The Dude Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Pillade lite med Windowblinds på laptopen, avsevärt mycket bättre än StyleXP som jag körde med innan. http://img182.imageshack.us/img182/660/blinddumppng7ns.th.png Redigerad 4 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Pillade lite med Windowblinds på laptopen, avsevärt mycket bättre än StyleXP som jag körde med innan. http://img182.imageshack.us/img182/660/blinddumppng7ns.th.png Avsevärt mycket segare med Windowblinds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Avsevärt mycket segare med Windowblinds Vad blir segare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Skaffade StyleXP till min dator idag och städade lite på skrivbordet. http://img189.imageshack.us/img189/8239/dp6zt.th.jpg Redigerad 4 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Skaffade StyleXP till min dator idag och städade lite på skrivbordet. http://img189.imageshack.us/img189/8239/dp6zt.jpg Okay, två saker skrämmer mig. För det första, du har samma tema som mig (System), jag är rädd. För det andra, och värre, hur känner du Kexbandit? Redigerad 4 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Okay, två saker skrämmer mig. För det första, du har samma tema som mig (System), jag är rädd. För det andra, och värre, hur känner du Kexbandit? Det var som tusan. Hur jag känner han, hm.. Han har typ varit på min msn-lista från börsta början sedan jag skaffade msn för länge sen. Världen är att liten. Oh, Post 666.. Redigerad 9 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Det var som tusan. Hur jag känner han, hm.. Han har typ varit på min msn-lista från börsta början sedan jag skaffade msn för länge sen. Världen är att liten. Jepp. Jag känner honom IRL. Vi båda går på GMK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Mitt skrivbord. Enkelt. http://img190.imageshack.us/img190/1815/dsktp7gg.th.jpg Redigerad 4 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Mitt (för tillfället): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Avsevärt mycket segare med Windowblinds När jag testade Windows Blinds på min bärbara så värkade det som allt var bra ända tills jag startade om datorn så hade jag inget tema alls. Och det var inte så lätt att komma till inställningarna då och ändra tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Avsevärt mycket segare med Windowblinds Kort svar, nej. Om man har ett helt vanligt tema i WindowBlinds så blir det snabbare. WindowBlinds ersätter Windows tema-service med sin egen som drar mindre minne och inte alls drar mer cpu. Om man däremot har dom som har massor av lull-lull, extraknappar och genomskinlighet, ja, kanske lite segare. Men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Kort svar, nej. Om man har ett helt vanligt tema i WindowBlinds så blir det snabbare. WindowBlinds ersätter Windows tema-service med sin egen som drar mindre minne och inte alls drar mer cpu. Omjava script:emoticon('', 'smid_9') man däremot har dom som har massor av lull-lull, extraknappar och genomskinlighet, ja, kanske lite segare. Men inte annars. Okej, jag ger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 När jag testade Windows Blinds på min bärbara så värkade det som allt var bra ända tills jag startade om datorn så hade jag inget tema alls. Och det var inte så lätt att komma till inställningarna då och ändra tillbaks. Hänt mig också. Gissa vad jag gjorde, jag fick panik och sprang till mamma och begärde en order. Hon sa att vi kunde återställa datan till en tidpunkt och jag blev lugn igen. Nu har jag lärt mig något att aldrig hålla på att ändra nåt i datan. Låt den va. Who cares? Det är inte så att man vinner ett pris om man har en snygg tema. Men självklart så dras man till teman.. jag ville själv ha en Vista Tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hänt mig också. Gissa vad jag gjorde, jag fick panik och sprang till mamma och begärde en order. Hon sa att vi kunde återställa datan till en tidpunkt och jag blev lugn igen. Nu har jag lärt mig något att aldrig hålla på att ändra nåt i datan. Låt den va. Who cares? Det är inte så att man vinner ett pris om man har en snygg tema. Men självklart så dras man till teman.. jag ville själv ha en Vista Tema. Blev svart för mig också en gång. Fick gissa mig fram, högerklickade och försökte pricka "egenskaper" Sen gällde det att hitta vart man ändrar temat också. Satt säkert en halvtimme och lekte blindbock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Blev svart för mig också en gång. Fick gissa mig fram, högerklickade och försökte pricka "egenskaper" Sen gällde det att hitta vart man ändrar temat också. Satt säkert en halvtimme och lekte blindbock. Är du kanske pirat? Använder fel crack? Skyll di själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Kör med HP orginal. Tycker att det är fint. Kommer med ett foto senare ikväll. Redigerad 6 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Är du kanske pirat? Använder fel crack? Skyll di själv! Det var en trial. Men det var nog det temat som var skadat på något vis. Sen för en vecka sedan så sabbade jag inloggningsskärmen. Tryckte på alla knappar så kom det upp en separat ruta med lösenord och det(nej, jag visste inte att den funktionen fanns). *hjuu* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Blev svart för mig också en gång. Fick gissa mig fram, högerklickade och försökte pricka "egenskaper" Sen gällde det att hitta vart man ändrar temat också. Satt säkert en halvtimme och lekte blindbock. En liknande grej hände mig när jag precis hadde byggt min dator och installerat XP och massa andra viktiga program. Bl.a. ett som kom med grafik-kortet. Det var ett "tray-program" som hadde massor med funktioner gällandes grafik-kortet. Bl.a. en rolig knapp som det stod "Zoom In" på. Den tryckte jag på och då blev det skit låg upplösning och man såg så att säga nära då tänkte jag att det skulle bli normalt om jagtryckte på den ännu roligare knappen "Zoom Out". Hahaahahaha! Vad kul och svart det blev då. Det kom upp ett medelande från skärmen "Out of range". Wehooo! Jag var tvungen att ominstallera XP för att återställa drivrutinerna. Yeah! Vad kul. . CPiga knappar det finns. Jag trodde de skulle vara som förstoringsglaset som är en annan funktion som fans i programet. EDIT: Nu ligger programet i papperskorgen , nä det e ganska bra bara man vet vad man gör. Redigerad 6 juni, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Städat skrivbord is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Nytt, fint is the shit. http://img230.imageshack.us/img230/2608/dump7vn.png Kanske ska ta bort skuggan på "SIANA". Redigerad 12 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts