oscarw_89 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad tycker ni om mitt wallpapper? http://img259.imageshack.us/img259/9567/sky4jm.jpg BTW: Jag använder inte photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Bumpar upp den här tråden med mitt nya desktop ingen sam config än dock EDIT: glömde screen fan http://img249.imageshack.us/img249/1438/ashen1ji.th.jpg Mycket snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad tycker ni om mitt wallpapper? http://img259.imageshack.us/img259/9567/sky4jm.jpg BTW: Jag använder inte photoshop. Fint. Inte photoshop? The Gimp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Fint. Inte photoshop? The Gimp eller? 24353 hours in MS Paint EDIT: Nån som vet vad iconpackager temat med gnome-ikonerna heter? Redigerad 25 april, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) 24353 hours in MS Paint EDIT: Nån som vet vad iconpackager temat med gnome-ikonerna heter? Just det!! Nej jag gjorde den i Macromedia Fireworks MX och Macromedia Flash MX. Det e därför som jag inte har så där raka och fina strålar. EDIT: E det någon som skulle vilja lägga upp en bild med bara "fina raka strålar" på? Redigerad 25 april, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Någon som vet ett ljust snyggt wallpaper med matchande tema och winamp skin? Sen hur gör man såna där streck (som man har i userbars) på enklast möjliga sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad tycker ni om mitt wallpapper? Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Skaffade ett flashigt tema för omväxlings skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Skaffade ett flashigt tema för omväxlings skull. Stiligt. Är det du som har gjort bakgrunden, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Stiligt. Är det du som har gjort bakgrunden, eller? Tack... jajamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nytt wallpaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nytt wallpaper Blondin Check Väger under 50 kg? Check Lösläppt? Check Blåa ögon? Check Silikon? Check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Blondin Check Väger under 50 kg? Check Lösläppt? Check Blåa ögon? Check Silikon? Check Bryr mig inte Check Du vill helst ha bakgrunden Check Återigen: Bryr mig inte Check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Bryr mig inte Check Du vill helst ha bakgrunden Check Återigen: Bryr mig inte Check Skönhetsideal? Tjejer vill gå ner i vikt. BTW, vet du att den där tjejen säkerligen väger 30% mindre än vad en VANLIG tjej ska väga? Check Nej, jag vill inte ha bild på en pantad bimbo. Check Ok Check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Blondin Check Väger under 50 kg? Check Lösläppt? Check Blåa ögon? Check Silikon? Check Öhm, det är egentligen inte så konstigt att hon har blåa ögon. De flesta blondiner har det. Jag säger inte att hon inte har silikon. Men hon kan ju ha en jävla push up också. Och jag tror faktiskt inte att hon väger under 50. I sådana fall är hon nog ganska kort. Men det är ju bara spekulationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Öhm, det är egentligen inte så konstigt att hon har blåa ögon. De flesta blondiner har det. Jag säger inte att hon inte har silikon. Men hon kan ju ha en jävla push up också. Och jag tror faktiskt inte att hon väger under 50. I sådana fall är hon nog ganska kort. Men det är ju bara spekulationer. Blå ögon kommer från en vikande gen. Så, nej. Redigerad 27 april, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Öhm, det är egentligen inte så konstigt att hon har blåa ögon. De flesta blondiner har det. Jag säger inte att hon inte har silikon. Men hon kan ju ha en jävla push up också. Och jag tror faktiskt inte att hon väger under 50. I sådana fall är hon nog ganska kort. Men det är ju bara spekulationer. Haha, jo, jag är blond och har gröna. Explain, plx. Bror är orange, och har blå. Plx. Check Ok? Check Säg en från Slitz som INTE har silikon (och stora tuttar) Check Haha, hon är då äckligt smal iallafall. Check Ok Check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Det är kul att läsa när ni diskuterar huruvida hon har blå ögon eller ej Check Jag tycker kvinnor inte ska plastikoperera sig i skönhetsyfte, men i medicinska Check Kvinnor som väger onormal lite är inget som attraherar mig Check Redigerad 27 april, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ondödigt prat som ni kan ta via PM Check Offtopic Check Den här diskutionen startades pga mig Check Ska sluta nu Check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts