Curly Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Shit så nice. Tagit bilden sj antar jag eller? Nej, det har han inte gjort. Kolla i fotografitråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Aaaah, kiss i hjärnan. Det är ju sååå sött med svartvitt och XPs taskbar. Sedan blir det ännu sötare med massa stora färgglada ikoner på det. EDIT: Detta gäller alla som har det så. Kan bara hålla med. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Aaaah, kiss i hjärnan. Det är ju sååå sött med svartvitt och XPs taskbar. Sedan blir det ännu sötare med massa stora färgglada ikoner på det. EDIT: Detta gäller alla som har det så. Får man inte ha vad man vill längre =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jovisst, men de flesta gillar ju saker som matchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jovisst, men de flesta gillar ju saker som matchar. Jo det e sant. Var iaf ute hos mina kunier innan o knäppte en bild på våran bil så det blev en ny bild. Så nu ser mitt skrivbord ut så här... Och ja aktivitetsfältet döljs..om ngn undrade =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Miin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Mhm Laptopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag får panik och springer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 http://img215.imageshack.us/img215/8720/wallpapier2jz.png Inte jag som gjort bilden. En annan brud på ett annat forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 http://img215.imageshack.us/img215/8720/wallpapier2jz.png Inte jag som gjort bilden. En annan brud på ett annat forum! Zombierna anfaller verkar intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Zombierna anfaller verkar intressant Ska du ha den eller? Skicka PM med din msn så får du läsa den! Ytterst skrämmande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Måste bara säga att jag inte kommer våga sova nu utan en maskros i fickan efter jag läst xstreems berättelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 http://img215.imageshack.us/img215/8720/wallpapier2jz.png Inte jag som gjort bilden. En annan brud på ett annat forum! Vet du var man kan hitta den fonten? Fin liten triumfbåge du gjort av dina ikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 http://img215.imageshack.us/img215/8720/wallpapier2jz.png Inte jag som gjort bilden. En annan brud på ett annat forum! RuneScape 4 teh w1n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vet du var man kan hitta den fonten? Fin liten triumfbåge du gjort av dina ikoner. Bord School Boy heter den och tror man kan skaffa den på DaFont... catlovah: Ledsen... Har det där för att fylla platsen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Bord School Boy heter den och tror man kan skaffa den på DaFont... catlovah: Ledsen... Har det där för att fylla platsen ^^ Bored School Boy @ DaFont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 http://img181.imageshack.us/img181/2118/namnls1nl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 ... SOooo nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Nytt (Ja, jak vet att bakrunden har funnits ett bra tag och att många säkert HATAR den. ) , städat. Får se om det blir lika stor diskussion som sist när jag hade uppdate. Gräs ftw. Redigerad 22 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts