Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att det är roligt att läsa hur pKz försöker försvara sig

Försöker är ordet. :(

Ganska kul med hans alltid så roliga treårings kommentarer när han blir ägd.

"Ser det ut som jag bryr mig?"

"Talk to the hand"

"Careface"

"jag bryr mig <---------> så mycket"

Det går förneka allt men det sätter sig inombords varesig man vill eller inte.

Aja, på pKz's begäran. Skippa skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker är ordet. ^_^

Ganska kul med hans alltid så roliga treårings kommentarer när han blir ägd.

"Ser det ut som jag bryr mig?"

"Talk to the hand"

"Careface"

"jag bryr mig <---------> så mycket"

Det går förneka allt men det sätter sig inombords varesig man vill eller inte.

Aja, på pKz's begäran. Skippa skiten.

MÅSTE BARA SÄGA DET STELLHELL, DÖDA MIG INTE, BANNA MIG INTE.

DINA FASONER MOT SKRIBB!

"Bryr mig faktist inte om vad du tycker.

Dina ord är luft i min värld eftersom allt du har att säga bara är tragiskt. Skaffa dig ett roligare liv och jag ska lyssna. Tills dess, talk to the hand.. :("

Förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

That is the shit, man.

Kan köra skinnat en stund men man glider alltid tillbaka till good ol' clean.

Självklart.

En stund i början gillar man standard (Toys'r'us)-temat, sen kör man skinnat 1 månad.

Men sen är det tillbaka till classic. Det är ju bäst ändå. Snabbt, oplottrigt och fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DINA FASONER MOT SKRIBB!

Dina ord är luft i min värld eftersom allt du har att säga bara är tragiskt. Skaffa dig ett roligare liv och jag ska lyssna. Tills dess, talk to the hand.. :("

Förlåt.

Du drar ner det här på en barnslig nivå.

Får man inte ens argumentera utan att bli bannad här eller? Du ville att vi skulle skippa detta, men du fortsätter bara själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du drar ner det här på en barnslig nivå.

Får man inte ens argumentera utan att bli bannad här eller? Du ville att vi skulle skippa detta, men du fortsätter bara själv.

OT:

Haha, jojo. Visst.

Klart man får. :( Ja, jag ville det. Men NI fortsatte bara, och inte bara i denna tråd. Vilken som helst så får man 4-5 st svar emot sig. Ska man bara strunta i dom eller? NJÄE.

Jaja, låt denna fight dö.

post-24-1142370809_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DINA FASONER MOT SKRIBB!

Förlåt.

Vid det här laget (efter att det ha påpekats ett otaligt antal gånger) måste du ju inse att det är det som du skriver som är tragiskt. Svarar på mitt inlägg gör du inte heller. Vad har Stellhells liv med detta att göra? Varför ska du lyssna på det? Du snackar så mycket skit pKz. Läs dina inlägg för fan; vad vill du säga med dom?

Edit: Du får inte hela forumet emot dig utan anledning, kanske borde fundera lite på det.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DINA FASONER MOT SKRIBB!

Dina ord är luft i min värld eftersom allt du har att säga bara är tragiskt. Skaffa dig ett roligare liv och jag ska lyssna. Tills dess, talk to the hand.. ^_^"

Förlåt.

Synd att jag inte försökte försvara mig. :(

Tycker bara synd om honom för att han har ett så tragiskt liv. Att jag aldrig gillat pysen ger bara lite krydda på moset.

I ditt fall så klagar folk på DIG, och du låtsas helt enkelt bara som du inte bryr dig, medvetet eller inte har jag ingen aning om. Men ibland så ska man insé att det man skriver kanske inte va det ljusaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid det här laget (efter att det ha påpekats ett otaligt antal gånger) måste du ju inse att det är det som du skriver som är tragiskt. Svarar på mitt inlägg gör du inte heller. Vad har Stellhells liv med detta att göra? Varför ska du lyssna på det? Du snackar så mycket skit pKz. Läs dina inlägg för fan; vad vill du säga med dom?

Edit: Du får inte hela forumet emot dig utan anledning, kanske borde fundera lite på det.

MEN THE DUDE DITT AS, FATTAR DU INTE VARFÖR JAG INTE SVARAR PÅ DINA INLÄGG? DET VAR EN DISKUTION MELLAN MIG OCH R2D2, MEN HELA FORUMET SKA PÅ MIG. KAN NI INTE BARA DISSA FIGHTEN, OCH LÄSA ELLER NÅGOT? NI ÄR PÅ MIG PÅ VARENDA JÄVLA TRÅD.

Okej, jag skriver tragiskt. Jobbigt läge.

Ja, jag snackar skit. Varför bryr du dig ens?

Ja, inte fan vet jag. Skriver på så det smattrar jag.

Nej ,jag får väl inte det. Men jag har endå en massa MED mig, tyvärr.

Som sagt; jag är trevlig mot dom som är trevlig tillbaks.

Och så bryr jag mig inte om forumet är emot mig. Jag kommer stanna, vad som än händer. (Stellhell bannar väl mig, men då skiter jag i forumet.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN THE DUDE DITT AS, FATTAR DU INTE VARFÖR JAG INTE SVARAR PÅ DINA INLÄGG? DET VAR EN DISKUTION MELLAN MIG OCH R2D2, MEN HELA FORUMET SKA PÅ MIG. KAN NI INTE BARA DISSA FIGHTEN, OCH LÄSA ELLER NÅGOT? NI ÄR PÅ MIG PÅ VARENDA JÄVLA TRÅD.

Och så bryr jag mig inte om forumet är emot mig. Jag kommer stanna, vad som än händer. (Stellhell bannar väl mig, men då skiter jag i forumet.)

/me pets pKz

Jag gillar dig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta det genom PM om det är en sådan privat disskusion. Tänkt på att folk kanske vill ge sina egna åsiket om ni pratar helt öppet?

Jag tror han bryr sig eftersom det påverkar han och hans tid på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag... Blir... Yr!

Jag blir, öhm...

*Börjar leta hysteriskt efter min marängklänning*

Kanske borde kommentera pKz, och kläcka något fyndigt om åsiktsfrihet och - otroligt nog - allmän yttrandefrihet, på ett forum, men för att citera The Clash: "THERE AIN'T NO NEEED FOR [..]", och sen lägga till mitt eget: det. Så jag hoppar inte ens in i "diskussionen" - och orkar inte ens klandra den (utöver mina fina citationstecken kring "diskussion") - denna gång.

Skrivbord. Döden. Venedig.

post-24-1142374610_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker bara synd om honom för att han har ett så tragiskt liv. Att jag aldrig gillat pysen ger bara lite krydda på moset.

Fan att jag läste det här. Salt i såren är så jävla skönt. Nåja, life goes on.

Edit: Börjar ni se ett mönster nu? Ja, jag glömmer ALLTID saker. Mitt liv är inte tragiskt, det är roligt. Om jag skrev en bok om det så skulle jag kunna ge ut den och ge alla som köper den ett gott skratt. Coolt va? Faktum är att jag inte tar livet särskilt seriöst (längre). Det går som det går, och är jag en tråkig jävel (som jag minns att Stell vid ett tidigare tillfälle sade) i hela mitt liv så får jag väl skratta åt det sen när jag är gammal och döende. Jag valde ju inte direkt att bli född så man får ha skoj med det liv man har :(

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord