Boomer Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Mitt skrivbord just nu. Snyggt btw var hittar jag det temat? Redigerad 31 juli, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Snyggt btw var hittar jag det temat? Blackmesa heter temat, finns på Deviantart. Google it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Mitt skrivbord just nu. http://img320.imageshack.us/img320/4293/namnlshj6.jpg Oblivion, rajjt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Oblivion, rajjt? Ahh! Jag som trodde det var Super Mario Bros 3! Banjo & Tooie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Oblivion, rajjt? Yeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Om du vill ha bort SE File Manager och Papperskorgen från skrivborden kan du tanka Microsoft Tweak UI. Störde mig nåt grovt på Sony Ericsson tills jag hittade det. Du kanske hittar något annat av intresse här också: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Redigerad 1 augusti, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Om du vill ha bort SE File Manager och Papperskorgen från skrivborden kan du tanka Microsoft Tweak UI. Störde mig nåt grovt på Sony Ericsson tills jag hittade det. Du måste vara en tankeläsare! Tänkte faktiskt fråga om det i datorhjälpstråden, bara att det inte har blivit av! Tack så mycket! Edit: Det där var ju svinenkelt. Tackar än en gång Redigerad 1 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Taddeli da Varför jag har winamp och I-tunes vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Du måste vara en tankeläsare! Tänkte faktiskt fråga om det i datorhjälpstråden, bara att det inte har blivit av! Tack så mycket! Edit: Det där var ju svinenkelt. Tackar än en gång Lungt --- Mitt: Redigerad 1 augusti, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det står att man ska göra så i dom flesta manualer och det står på deras wiki. Ska du köra nåt som root kan du antingen bara skriva sudo före kommandot eller köra su och sen har du en root-session. Det är alltid coolt att säga att Ubuntu är n00b-distro, men det finns en tanke bakom att man inte ska logga in som root. Att hidra att noobs ska vara inne och pilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Att hidra att noobs ska vara inne och pilla? Men vad är det du klagar för? Göra gui som root är bara idiotiskt så det du saknar att kunna köra root-terminal? Går att göra med su. Om du absolut vill kunna logga in som root (varför?) så kan du läsa nybörjarguiden här. Redigerad 1 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Om du vill ha bort SE File Manager och Papperskorgen från skrivborden kan du tanka Microsoft Tweak UI. Störde mig nåt grovt på Sony Ericsson tills jag hittade det. Du kanske hittar något annat av intresse här också: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Varför tanka hem extra saker som man kan dölja i windows? Högerklick > Ordna Ikoner > Visa skrivbordsIkoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Varför tanka hem extra saker som man kan dölja i windows? Högerklick > Ordna Ikoner > Visa skrivbordsIkoner Utifall att man vill ha andra ikoner på skrivbordet men inte File Manager (speciellt denna) eller p-korgen. Jag har ju iofs ingenting men sen vill man ju kunna "dra" på skrivbordet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Taddeli da Varför jag har winamp och I-tunes vet jag inte Vilken serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vilken serie? Bleach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fbk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Snälla slackta mig inte. ._, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Nytt Winamp skin Måste såklart visa hela skrivbordet. http://img394.imageshack.us/img394/6015/skrifenbord1fk0.th.jpg Redigerad 2 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Men vad är det du klagar för? Göra gui som root är bara idiotiskt så det du saknar att kunna köra root-terminal? Går att göra med su. Om du absolut vill kunna logga in som root (varför?) så kan du läsa nybörjarguiden här. su funkar inte eftersom att jag inte kan root pw, och vad jag försökte göra var att kopiera lite filer(cedega) til /usr/ och lite fler mappar, hade inte internet vid tillfället och kunde därför inte lösa detta då hjälpfilerna för föga hjälpsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts