Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag har bara bytt färg. Gillade mitt förra, så jag såg ingen anledning att ändra så mycket.

http://img140.imageshack.us/img140/5708/skrivbord9vh.png

Whoopsie, det var den wallpapern som det var lite fel i texten på. Nåväl, det fixar jag sedan.

Ful gubbe, riktigt irriterande text, äckliga ikoner, bläiga färger och ett Winamptema som inte passar för fem öre. Det var nog allt. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ful gubbe, riktigt irriterande text, äckliga ikoner, bläiga färger och ett Winamptema som inte passar för fem öre. Det var nog allt. :D

Winamp- temat är det enda jag kan hålla med om. Dylan är söt, texten är välskriven, ikonerna är stiliga, färgerna är mina favoriter. Psschht.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara bytt färg. Gillade mitt förra, så jag såg ingen anledning att ändra så mycket.

Men moron, du kan ju inte ha den bilden tillsammans med Desolation Row. Det är väl ingen jävla fnisslåt, direkt?

Nu fixar du en mörkare och coolare bild med detsamma. Chop-chop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men moron, du kan ju inte ha den bilden tillsammans med Desolation Row. Det är väl ingen jävla fnisslåt, direkt?

Nu fixar du en mörkare och coolare bild med detsamma. Chop-chop.

Fnitter. Saken är den att bilden var mörk från början. Men sen när jag fick sommar på skallen bytte jag färg på temat till turkos, och då även färgen på bakgrundsbilden. Att Dylan är lite fnissig tycker jag bara ger en kul kontrast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fnitter. Saken är den att bilden var mörk från början. Men sen när jag fick sommar på skallen bytte jag färg på temat till turkos, och då även färgen på bakgrundsbilden. Att Dylan är lite fnissig tycker jag bara ger en kul kontrast.

Men då får du använda Rainy Day Women #12 & 35 eller någon annan uppity-uppig låt. Desolation Row är mörker och galenskap. [Även om Herr Bob kanske ser ut att ha fått en släng av det sistnämnda på den bilden]...

Såhär ser min bakgrundsbild ut, förresten. Väldigt tom och rätt ful.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men då får du använda Rainy Day Women #12 & 35 eller någon annan uppity-uppig låt. Desolation Row är mörker och galenskap. [Även om Herr Bob kanske ser ut att ha fått en släng av det sistnämnda på den bilden]...

Såhär ser min bakgrundsbild ut, förresten. Väldigt tom och rätt ful.

Tihi, jag får väl göra det.

Hmm... Ska jag svänga ihop en dylan- bild till dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord