad ^^ Varför vill man byta ikoner som inte andra kommer se , man byter ju ikonerna på Skrivbordet eftersom det är nog det som vännerna och GTAsajten kommer se ofta. Men gör ni hur ni vill . Redigerad 6 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför vill man byta ikoner som inte andra kommer se , man byter ju ikonerna på Skrivbordet eftersom det är nog det som vännerna och GTAsajten kommer se ofta. Men gör ni hur ni vill . Haha du är finurlig Jag ändrar för att jag tycker själv att det är snyggare och bekvämare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Varför vill man byta ikoner som inte andra kommer se , man byter ju ikonerna på Skrivbordet eftersom det är nog det som vännerna och GTAsajten kommer se ofta. Men gör ni hur ni vill . Man vill ju ha det nsyggt på skrivbordet @I lol: Tack, det ska testas. Och hur gör man med filen man får från länken? Redigerad 6 augusti, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Varför vill man byta ikoner som inte andra kommer se , man byter ju ikonerna på Skrivbordet eftersom det är nog det som vännerna och GTAsajten kommer se ofta. Men gör ni hur ni vill . Man kanske vill ha det snyggt, och inte bara för att skryta om det på forumet? --- Mitt för tillfället, letar nytt Winamp-skin som matchar mera, länka gärna om ni hittar något. Redigerad 6 augusti, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) @I lol: Tack, det ska testas. Och hur gör man med filen man får från länken? 1. Packa upp/extrahera. 2. Flytta den till C:\Windows\System32. 3. Reboota (om det behövs). Blir det cp. 1. C:\Windows\System32\uxtheme.dll 2. Delete/ta bort Edit: Jo det där med ikonerna, använd det där sättet som tux visade. Högerklick>Egenskaper>skrivbord>anpassa skrivbordet Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 1. Packa upp/extrahera. 2. Flytta den till C:\Windows\System32. 3. Reboota (om det behövs). Blir det cp. 1. C:\Windows\System32\uxtheme.dll 2. Delete/ta bort Edit: Jo det där med ikonerna, använd det där sättet som tux visade. Högerklick>Egenskaper>skrivbord>anpassa skrivbordet Hittar inte vista saken i listan för knappar, finns bara Windows XP och windows Klassisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Hittar inte vista saken i listan för knappar, finns bara Windows XP och windows Klassisk. Är det där Vista-skinnet installerad? Gå och kolla i C:\Windows\Resources\Themes Finns det nåt där? Aero Style (vista beta1/beta2) borde det heta Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Är det där Vista-skinnet installerad? Gå och kolla i C:\Windows\Resources\Themes Finns det nåt där? Aero Style (vista beta1/beta2) borde det heta Jag gjorde som du sa med dll. filen så jag antar det. Och ja, sakerna finns i den mapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag gjorde som du sa med dll. filen så jag antar det. Och ja, sakerna finns i den mapen Ack rebootat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ack rebootat? Japp, 3 gånger. Dock så står det i readme filen att man måste ha StyleXP, skaffar det nu för att kolla om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Japp, 3 gånger. Dock så står det i readme filen att man måste ha StyleXP, skaffar det nu för att kolla om det funkar. Ok Jag använder bara Uxtheme, men hade StyleXP och det andra programmet förut så det har väl fallit av någon .DLL-fil som behövdes, eftersom det funkar för mig. Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ok Jag använder bara Uxtheme, men hade StyleXP och det andra programmet förut så det har väl fallit av någon .DLL-fil som behövdes, eftersom det funkar för mig. Fick det att funka med StyleXP, tack för all hjälp mannen Men skull gärna vilja veta varför mina iconer bara blir "konstiga" filer, och inte dom nya snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Fick det att funka med StyleXP, tack för all hjälp mannen Men skull gärna vilja veta varför mina iconer bara blir "konstiga" filer, och inte dom nya snygga Borde gå att ändra Iconer med StyleXP också. Eller så använder du det där tricket Tux visade. Varsegod, av någon anledning så gillar jag att hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kommer inte ihåg. Men skinnet heter iaf Windows recall 6.3 Har kört med det ett halvår nu. Skaffa UXTheme patchen och sen letar du på Windows recall Använd www.google.com förståss Verkar vara omöjligt att hitta Riktigt läckert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts