Arvid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Det vore mycket lättare att läsa om ni länkade till bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 hur får du upp klockan i övre högra hörnet.. förstår inte hur man ska få dit den.. Vänstra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Hur får ni in nya teman och så snygga bakgrunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 min ser ut såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 mitt Forever Blue,den har jag med till min dator,skickar screen när jag får mitt nya grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) WindowBlinds 4 jag laddade hem detta programmet på downloads.com och det stog free to try but $ 20.0 to buy. Har ni laddat hem det där. isåfall om ni har det kostar det pengar ävan om man inte tar bort det?- Redigerad 4 februari, 2004 av Ghost Rider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Hur får ni in nya teman och så snygga bakgrunder. Astonshell... Astonshell.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Tack så mö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Hur lägger man in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 WindowBlinds 4 jag laddade hem detta programmet på downloads.com och det stog free to try but $ 20.0 to buy. Har ni laddat hem det där. isåfall om ni har det kostar det pengar ävan om man inte tar bort det?- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Ta de lugnt med postandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Jag vill ändra själva windows skinet, vilket program ska man använda? Vill inte ha massa extra rutor som tex astonshell Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Vänstra ? men vilket hörn som helst.. hur får man upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Jag vill ändra själva windows skinet, vilket program ska man använda? Vill inte ha massa extra rutor som tex astonshell Tacksam för svar http://tgtsoft.com/ http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Hur lägger man in det Installera det.. Öppna shellswapper och välj vilket skin du vill ha.. Starta om datorn och voialla! Man tröttnar dock fort på det.. Det tycker iaf jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Har inte bytt på länge, men jag tyckte det var dags nu, alltså här (dåliga färger) Redigerad 4 februari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Har inte bytt på länge, men jag tyckte det var dags nu, alltså här (dåliga färger) Finskt windows? Men annars var det snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Finskt windows? Men annars var det snyggt Japp, finskt Windows98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 så, nu när jag har fått nya datorn så ska jag börja härja länkar till screen när jag fått igång alltihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 min ser ut såhär. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1075854061.jpg den bakgrunden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts