Tux Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) tack! =D, yepp vill du ha teckensnittet? Han menade nog HUR du fick en sån text på dina ikoner i skrivbordet medans vi andra har fula Arial eller nåt. EDIT: Så här gör man: http://img503.imageshack.us/img503/1052/lol9ey.png Redigerad 25 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Mjaa så kan man osså göra men det jag använder är avdesk, då kan man välja egen storlek/teckensnitt/information man vill om sin ikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Riktigt gräslig text du valde åt ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nee bättre än vanliga ariel. smaken är som baken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nee bättre än vanliga ariel. smaken är som baken! Den är väl det. Däremot blev jag sugen på Diablo II, installerar det nu. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nytt skrivbord. MIn pappa som har tagit bilden. Det är hål 7 på söderåsens GK. Jag spelade jävligt bra när han tog det fotot. Fick par par på hålet! Orka ha en golf bild som bakgrund? samma med typ GTA, eller spel överhuvudtaget, det är bara fult tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Orka ha en golf bild som bakgrund? samma med typ GTA, eller spel överhuvudtaget, det är bara fult tycker jag. Mjo... jag tyckte den var ganska fin. Det är väldigt fin natur på golfbanor. Sen spelar jag själv golf och tyckte den passade som skrivbord. Så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Den är väl det. Däremot blev jag sugen på Diablo II, installerar det nu. Tihi. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Hmm varför är dina ikoner skit snygga medans mina är skit fula :S allt vitt blir genomskinligt för mig..men jag såg att du saknar 6an, kan fixa det åt dig om du vill. ja 6an såg ja att de inte fanns... om du vill skulle de va skysst btw: hur stavas skysst egentligen? @Tux:tack, ska genast fixas Edit: går de inte att ändra färg oxå på nåt sätt? Redigerad 25 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Japp, nytt favoritband. Redigerad 25 juni, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) ja 6an såg ja att de inte fanns... om du vill skulle de va skysst btw: hur stavas skysst egentligen? @Tux:tack, ska genast fixas Edit: går de inte att ändra färg oxå på nåt sätt? äsch orkar inte förklara! så jag laddar upp skiten http://img454.imageshack.us/img454/5450/424ax.png ta den bilden och döp om till 42.png channels byt ut denna mot channels i tuba tv mappen. spara bilden i ikon mappen och byt ut channels mot den du redan har! (stäng ner programmet innan du byter ut) sen går du in igen å lägger till tv6 i listan sen om du har andra kanalar som finns på dagenstv.com men inte i programmet så hör av dig till mig så fixar jag det! det stavas "just" tror jag. Redigerad 25 juni, 2006 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) äsch orkar inte förklara! så jag laddar upp skiten http://img454.imageshack.us/img454/5450/424ax.png ta den bilden och döp om till 42.png channels byt ut denna mot channels i tuba tv mappen. spara bilden i ikon mappen och byt ut channels mot den du redan har! (stäng ner programmet innan du byter ut) sen går du in igen å lägger till tv6 i listan sen om du har andra kanalar som finns på dagenstv.com men inte i programmet så hör av dig till mig så fixar jag det! det stavas "just" tror jag. Tackar ödmjukast Men ikonen till 6an läre jag fixa en ny. den blev helt crippled (lr den kanse ska vara så mörk?) Men "just" är ju en helt annan sak Sen de där men ikontexten. FÄRG????? Redigerad 25 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Tackar ödmjukast Men ikonen till 6an läre jag fixa en ny. den blev helt crippled (lr den kanse ska vara så mörk?) Men "just" är ju en helt annan sak Sen de där men ikontexten. FÄRG?? mm hojta till om du hittar en bättre ikon jag tog den ifrån tv6 kanalen å blåste upp den till rätt storlek i photoshop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 mm hojta till om du hittar en bättre ikon jag tog den ifrån tv6 kanalen å blåste upp den till rätt storlek i photoshop.. när jag skrev: "Sen de där men ikontexten. FÄRG??" menade jag inte tv6 ikonen utan ikonerna på skrivbordet. Även om du fatta rätt. Bara så att de inte blir nåt missförstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) När ja ändrade ikonernas teckensnitt så råka ja ta ett skitfult, vad heteer "orginalet"??? :'( e de arial eller? Redigerad 25 juni, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 När ja ändrade ikonernas teckensnitt så råka ja ta ett skitfult, vad heteer "orginalet"??? :'( e de arial eller? japp när jag skrev: "Sen de där men ikontexten. FÄRG??" menade jag inte tv6 ikonen utan ikonerna på skrivbordet. Även om du fatta rätt. Bara så att de inte blir nåt missförstånd mm men jag menade tv6 ikonen eftersom du sa att den blev helt hackig och den ska vara så mörk tror jag.. för att byta färg så går du in på skrivobord->egenskaper->utseende->avancerat å där finns ju plats så man kan byta färg på teckensnittet fast då gäller det all text i datorn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ok tack,tänkte väll de, ja ändrade tillbaks till arial men de såg ändå fult ut, men de va väll bara för att ja hade en annan innan de, men va heter din font? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 mm men jag menade tv6 ikonen eftersom du sa att den blev helt hackig och den ska vara så mörk tror jag.. för att byta färg så går du in på skrivobord->egenskaper->utseende->avancerat å där finns ju plats så man kan byta färg på teckensnittet fast då gäller det all text i datorn ^^ Okey bra men om jag ska göra de så blir de såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Okey bra men om jag ska göra de så blir de såhär :S då vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 När ja ändrade ikonernas teckensnitt så råka ja ta ett skitfult, vad heteer "orginalet"??? :'( e de arial eller? Olika för olika "teman"/VS/WBA/blabla. Och angående diskussion om hur ordet skulle stavas, så tror jag att "schysst" eller även "juste" är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts