Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hur skaffar man nya teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hur skaffar man nya teman? Du skaffar ett program som StyleXP eller Windowsblinds, eller så fixar du bara din Uxtheme.DLL i Windows- mappen så är det bara att ladda ner visuella teman från exempelvis DeviantART. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Oldschool my as. Tycker det ser rätt så snyggt ut med klassiskt. Du kanske tycker sånt här är snyggt! nej men skojj.. aja vi släpper det.. host Men, men, men :'( Klassiskt = snyggt.. Du missförstår mig Redigerad 14 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Men, men, men :'( Klassiskt = snyggt.. Du missförstår mig Jaha men ... hur ska jag veta de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jävligt snyggt! Wallpaper? "Cutout pack" @ Customize.org Tack för kommentarerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Men, men, men :'( Klassiskt = snyggt.. Du missförstår mig Den...dock-bakgrunden...var...nästan...det...fulaste...jag...någonsin...sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Om man har laddat ner en Mus ikon (.cur) hur får man den då att fungera? EDIT: Hittade nu i kontrollpanelen. Här om någon vill ha: här! Redigerad 14 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Den...dock-bakgrunden...var...nästan...det...fulaste...jag...någonsin...sett Haha, eller hur? Jag har sagt att han ska sätta opaciteten på 0, men han vägrar lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Den...dock-bakgrunden...var...nästan...det...fulaste...jag...någonsin...sett Tack Haha, eller hur? Jag har sagt att han ska sätta opaciteten på 0, men han vägrar lyssna. Oooh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Bump^ Kolla Siana, va duktig jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Tjoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Bump^ Kolla Siana, va duktig jag är Fan va synd om vargen vad har du gjort!!! nej jag skojja ... men den ser rätt så ledsen ut på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fan va synd om vargen vad har du gjort!!! nej jag skojja ... men den ser rätt så ledsen ut på bilden Från en anime serie.. Om jag minns rätt så är den typ död där... Men det e lugnt, den blir frisk igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 http://img164.imageshack.us/img164/272/dsktp0ih.th.jpg Min desktop. Har formaterat nyligen så inte mycket ikoner Gillar inte att ha massa skit på desktopen, men blir alltid att halva skärmen blir full när man drar på sig massa skit som man inte orkar sortera och lägga i mappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 http://img107.imageshack.us/img107/4033/200606173ao.png BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 [O][T]' date=Jun 20 2006, 14:29' post='720846] BOT FireF... FrostFox? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 ... http://img49.imageshack.us/img49/8686/aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 ... wtf upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 wtf upplösning? Menade du att den var udda eller bara allmänt liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Cyprez is a blind man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts