Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte om det går. Men du kan färga den som bakgrunden. Egenskaper > Utseende > Avancerat > Skrivbord, ändra färgen. :wub:

Jo det är det jag har gjort i alla år. (månader då.. :mellow: ) men det sura är att man inte kan ha villken bakgrund som hälst.

Som ni kanske märkt så håller jag mig till wallpapers med helsvarta ytor. Villket är väldigt snyggt, men lite variation vill man ju ha.

OBS! Kolla klockslaget, stavfel och dyligt kan förekomma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är det jag har gjort i alla år. (månader då.. :mellow: ) men det sura är att man inte kan ha villken bakgrund som hälst.

Som ni kanske märkt så håller jag mig till wallpapers med helsvarta ytor. Villket är väldigt snyggt, men lite variation vill man ju ha.

OBS! Kolla klockslaget, stavfel och dyligt kan förekomma.

Vad är det farliga med en liten ruta kring texten då? Du kan ju dölja ikonerna och texten helt om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du testat att byta filformatet på bakgrunden till .jpeg eller .bmp?

I alla fall för mig så får bakgrundsbilder i vissa filformat sån där skum ram runt ikonernas text.

Det har vart så på alla wallpapers som jag haft inom ett par månaders tid. Alla lär ju inte vara fel format isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord