Azore Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nyformaterat ftw! http://img138.imageshack.us/img138/4898/031820062124000vf.jpg Riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Riktigt snygg! Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vätekarbonat. http://img93.imageshack.us/img93/7748/namnls2lx.jpg Skicka wallpaper NUUU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Geisha Nästan alla mina kompisar säger att geisha är äckligt... Men det är skitgott jue! Aki: Vad heter tjejen... het fan Redigerad 18 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nästan alla mina kompisar säger att geisha är äckligt... Men det är skitgott jue! Geisha är gott, men är det någon som smakat KitKat Editions Tiramisu? Så ljuvligt gott! Anyway, nice Gizmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag håller på och fiskar ett nytt tema just nu. Och det ska ackompanjeras av en bakgrund gjord av Patrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Klick. http://www.home.no/display/zwei.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Frenzy, gamle polare. Är det Floyd som gäller nu? Även om jag inte vill gå off-topic såp vill jag svara på detta... Jag har ganska bred musiksmak. Jag lyssnar på allt från zappa till Morbid angel... Sen vad jag har för bakgrundsbild betyder inte att jag är så jävla inne på just det bandet, jag kanske bara ville byta lite? Men du kanske lyssnar på samma band alltid? Jag gör inte det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Geisha är gott, men är det någon som smakat KitKat Editions Tiramisu? Så ljuvligt gott! Anyway, nice Gizmo! Thanks.. Curly, najs, men det hade passat med en lite större bild på snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Även om jag inte vill gå off-topic såp vill jag svara på detta... Jag har ganska bred musiksmak. Jag lyssnar på allt från zappa till Morbid angel... Sen vad jag har för bakgrundsbild betyder inte att jag är så jävla inne på just det bandet, jag kanske bara ville byta lite? Ja, men för fan, du har Dark side of the moon som bakgrundsbild, PLUS att du bumpar Floyd i Winamp. Dessutom har jag aldrig hört/sett att du lyssnar på dem sen innan. Enligt tidigare erfarenhet har du gjort samma sak med Metallica, Pantera , Sabbath med mera precis när du upptäckt dem. Jag säger inte att det är något fel i sig att gilla ett band, men det verkar som att du "överger" all annan musik för stunden och rålyssnar på en viss artist i typ en vecka i streck innnan du går över till nästa. Zappasignaturen försvann ju efter några dagar bara, samma med Slipknot, Metallica, you name it. Jag menar inte att det är fel på dig, alla har ju sina egna sätt att lyssna på musik på, men det är lagom komiskt, tycker jag. No offense, liksom Men du kanske lyssnar på samma band alltid? Jag gör inte det iaf. Nja, det gör jag väl , på sätt och vis. Jag har en samling album som jag roterar lite sådär oregelbundet, ibland hittar jag/köper jag något nytt album med en ny artist, gillar jag det så åker det in i playlisten. Sen har jag en mapp med "Bra låtar" också, där jag samlar diverse låtar som jag gillar men som jag inte har tillräckligt mycket i samma genre för att sortera, t.ex en låt med Snoop Dogg, en med Coolio, en med Scorpions, några med Necro, en med Vomitron, en med The Proclaimers, the list goes on. Men jag lyssnar inte på samma band alltid, nej. /skribb --- Gizzyboy: Tacktack. Originalbilden är inte större än så. Kanske kan förstora bilden lite, men är rädd att det kommer bli suddigt då, ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 /skribb Whatefuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Whatefuck? Han är hybernatad, jag skriver å hans vägnar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Varför hybernated?! NVM.. fick svar via pm. Redigerad 19 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ja, men för fan, du har Dark side of the moon som bakgrundsbild, PLUS att du bumpar Floyd i Winamp. Dessutom har jag aldrig hört/sett att du lyssnar på dem sen innan. Enligt tidigare erfarenhet har du gjort samma sak med Metallica, Pantera , Sabbath med mera precis när du upptäckt dem. Jag säger inte att det är något fel i sig att gilla ett band, men det verkar som att du "överger" all annan musik för stunden och rålyssnar på en viss artist i typ en vecka i streck innnan du går över till nästa. Zappasignaturen försvann ju efter några dagar bara, samma med Slipknot, Metallica, you name it. Jag menar inte att det är fel på dig, alla har ju sina egna sätt att lyssna på musik på, men det är lagom komiskt, tycker jag. No offense, liksom Nja, det gör jag väl , på sätt och vis. Jag har en samling album som jag roterar lite sådär oregelbundet, ibland hittar jag/köper jag något nytt album med en ny artist, gillar jag det så åker det in i playlisten. Sen har jag en mapp med "Bra låtar" också, där jag samlar diverse låtar som jag gillar men som jag inte har tillräckligt mycket i samma genre för att sortera, t.ex en låt med Snoop Dogg, en med Coolio, en med Scorpions, några med Necro, en med Vomitron, en med The Proclaimers, the list goes on. Men jag lyssnar inte på samma band alltid, nej. /skribb --- Gizzyboy: Tacktack. Originalbilden är inte större än så. Kanske kan förstora bilden lite, men är rädd att det kommer bli suddigt då, ska testa. Så är inte fallet ska jag säga dig... Pink Floyd har jag lyssnat på ett tag nu.. Zappa-signaturen försvann ganska snabbt för jag inte hade gjort den och ville helst ha något jag själv gjort.. Metallica-signatur har jag haft tillräckligt i flera olika versioner.. denna Pantera-signaturen jag ahr nu har jag också haft ett tag. Slipknot (mick) singaturen hade hade jag också ett tag.. Rålyssnar och rålyssnar.. Det är väl klart att man lyssnar på ett band mer när man precis hittat det.. Men flera av de banden jag haft signaturer med har jag gillat ett tag. Jag överger inte någon musik för stunden iheller.. jag har.. ja vad ska man säga några "stammar" när det gäller musik.. stammarna är följande band: Metallica, Pantera, Death, Slayer och Soad. Som alltid finns där och som jag lyssnar på varje dag. Jag har typ olika kategorier när det gäller musiklyssning.. Några "stammar" som jag nämnde och några band som inte är "stammar" utan bara ligger jävligt nära sen en del andra band/artister som jag lyssnar på ibland i perioder... Kanske förklarade lite skumt med dålig svenska men det beror på att jag är jävligt trött. Nu ska jag inte skita ner denna topicen mer, Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Nyformaterat ftw! Nice allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ah, tackar vet jag Dylan. Här är en bakgrundsbild jag gjorde med honom för ett tag sen, som jag är rätt nöjd med. Jag har beslutat mig för att börja lägga upp wallpapers på Deviantart också. Och ja, jag lägger snart, snart upp min nya skärmdump. http://img389.imageshack.us/img389/5845/sianadylan9gp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hatar alla bgbilder med låttexter i sig. Eller text överhuvudtaget.. no offence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hatar alla bgbilder med låttexter i sig. Eller text överhuvudtaget.. no offence Chwatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Dump... skrivbord.bmp Redigerad 19 mars, 2006 av Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts