Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Nytt Winamp skin Måste såklart visa hela skrivbordet. http://img394.imageshack.us/img394/6015/skrifenbord1fk0.th.jpg ÄR det Windows Vista?? Redigerad 2 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 ÄR det Windows Vista?? Nej, det är bara ett vanligt XP-tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nej, det är bara ett vanligt XP-tema. Korrekt, ska inte skaffa Vista förens DX10 är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nej, det är bara ett vanligt XP-tema. Ok, var fixade du det. Det var snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Ok, var fixade du det. Det var snyggt.. Kommer inte ihåg. Men skinnet heter iaf Windows recall 6.3 Har kört med det ett halvår nu. Skaffa UXTheme patchen och sen letar du på Windows recall Använd www.google.com förståss Redigerad 3 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Kommer inte ihåg. Men skinnet heter iaf Windows recall 6.3 Har kört med det ett halvår nu. Skaffa UXTheme patchen och sen letar du på Windows recall Använd www.google.com förståss Namn är allt jag behöver.. Ska leta nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Eftersom jag sommarjobbar på Bussgods så.. Tog bilden idag med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Skönt att inte ha några ikoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lite ändringar sen sist.. http://img154.imageshack.us/img154/8567/screenshotfb4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lite ändringar sen sist.. http://img154.imageshack.us/img154/8567/screenshotfb4.th.jpg Backuper? Men det var snyggt anyways Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Inte så fint men det är rent och det är jag nöjd med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Inte så fint men det är rent och det är jag nöjd med Den där Norton-baren våldtar ju hela startmenyn, vad tänker dom med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Den där Norton-baren våldtar ju hela startmenyn, vad tänker dom med? Fuck, såhär mycke har jag inte skrattat på länge Mitt nya Vista skin Utan styleXP och sånt skit. Så jag förlorar ingen Performans Och så använder jag ett väldans bra ikon-verktyg som t.o.m. är gratis http://img405.imageshack.us/img405/9948/vistaskinnetso2.jpg Fuck 2: Borde gjort en thumbnail. Och notera F-Secure Anti-Virus Client Security Redigerad 5 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Fuck, såhär mycke har jag inte skrattat på länge Mitt nya Vista skin Utan styleXP och sånt skit. Så jag förlorar ingen Performans Och så använder jag ett väldans bra ikon-verktyg som t.o.m. är gratis Fuck 2: Borde gjort en thumbnail. Och notera F-Secure Anti-Virus Client Security Snyggt! Länk till Wallpaper, iconer, skin, theme etc. ? Redigerad 5 augusti, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Snyggt! Länk till Wallpaper, iconer, skin, theme etc. ? Hjälp! mamma! :'( Ska se om jag hittar dem Editar snart när jag hittat dem. Wallpappret hittar du om du söker på vista wallpaper i google. Sök inte på bilder (finns säkert där också) Men kommer upp 3 wallpaper om du söker på nätet. Addar dig på msn? Blir lättare då WTF! Ingen hemma på msn. PANIIIK! Redigerad 5 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hjälp! mamma! :'( Ska se om jag hittar dem Editar snart när jag hittat dem. Wallpappret hittar du om du söker på vista wallpaper i google. Sök inte på bilder (finns säkert där också) Men kommer upp 3 wallpaper om du söker på nätet. Addar dig på msn? Blir lättare då Tack för WP, sure adda mig på msn. (don-anton@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Tack för WP, sure adda mig på msn. (don-anton@hotmail.com) Har addat dig, men du tycks ha 8.0/WLM, eller? Är en konstig bugg där så man måste starta om Messengern för att få fram att någon har addat en, eller så dröjjer det någon minut/timme/dag/vecka Redigerad 5 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har addat dig, men du tycks ha 8.0/WLM Är en konstig bugg där så man måste starta om Messengern för att få fram att någon har addat en, eller så dröjjer det någon minut/timme/dag/vecka Jao jag har WLM, fick en massa förfrågningar så vet inte vem som är du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Eftersom jag sommarjobbar på Bussgods så.. Tog bilden idag med mobilen. Varför står det Sex på bussen? Edit: Bussen ska det vara Redigerad 5 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nån som har en har bakrundbild att ha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts