Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 ... Det är ObjectDock som gör ikonerna stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tack. Vad ska det vara för bakgrund då? Vet inte. Bara något snyggt. Det ska stå nor_adde på den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Såhär ser det ut just nu, fick precis StyleXP att fungera igen. http://img328.imageshack.us/img328/2537/fff8de.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Gjort denna själv Redigerad 2 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Gjort denna själv Skulle man kunna få PSD- filen för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Skulle man kunna få PSD- filen för den? GIEF PSD PLX. Vill också ha sTEKT Redigerad 2 april, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Skulle man kunna få PSD- filen för den? Vadå psd fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Konstigt att jag fick samma backgrund dom Brodd när jag installerade ett tema förrut Redigerad 2 april, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Konstigt att jag fick samma backgrund dom Brodd när jag installerade ett tema förrut Det där var inte särskilt oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vadå psd fil? Ja, du har väl knappast gjort bilden i Paint? Så, får se den i PSD- formatet, formatet som blir när man sparat den i Photoshop, så vi ser hur du har gjort den. För det är väl du som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 STEKT.SE/Brodd.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) http://img115.imageshack.us/img115/1979/desktop6zv.th.jpg Märk noga att jag använder Firefox. Men det är bara för att Maxthon vägrar starta. Redigerad 3 april, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Är det möjligt att tex. ta ett print screen och sedan ha den bilden som skrivbords bild? Jag menar: Tex, Jag öppnar forumet, ta ett print screen och sedan få rätt format när jag använder det som skrivbords bild? Har bara så tråkiga bilder. Bara de som fanns på datorn när jag fick den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Är det möjligt att tex. ta ett print screen och sedan ha den bilden som skrivbords bild? Jag menar: Tex, Jag öppnar forumet, ta ett print screen och sedan få rätt format när jag använder det som skrivbords bild? Ja tryck print screen, öppna paint - klistra in - spara som jpg eller png format. Öppna sedan bilden och välj som bakgrund. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag föreslår att du sparar som BMP då Paint fakkar upp bilden i alla andra format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Ja, du har väl knappast gjort bilden i Paint? Så, får se den i PSD- formatet, formatet som blir när man sparat den i Photoshop, så vi ser hur du har gjort den. För det är väl du som har gjort den? Jag har gjort den ja, sen vad ni andra tror skiter jag väll fullständigt i då det inte skadar mig eller nånting vad ni tror... jag gjorde den i nåt program som jag hitta på ett annat forum (Pearls forum) och så va den nån som sa hur man gjorde.. men jag fattade inte riktigt så ja bara valde en av sakerna man kunde välja och tröck hej vilt.. och så blev det sådär.. tänkte "va fan, de blev ju snyggt?" och sparade... ni får tro vad ni vill EDIT: photoshop var det alltså inte, utan att program gjort enbart för att göra bakgrunder... Redigerad 3 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag föreslår att du sparar som BMP då Paint fakkar upp bilden i alla andra format. PNG funkar också. @BroDD: Jahaja. Jag tror dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Såhär ser det ut just nu, fick precis StyleXP att fungera igen. Och temat heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Och temat heter? Temat heter Vista, tror inte det kommer hjälpa dig speciellt mycket. Sparade faktiskt sidan med temat på, men den fungerar inte längre. -_______- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag har haft EXAKT hela skrivbordet fult med ikoner;) nu har jag rensat lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts