Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Hmm varför är dina ikoner skit snygga medans mina är skit fula :S allt vitt blir genomskinligt för mig..men jag såg att du saknar 6an, kan fixa det åt dig om du vill.

ja 6an såg ja att de inte fanns... om du vill skulle de va skysst ;)

btw: hur stavas skysst egentligen?

@Tux:tack, ska genast fixas :shifty:

Edit: går de inte att ändra färg oxå på nåt sätt?

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja 6an såg ja att de inte fanns... om du vill skulle de va skysst ;)

btw: hur stavas skysst egentligen?

@Tux:tack, ska genast fixas :shifty:

Edit: går de inte att ändra färg oxå på nåt sätt?

äsch orkar inte förklara! :P så jag laddar upp skiten

http://img454.imageshack.us/img454/5450/424ax.png ta den bilden och döp om till 42.png

channels byt ut denna mot channels i tuba tv mappen.

spara bilden i ikon mappen och byt ut channels mot den du redan har! (stäng ner programmet innan du byter ut) sen går du in igen å lägger till tv6 i listan ;) sen om du har andra kanalar som finns på dagenstv.com men inte i programmet så hör av dig till mig så fixar jag det!

det stavas "just" ^_^ tror jag.

Redigerad av Sweeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

äsch orkar inte förklara! :P så jag laddar upp skiten

http://img454.imageshack.us/img454/5450/424ax.png ta den bilden och döp om till 42.png

channels byt ut denna mot channels i tuba tv mappen.

spara bilden i ikon mappen och byt ut channels mot den du redan har! (stäng ner programmet innan du byter ut) sen går du in igen å lägger till tv6 i listan ;) sen om du har andra kanalar som finns på dagenstv.com men inte i programmet så hör av dig till mig så fixar jag det!

det stavas "just" ^_^ tror jag.

Tackar ödmjukast ;)

Men ikonen till 6an läre jag fixa en ny. den blev helt crippled :shifty: (lr den kanse ska vara så mörk?)

Men "just" är ju en helt annan sak ;)

Sen de där men ikontexten. FÄRG?????

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar ödmjukast ;)

Men ikonen till 6an läre jag fixa en ny. den blev helt crippled :shifty: (lr den kanse ska vara så mörk?)

Men "just" är ju en helt annan sak ^_^

Sen de där men ikontexten. FÄRG??

mm hojta till om du hittar en bättre ikon :P jag tog den ifrån tv6 kanalen å blåste upp den till rätt storlek i photoshop..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ja ändrade ikonernas teckensnitt så råka ja ta ett skitfult, vad heteer "orginalet"??? :'(

e de arial eller?

japp

när jag skrev: "Sen de där men ikontexten. FÄRG??" menade jag inte tv6 ikonen utan ikonerna på skrivbordet. ;)

Även om du fatta rätt.

Bara så att de inte blir nåt missförstånd :P^_^

mm men jag menade tv6 ikonen eftersom du sa att den blev helt hackig ;) och den ska vara så mörk tror jag..

för att byta färg så går du in på skrivobord->egenskaper->utseende->avancerat å där finns ju plats så man kan byta färg på teckensnittet fast då gäller det all text i datorn ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm men jag menade tv6 ikonen eftersom du sa att den blev helt hackig ;) och den ska vara så mörk tror jag..

för att byta färg så går du in på skrivobord->egenskaper->utseende->avancerat å där finns ju plats så man kan byta färg på teckensnittet fast då gäller det all text i datorn ^^

Okey bra ^_^

men om jag ska göra de så blir de såhär :P

post-10893-1151263753_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ja ändrade ikonernas teckensnitt så råka ja ta ett skitfult, vad heteer "orginalet"??? :'(

e de arial eller?

Olika för olika "teman"/VS/WBA/blabla. Och angående diskussion om hur ordet skulle stavas, så tror jag att "schysst" eller även "juste" är rätt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord