Adriian Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 KalleR: Jag vill inte vara petig men det stavas Beware. Om det inte är jag som kommer ihåg fel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Damn du har rätt >.< sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Skaffade ett flashigt tema för omväxlings skull. Det var snyggt, vart har du hittat det temat? Om du kunde länka så hade det varit schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hittade det på deviantart.com Kommer ej ihåg vad det heter, men sök på windowblindsteman sortera efter top favorites så finns det nånstans i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Mitt skrivbord, *EDIT* Fan vad liten den blev då, aja, man ser iallafall bilen Redigerad 27 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hittade det på deviantart.com Kommer ej ihåg vad det heter, men sök på windowblindsteman sortera efter top favorites så finns det nånstans i början Okej. Tack så mycket KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jag har bara bytt färg. Gillade mitt förra, så jag såg ingen anledning att ändra så mycket. http://img140.imageshack.us/img140/5708/skrivbord9vh.png Whoopsie, det var den wallpapern som det var lite fel i texten på. Nåväl, det fixar jag sedan. Redigerad 29 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har bara bytt färg. Gillade mitt förra, så jag såg ingen anledning att ändra så mycket. http://img140.imageshack.us/img140/5708/skrivbord9vh.png Whoopsie, det var den wallpapern som det var lite fel i texten på. Nåväl, det fixar jag sedan. Ful gubbe, riktigt irriterande text, äckliga ikoner, bläiga färger och ett Winamptema som inte passar för fem öre. Det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ful gubbe, riktigt irriterande text, äckliga ikoner, bläiga färger och ett Winamptema som inte passar för fem öre. Det var nog allt. Winamp- temat är det enda jag kan hålla med om. Dylan är söt, texten är välskriven, ikonerna är stiliga, färgerna är mina favoriter. Psschht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Winamp- temat är det enda jag kan hålla med om. Dylan är söt, texten är välskriven, ikonerna är stiliga, färgerna är mina favoriter. Psschht. Jag har inte ens läst texten, syftade på att den våldtar ögonen så fort man kollar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har bara bytt färg. Gillade mitt förra, så jag såg ingen anledning att ändra så mycket. Men moron, du kan ju inte ha den bilden tillsammans med Desolation Row. Det är väl ingen jävla fnisslåt, direkt? Nu fixar du en mörkare och coolare bild med detsamma. Chop-chop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Mitt: http://img141.imageshack.us/img141/6094/skrmdump200604299xp.jpg Redigerad 1 maj, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men moron, du kan ju inte ha den bilden tillsammans med Desolation Row. Det är väl ingen jävla fnisslåt, direkt? Nu fixar du en mörkare och coolare bild med detsamma. Chop-chop. Fnitter. Saken är den att bilden var mörk från början. Men sen när jag fick sommar på skallen bytte jag färg på temat till turkos, och då även färgen på bakgrundsbilden. Att Dylan är lite fnissig tycker jag bara ger en kul kontrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fnitter. Saken är den att bilden var mörk från början. Men sen när jag fick sommar på skallen bytte jag färg på temat till turkos, och då även färgen på bakgrundsbilden. Att Dylan är lite fnissig tycker jag bara ger en kul kontrast. Men då får du använda Rainy Day Women #12 & 35 eller någon annan uppity-uppig låt. Desolation Row är mörker och galenskap. [Även om Herr Bob kanske ser ut att ha fått en släng av det sistnämnda på den bilden]... Såhär ser min bakgrundsbild ut, förresten. Väldigt tom och rätt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mitt: South Park for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men då får du använda Rainy Day Women #12 & 35 eller någon annan uppity-uppig låt. Desolation Row är mörker och galenskap. [Även om Herr Bob kanske ser ut att ha fått en släng av det sistnämnda på den bilden]... Såhär ser min bakgrundsbild ut, förresten. Väldigt tom och rätt ful. Tihi, jag får väl göra det. Hmm... Ska jag svänga ihop en dylan- bild till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mitt: http://img141.imageshack.us/img141/6094/sk...200604299xp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hmm... Ska jag svänga ihop en dylan- bild till dig? Kan väl aldrig skada? Kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nytt. http://img156.imageshack.us/img156/8710/skrivbord7rn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts