Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 HmmXP är nice, faktiskt. Gissa vem som har gjort bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 HmmXP är nice, faktiskt. Gissa vem som har gjort bakgrunden? Du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) HmmXP är nice, faktiskt. Gissa vem som har gjort bakgrunden? StellHell! Snyggt. EDIT: Jag blöder näsblod btw. Redigerad 3 juli, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) HmmXP är nice, faktiskt. Mitt: http://img137.imageshack.us/img137/8323/screenshot2cl9ij.th.jpg *edit* Fixade thumbnail. Redigerad 3 juli, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 StellHell! Snyggt. EDIT: Jag blöder näsblod btw. Korrekt. Snorta upp blodet vafan Mitt: Någon är stolt över sitt Linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Korrekt. Snorta upp blodet vafan Någon är stolt över sitt Linux? Kör det just nu. Blev trött på att min brandvägg skulle strula hela tiden. Fast det är inget att vara stolt över direkt. Det är inte ett slashdot-guru-bash-distro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Kör det just nu. Blev trött på att min brandvägg skulle strula hela tiden. Fast det är inget att vara stolt över direkt. Det är inte ett slashdot-guru-bash-distro. Men det är lite sticka- ur- mängden? Det var en hel del tjat över MSN i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Men det är lite sticka- ur- mängden? Det var en hel del tjat över MSN i alla fall. Det var när jag fick XGL att funka, det är skitgulligt men jobbigt i längden. Finns film här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det var när jag fick XGL att funka, det är skitgulligt men jobbigt i längden. Finns film här. Skoj! Måste man ha Linux för det? Måste... testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Skoj! Måste man ha Linux för det? Måste... testa... Japp. Bara Linux. Däremot kan du ladda ner en live-cd och bränna. Bara att starta den från BIOS, den instsallerar inget på hårddisken. Är segare än om du installerar på hårddisken, men prova kan du. Klick. Om du håller ut får du självklart prova på DH annars. Men det är ju ett halvår kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Japp. Bara Linux. Däremot kan du ladda ner en live-cd och bränna. Bara att starta den från BIOS, den instsallerar inget på hårddisken. Är segare än om du installerar på hårddisken, men prova kan du. Klick. Om du håller ut får du självklart prova på DH annars. Men det är ju ett halvår kvar. Dapper Drake final? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Dapper Drake final? Japp. Funkar rätt bra för mig hittils, bättre än Breezy. Väntar på Edgy bara, kommer i höst. Fick min skiva från shipit förra veckan, najs att dom är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Multitasking yay. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/namnlos-ndq.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nytt... Fyfan vilken Photoshoppad bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Japp. Funkar rätt bra för mig hittils, bättre än Breezy. Väntar på Edgy bara, kommer i höst. Fick min skiva från shipit förra veckan, najs att dom är gratis. Funtar på att shippa skiva, har ingen tom CDR liggandes =P Nån som vet om det finns nåt VS som passar detta tema? (Baserat på Simplicity Winamp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Funtar på att shippa skiva, har ingen tom CDR liggandes =P Nån som vet om det finns nåt VS som passar detta tema? (Baserat på Simplicity Winamp) Nåt Aero-aktigt kanske? Då behöver du tyvärr WindowBlinds dock. Riktigt skitprogram, men det matchar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Fyfan vilken Photoshoppad bild. Jo, men den är snygg:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Fan asså... linux ser ju fan bättre ut än XP .... Med stora ikoner och helt okej utseende. Men o andra sidan... ähh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts