spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Och angående diskussion om hur ordet skulle stavas, så tror jag att "schysst" eller även "juste" är rätt. Ok tack har funderat på de länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Nån random bild jag hittade, letar efter något vackrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 qtek? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Typ. Redigerad 27 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 sen om du har andra kanalar som finns på dagenstv.com men inte i programmet så hör av dig till mig så fixar jag det! Skulle du kunna fixa Voice Tv, den saknar jag rätt mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Ändrat till windows klassisk, det är fan skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Gjorde om mitt igår! Såhär ser mitt "logon" ut! Redigerad 1 juli, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Gjorde om mitt igår! Såhär ser mitt "logon" ut! Fin login men vadå.. funkar alla dom där Intelligence knapparna?.. eller dom är bara där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Gjorde om mitt igår! Såhär ser mitt "logon" ut! Står du verkligen ut? Visst, det är kul att leka CIA och sånt som man gjorde när man var 7 år, men det måste ju vara skitjobbigt. Färgerna matchar ju inte alls heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Fin login men vadå.. funkar alla dom där Intelligence knapparna?.. eller dom är bara där? När man håller musen över så zoomar den in på ikonen, och trycker man på som så öppnas programmen! @:R2D2: Hur ofta sitter man vid loginen och stirrar? Då spelar det ingen roll! Men den e iaf snyggare än orginalet! Men jag måste säga att du var mycket vuxen nu. Edit: bifogar bild åt dig tux, på hur det ser ut! Redigerad 1 juli, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 När man håller musen över så zoomar den in på ikonen, och trycker man på som så öppnas programmen! Edit: bifogar bild åt dig tux, på hur det ser ut! Eeh...han menade på loginen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Eeh...han menade på loginen. Aha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Här är mitt skrivbord. Enkelt och manligt. http://img110.imageshack.us/img110/7414/scrn3az.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Enkelt och manligt. Hörde du den om killen - med penis givetvis - som hade tycke för andra peniskillar - med pung givetvis? Jag storknade av skratt när jag hörde den. Liksom; hur manligt är det att bara vara man? Visst, det är ju en start men... Det krävs lite mer än så för att ärna respekt och bli värdig, tycker du inte? Redigerad 1 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Hörde du den om killen - med penis givetvis - som hade tycke för andra peniskillar - med pung givetvis? Jag storknade av skratt när jag hörde den. Liksom; hur manligt är det att bara vara man? Visst, det är ju en start men... Det krävs lite mer än så för att ärna respekt och bli värdig, tycker du inte? Omg?.. fattade du inte " ".. jag sa först liksom: Här är mitt skrivbord (Jag tänkte:) och sen liksom. Enkelt och manligt . Du behöver ju inte ta det på allvar. Redigerad 1 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Omg?.. fattade du inte " ".. jag sa först liksom: Här är mitt skrivbord (Jag tänkte:) och sen liksom. Enkelt och manligt . Du behöver ju inte ta det på allvar. Jag förstod nästan det. Men det vore idioti att inte ta tillfället i akt, och förespråka lite av feminismens fina tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nämen Tux, varför har du min flickvän som bakrundsbild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nämen Tux, varför har du min flickvän som bakrundsbild ? Vadå, har jag samma tjej som du ? förlåt då ^^ visste inte. (p.s: jag har henne för att hon är snygg ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vadå, har jag samma tjej som du ? förlåt då ^^ visste inte. (p.s: jag har henne för att hon är snygg ) okej ska vi ha threesome nångång ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts