Mikolan Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Här har du 2st volvofriva versioner. http://img442.imageshack.us/img442/234/sommarbgnovolvo14vj.th.png http://img442.imageshack.us/img442/2565/sommarbgnovolvo28ud.th.png Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Det enda negativa med den bakgrundbilden är att kvalitén förstör den svarta gradient'en och en del av den gröna. Redigerad 7 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Los skola... Notera att klockan går helt fel samt att någon stackare suttit och gjort den där bakgrundsbilden dagen innan julafton. Redigerad 7 april, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har typ bilder som jag själv har fotograferat istället och bara vanliga ikoner..Kan inte fixa ngt annat haha Nämen jag kör ett enkelt foto istället..Såhär har jag nu: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har typ bilder som jag själv har fotograferat istället och bara vanliga ikoner..Kan inte fixa ngt annat haha Nämen jag kör ett enkelt foto istället..Såhär har jag nu: Storstädning planerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 http://img112.imageshack.us/img112/6631/yee5hg.pngLiti nutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 http://img215.imageshack.us/img215/7572/namnls272iq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) ... Den hitman bilden kan du lägga upp den alltså utan själva skrivbordsbilden för min bror vill ha den..Han är hitman fantast.. QUOTE (Mariiiiie @ Apr 7 2006, 14:59) Jag har typ bilder som jag själv har fotograferat istället och bara vanliga ikoner..Kan inte fixa ngt annat haha Nämen jag kör ett enkelt foto istället..Såhär har jag nu: Storstädning planerad? Haha ja jag har tänkt på det..Det var värre innan dessutom =P EDIT:Ja nu har jag bytat bild och städat...!! Redigerad 8 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 En bild som jag har moddat själv. Kom gärna med Kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) En bild som jag har moddat själv. Kom gärna med Kritik Kritik? Tja...vad har du gjort förutom att byta färg och lägga på lite jobbig lens flare och skrivit nåt på nummerskylten? *edit* Fixade stavfel. Redigerad 8 april, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nån som kan nån/nåra bra sidor som har en massa bilder? Både på tjejer och från filmer, olika band, och bara snygga mönster och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nån som kan nån/nåra bra sidor som har en massa bilder? Både på tjejer och från filmer, olika band, och bara snygga mönster och så? Ehum alltså jag skulle bara säga att jag ska göra en sådan hemsida..Snart kan ju alltid skriva den då inte för att jag tror den blir bra men whateva =P Men tyvärr vet jag ingen annan =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nån som kan nån/nåra bra sidor som har en massa bilder? Både på tjejer och från filmer, olika band, och bara snygga mönster och så? Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 En bild som jag har moddat själv. Kom gärna med Kritik Snälla, ha inte en så kraftig lens flare så man inte ens ser bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nån som kan nån/nåra bra sidor som har en massa bilder? Både på tjejer och från filmer, olika band, och bara snygga mönster och så? Google : Deviantart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 P-C's bild var såå jävla fin så jag lånade den till skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 P-C's bild var såå jävla fin så jag lånade den till skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Los skola... Notera att klockan går helt fel samt att någon stackare suttit och gjort den där bakgrundsbilden dagen innan julafton. Går du i kunskapsskolan där i fruängen? (inte för att jag gör det men...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Neu dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts