oskarofrya Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Tack för hjälpen No Problemo. Vet någon hur man BARA ändrar storleken på skrivbordsikonerna? För när man gör det på "Egenskapsvägen" så blir ju även ikonerna i mapparna stora... EDIT: Hittade Det Nu Redigerad 5 juli, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Mitt atm: http://img101.imageshack.us/img101/2743/dumper3sf.th.png Redigerad 6 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Kan någon förklara för mig hur man lägger till en Visual Style? Jag har lagt alla filer i "C:/WINDOWS/Resources/Themes" men när jag tar "Egenskaper För Bildskärm" och väljer den Visual Stylen så blir det bara massa svarta rutor och om jag klickar på "OK" så blir det bara Windows Classic. PLEASE HELP ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Kan någon förklara för mig hur man lägger till en Visual Style? Jag har lagt alla filer i "C:/WINDOWS/Resources/Themes" men när jag tar "Egenskaper För Bildskärm" och väljer den Visual Stylen så blir det bara massa svarta rutor och om jag klickar på "OK" så blir det bara Windows Classic. PLEASE HELP ME! Patcha uxtheme? Har du gjort den kan du prova att bara dubbelklicka på .msstyles-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Patcha uxtheme? Har du gjort den kan du prova att bara dubbelklicka på .msstyles-filen. Har gjort det, händer bara samma grej. Eller jag tror jag patchade den. För jag sökte på www.download.com efter uxtheme och då kom det ett program som heter Skinny, och där skulle det patcha, men det händer inget annat än det som hände innan. Men det kom upp en felruta där det stod att nåt inte kunde slutföras när jag patchade, så det kanske var det. Men isåfall, hur patchar jag rätt? Beskriv, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Har gjort det, händer bara samma grej. Eller jag tror jag patchade den. För jag sökte på www.download.com efter uxtheme och då kom det ett program som heter Skinny, och där skulle det patcha, men det händer inget annat än det som hände innan. Men det kom upp en felruta där det stod att nåt inte kunde slutföras när jag patchade, så det kanske var det. Men isåfall, hur patchar jag rätt? Beskriv, tack. UxTheme Multipatcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 UxTheme Multipatcher. Tackar, det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Update: http://img160.imageshack.us/img160/909/skrmdump200607098fh.jpg EDIT: Sorry, dubbelpost Redigerad 9 juli, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Mitt atm: http://img101.imageshack.us/img101/2743/dumper3sf.th.png Wallpaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Wallpaper? http://img61.imageshack.us/img61/1879/rainydayinsunnyjunebyssilence9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) http://img415.imageshack.us/img415/8626/dumpisch9rn.jpg Här är mitt skrivbord Redigerad 9 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Här är mitt skrivbord Pimp yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) *En Bild På Halos Skrivbord...* Här är mitt skrivbord Vart har du fått den där "Datorn Har Varigt På I Så Lång Tid"-countern? EDIT: Ändrade till *En Bild På Halos Skrivbord...*. Redigerad 9 juli, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Pimp yo. Såklart, brudarna som tar kortet dock Vart har du fått den där "Datorn Har Varigt På I Så Lång Tid"-countern? EDIT: Ändrade till *En Bild På Halos Skrivbord...*. Det är ett program som heter "Samurize", kommer dock itne ihåg vart jag hittade detta program men jag har install filen på datorn tror jag om du är sugen. Lite klurigt att komma igång med det bara, det jag har är hur fult som hellst med tanke på vad man kan göra med samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vart har du fått den där "Datorn Har Varigt På I Så Lång Tid"-countern? EDIT: Ändrade till *En Bild På Halos Skrivbord...*. Samurize. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Såklart, brudarna som tar kortet dock Det är ett program som heter "Samurize", kommer dock itne ihåg vart jag hittade detta program men jag har install filen på datorn tror jag om du är sugen. Lite klurigt att komma igång med det bara, det jag har är hur fult som hellst med tanke på vad man kan göra med samurize Sådär svårt var det å hitta Samurize, om det var du menade att du inte kom ihåg var du hittade. www.samurize.com. Sen, configen kanske är lite svårare å hitta [Edit]: Siana.. [Edit2]: Nån counter, vet dock inte om det är den.. Redigerad 9 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Sådär svårt var det å hitta Samurize, om det var du menade att du inte kom ihåg var du hittade. www.samurize.com. Sen, configen kanske är lite svårare å hitta [Edit]: Siana.. [Edit2]: Nån counter, vet dock inte om det är den.. Kom ihåg och kom ihåg, jag fick install filen skickad till mig, tror haken ligger där att jag inte visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 http://thecopy.mine.nu/dump/BGGGG.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Kom ihåg och kom ihåg, jag fick install filen skickad till mig, tror haken ligger där att jag inte visste. Drar den mycket minne och kan man spela spel när den är igång utan att det blir "märken" efter countern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Drar den mycket minne och kan man spela spel när den är igång utan att det blir "märken" efter countern? Nej den drar inte alls mycket minne, skulle tippa på att den drar mindre än om du har msn igång iallafall, jag märker absolut ingenting av tex. pingen i cod 2 när jag lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts