Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Kan någon förklara för mig hur man lägger till en Visual Style?

Jag har lagt alla filer i "C:/WINDOWS/Resources/Themes" men när jag tar "Egenskaper För Bildskärm" och väljer den Visual Stylen så blir det bara massa svarta rutor och om jag klickar på "OK" så blir det bara Windows Classic.

PLEASE HELP ME! :wub::D:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon förklara för mig hur man lägger till en Visual Style?

Jag har lagt alla filer i "C:/WINDOWS/Resources/Themes" men när jag tar "Egenskaper För Bildskärm" och väljer den Visual Stylen så blir det bara massa svarta rutor och om jag klickar på "OK" så blir det bara Windows Classic.

PLEASE HELP ME! :wub::D:(

Patcha uxtheme? Har du gjort den kan du prova att bara dubbelklicka på .msstyles-filen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Patcha uxtheme? Har du gjort den kan du prova att bara dubbelklicka på .msstyles-filen.

Har gjort det, händer bara samma grej. Eller jag tror jag patchade den. För jag sökte på www.download.com efter uxtheme och då kom det ett program som heter Skinny, och där skulle det patcha, men det händer inget annat än det som hände innan. Men det kom upp en felruta där det stod att nåt inte kunde slutföras när jag patchade, så det kanske var det. Men isåfall, hur patchar jag rätt? Beskriv, tack. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort det, händer bara samma grej. Eller jag tror jag patchade den. För jag sökte på www.download.com efter uxtheme och då kom det ett program som heter Skinny, och där skulle det patcha, men det händer inget annat än det som hände innan. Men det kom upp en felruta där det stod att nåt inte kunde slutföras när jag patchade, så det kanske var det. Men isåfall, hur patchar jag rätt? Beskriv, tack. :ermm:

UxTheme Multipatcher. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pimp yo.

Såklart, brudarna som tar kortet dock :unsure:

Vart har du fått den där "Datorn Har Varigt På I Så Lång Tid"-countern? ^_^

EDIT: Ändrade till *En Bild På Halos Skrivbord...*.

Det är ett program som heter "Samurize", kommer dock itne ihåg vart jag hittade detta program men jag har install filen på datorn tror jag om du är sugen. Lite klurigt att komma igång med det bara, det jag har är hur fult som hellst med tanke på vad man kan göra med samurize :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart, brudarna som tar kortet dock :unsure:

Det är ett program som heter "Samurize", kommer dock itne ihåg vart jag hittade detta program men jag har install filen på datorn tror jag om du är sugen. Lite klurigt att komma igång med det bara, det jag har är hur fult som hellst med tanke på vad man kan göra med samurize :)

Sådär svårt var det å hitta Samurize, om det var du menade att du inte kom ihåg var du hittade. www.samurize.com.

Sen, configen kanske är lite svårare å hitta ^_^

[Edit]: Siana..

[Edit2]: Nån counter, vet dock inte om det är den..

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär svårt var det å hitta Samurize, om det var du menade att du inte kom ihåg var du hittade. www.samurize.com.

Sen, configen kanske är lite svårare å hitta :unsure:

[Edit]: Siana..

[Edit2]: Nån counter, vet dock inte om det är den..

Kom ihåg och kom ihåg, jag fick install filen skickad till mig, tror haken ligger där att jag inte visste. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drar den mycket minne och kan man spela spel när den är igång utan att det blir "märken" efter countern? :unsure:

Nej den drar inte alls mycket minne, skulle tippa på att den drar mindre än om du har msn igång iallafall, jag märker absolut ingenting av tex. pingen i cod 2 när jag lirar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord