R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Wow.. Thank you so much! Ehm...jo. Den var ju inte ens snygg. Vänta på Sianas bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 En sån jäkla lång tid det tog. Ändå var jag skitslarvig. Orkade inte anstränga mig mer. http://img144.imageshack.us/img144/2522/britney2xp.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 En sån jäkla lång tid det tog. Ändå var jag skitslarvig. Orkade inte anstränga mig mer. http://img144.imageshack.us/img144/2522/britney2xp.png Fan va bra gjort alltså! Skitduktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Nu har jag äntligen fixat uxthemepatch. Inte för att som alla andra ha nåt lull-lull-tema med starka färger och en stor fet bild på startmenyn utan för att ha ett fint tema som liknar windows classic. Klicky. http://img81.imageshack.us/img81/9175/skrivbord5aa.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Ääh Siana, jag blev klar före. Och min är snyggare också Lite Sin City-style! *edit* Äsch, Sianas blev bra mycket snyggare. Redigerad 26 maj, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 En sån jäkla lång tid det tog. Ändå var jag skitslarvig. Orkade inte anstränga mig mer. Nice... hon ser dock ut som ett spöke på kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Lite Sin City-style! *edit* Äsch, Sianas blev bra mycket snyggare. Ungefär som jag hade förväntat mig. 2 minuters jobb < 2 timmars jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Nice... hon ser dock ut som ett spöke på kroppen. Tack. Jag vågade inte ge henne mer färg, för då skulle hon bli för artificiell. Tack alla andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Jag blev förälskad i Patriks underbara bild föreställande en människa (!)! Har du den i större format (helst minst 1152x864) kan du väl säga till? Redigerad 28 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) TubaTV eller Samurize? TubaTV är lättare men Samurize blir snyggare. Skulle du kunna ge mig direkt länk? jag hittar vidare inget exe... bara massa javascripter. EDIT: Direkt länk till samurize Redigerad 28 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Skulle du kunna ge mig direkt länk? jag hittar vidare inget exe... bara massa javascripter. EDIT: Direkt länk till samurize Finns på officiella hemsidan. Sen behöver du en javascript också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Finns på officiella hemsidan. Sen behöver du en javascript också. Har läst en sån där guide för detta. Verkar hopplöst. Måste liksom designa min egen. Trodde att det bara va ett program att köra. Sen var allt fixat men jag hade fel. Aja. Tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Stökigt just nu, inte orkat fixa det. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/deskdump34ochenhalv.JPG Haha, kolla vad som sänds på 5an xP Redigerad 29 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Blev så tråkigt med svart, så jag tog ett annat tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Blev så tråkigt med svart, så jag tog ett annat tema Naj!! Ha den andra, den va ju grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Kissekatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 För ett tag sedan såg jag att någon användare på forumet hade en bakgrundsbild med 2 vita stolar i något vitt rum. Vad heter den bakgrunden och vad heter VS:et han använde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts