skribb Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Skribb: Såg ut som gnome först:P Ah, en komplimang. Det var det som var meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Varför är det inte en jävel som svarar på min fråga ? Därför att den inte är ett dugg vettig. Skaffa StyleXP, Windowsblinds eller ersätt Uxtheme.DLL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Därför att den inte är ett dugg vettig. Skaffa StyleXP, Windowsblinds eller ersätt Uxtheme.DLL. Vadå inte ett dugg vettig ? Min fråga var lagom formulerad för en vanlig människa att förstå vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vadå inte ett dugg vettig ? Min fråga var lagom formulerad för en vanlig människa att förstå vad jag menar. Att fråga hur man "får det svart där nere" är lite förvirrande, tycker jag. Och jag har redan gett dig svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag skrev " svart startmeny" , inte "svart där nere", då fattar nog dom flesta vad jag menar, ellerhur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag skrev " svart startmeny" , inte "svart där nere", då fattar nog dom flesta vad jag menar, ellerhur ? Nepp. Hade någon förstått vad du menade, så hade de nog svarat tidigare. Och som sagt, Siana har redan sagt svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Bytt bakgrund och 3dcc-tema (fast det ser ni inte nånting av) för att nu är det vår. Nästan iaf Tryck på tumnageln bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nytt igen Riktigt nice måste jag säga, bakgrunden passade bra med temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nytt. Städat och fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Så här i vårtider städade jag skrivbordet och knopade ihop en sommarbakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Så här i vårtider städade jag skrivbordet och knopade ihop en sommarbakgrund. Den får du gärna skicka på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Så här i vårtider städade jag skrivbordet och knopade ihop en sommarbakgrund. Bakgrund!!!! Vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Så här i vårtider städade jag skrivbordet och knopade ihop en sommarbakgrund. Klassisk KalleR bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hehe, jävligt sant giz. Här kommer min bakgrund:bg.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Stillig, Kalle lille. Vilken teknik använder du när du gör "strålarna"? Redigerad 6 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 1. skapa en ny bild med storleken 50x50 (mindre bild här ger fler "strålar" från solen och tvärt om). 2. Fyll ena halvan röd och andra halvan vit. http://img10.imageshack.us/img10/1561/11jb1.jpg 3. Gå till Edit -> Define Pattern, välj namn och tyck ok. Du kan nu stänga denna bilden och du behöver ej spara den. 4. Skapa ett ny bild med storleken 500x500 (större bild här ger fler strålar). 5. Gå till Edit -> Fill, leta upp din nya pattern och tryck OK http://img10.imageshack.us/img10/7985/28bq.jpg 6. Gå till Filter -> Dissort -> Polar Coordinates Välj Rectangular to Polar och tryck OK http://img10.imageshack.us/img10/3986/225ji.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Smart! Kan bli coolt om man tar Polar to Rectangular då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hehe, jävligt sant giz. Här kommer min bakgrund: Har du .psd? (vill ta bort volvon ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Här har du 2st volvofriva versioner. http://img442.imageshack.us/img442/234/sommarbgnovolvo14vj.th.png http://img442.imageshack.us/img442/2565/sommarbgnovolvo28ud.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Coolare med Volvon imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts