Wu Zi Mu Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Imageschack funkar inte längre? Vill ladda upp bild på mitt. EDIT: Världens snyggaste Curly laddade upp den åt mig. Hur fick du så små ikoner? Vill också ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ge mig temat Nu (tack) Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nytt igen :"> Hur får du sånna ikoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Alldeles riktigt. Men hur fick du sån där ram runt? För jag har också sån ram man vet inte hur jag får bort det. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hur får du sånna ikoner? Object Dock heter det. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Object Dock heter det. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Så svarar du inte Wu Zi Mu, det var oartigt. Jag kan göra det dock, eftersom jag gav Pani programmet; D-Color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Så svarar du inte Wu Zi Mu, det var oartigt. Jag kan göra det dock, eftersom jag gav Pani programmet; D-Color Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Object Dock heter det. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Efter 2 dagars erfarenhet av programmet så kan jag konstatera att det med ett mildare ord är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Men hur fick du sån där ram runt? För jag har också sån ram man vet inte hur jag får bort det. :"> Jag vet inte om det går. Men du kan färga den som bakgrunden. Egenskaper > Utseende > Avancerat > Skrivbord, ändra färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag vet inte om det går. Men du kan färga den som bakgrunden. Egenskaper > Utseende > Avancerat > Skrivbord, ändra färgen. Jo det är det jag har gjort i alla år. (månader då.. ) men det sura är att man inte kan ha villken bakgrund som hälst. Som ni kanske märkt så håller jag mig till wallpapers med helsvarta ytor. Villket är väldigt snyggt, men lite variation vill man ju ha. OBS! Kolla klockslaget, stavfel och dyligt kan förekomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jo det är det jag har gjort i alla år. (månader då.. ) men det sura är att man inte kan ha villken bakgrund som hälst. Som ni kanske märkt så håller jag mig till wallpapers med helsvarta ytor. Villket är väldigt snyggt, men lite variation vill man ju ha. OBS! Kolla klockslaget, stavfel och dyligt kan förekomma. Vad är det farliga med en liten ruta kring texten då? Du kan ju dölja ikonerna och texten helt om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag laddade ner Style Xp nu, men det kostar ju pengar att ladda ner såna teman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad tycker ni ? Ser väl ganska bra ut Här kommer mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Vad är det farliga med en liten ruta kring texten då? Du kan ju dölja ikonerna och texten helt om du vill. Det ser inte snyggt ut helt änkelt. Hur tar man bort det helt? Redigerad 1 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det ser inte snyggt ut helt änkelt. Hur tar man bort det helt? Har du testat att byta filformatet på bakgrunden till .jpeg eller .bmp? I alla fall för mig så får bakgrundsbilder i vissa filformat sån där skum ram runt ikonernas text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har du testat att byta filformatet på bakgrunden till .jpeg eller .bmp? I alla fall för mig så får bakgrundsbilder i vissa filformat sån där skum ram runt ikonernas text. Det har vart så på alla wallpapers som jag haft inom ett par månaders tid. Alla lär ju inte vara fel format isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag laddade ner Style Xp nu, men det kostar ju pengar att ladda ner såna teman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag laddade ner Style Xp nu, men det kostar ju pengar att ladda ner såna teman Eller gör det verkligen det? Du kan väl göra det där hemliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts