Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Dom har du gjort riktigt bra. Väldigt nice allihopa, tyckte om ettan och tvåan mest, vet inte varför :)

Jag tycker också mest om de första. Det e nog glow effekterna.

Alla "screenshoten" kommer från trailern. Eftersom det ser ganska snyggt/klart ut där kanske det inte dröjer så länge innan episode two kommer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker också mest om de första. Det e nog glow effekterna.

Alla "screenshoten" kommer från trailern. Eftersom det ser ganska snyggt/klart ut där kanske det inte dröjer så länge innan episode two kommer!

November/December 2006 skulle jag gissa på då VALVe har sagt "i slutet på 2006". Snygga wallpapers. (w00t)

Hoppas Alyx inte är död. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg du när de körde med de gul/blåa planen? och gjorde en "splitt" i slutet. Jag hadde bara mobilen med mig, jag skulle ha tagit kameran. ;)

Ja, det var sött. Men jag tog inte kort på det (tog ett eller två kort och en film på dom dock men inte i splitten) eftersom batteriet höll på att ta slut så jag tänkte spara mig till stridsscenariot. Men det sög ju ganska hårt (det var "bra" men mesigare än vad dom "sa") + att jag och dom jag var där med hade ganska kassa platser.

Ja, här är en bild på mitt nya skrivbord. Det är flygplanen som oscarw_89 snackade om... Synd att det är kass kvalitet.. Men det funkar... För mig.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord