pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Det var inte menat bokstavligt. Menar bara att du spelar mr. Macho och mr. Know-it-all men sen har du inte testat ett jävla skit. Hur kan du va så säker på att han kommer bli nedslagen när han går på krogen som 18-åring bara för han säger vad han tycker.. Ehm, ok. Okej..? Nej, klart man måste testa saker innan man får säga saker. Jag har inte testat alkohol, cigaretter, snus eller knark. Endå förstår jag att det måste vara ett helvete och hålla på något av det. Pengar hit och dit. Och måste du svära överallt? Skit, nytt ord? Nej. Du kan snacka utan svordomar, det är inte helt omöjligt. Du är ju admin nu också, så. Jag menar att folk retar på en som säger saker man inte vill höra... Visst, allt var inte seriöst i det heller. Trodde jag man kunde förstå. Förlåt mig. Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ehm, ok. Okej..? Nej, klart man måste testa saker innan man får säga saker. Jag har inte testat alkohol, cigaretter, snus eller knark. Endå förstår jag att det måste vara ett helvete och hålla på något av det. Pengar hit och dit. Och måste du svära överallt? Skit, nytt ord? Nej. Du kan snacka utan svordomar, det är inte helt omöjligt. Du är ju admin nu också, så. Jag menar att folk retar på en som säger saker man inte vill höra... Visst, allt var inte seriöst i det heller. Trodde jag man kunde förstå. Förlåt mig. What the dillio'? Jag svär hur mycket jag vill, när jag vill. Visst kan jag skriva utan svordomar, men då är det inte jag. Du behöver inte testa någonting, men du ska inte snacka illa om saker och smutskasta det när du inte har en aning om vad det har för inverkan på dig själv. Du kan inte grunda saker på vad andra har sagt och gjort. Låt nu R2D2 säga vad han vill om folks skrivbord. Jag håller faktist med honom, det var sjukt fult Sikorkas skrivbord. Men varken jag eller R2D2 har sagt att han ska byta. Vill han ha det så får han ha det, vi kriteserar bara. Jag tror inte Di Vinci bara fick possetiv kritik om sin konst. Och om han skulle fått det så skulle han inte äns vara hälften så känd som han är i dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ehm, ok. Okej..? Nej, klart man måste testa saker innan man får säga saker. Jag har inte testat alkohol, cigaretter, snus eller knark. Endå förstår jag att det måste vara ett helvete och hålla på något av det. Pengar hit och dit. Och måste du svära överallt? Skit, nytt ord? Nej. Du kan snacka utan svordomar, det är inte helt omöjligt. Du är ju admin nu också, så. Jag menar att folk retar på en som säger saker man inte vill höra... Visst, allt var inte seriöst i det heller. Trodde jag man kunde förstå. Förlåt mig. Detta är väl ändå en tråd där man FÅR kommentera om skrivborden är snygga eller inte. Sikorkas tema och bakgrund matchade inte och helheten vad faktiskt ful, han erkände det ju tillochmed själv? "Håll det inombords" Så brukar det ju inte låta från din sida, du som numera alltid verkar säga vad du tycker. Sen det Stellhell sa håller jag fullkommligt med om, din macho-stil som du hela tiden kör mer. Bara för att din skolklass är rädd för dig så funkar det inte att vara så jävla kaxig hela tiden här på forumet. Det där med att han skulle bli nedspöad om han går in i en bar, vad är det för skitsnack? Du vet ingenting om hur R2D2 är som person och ändå kastar du ut sånna kommentarer. Jag säger bara vad jag tycker, och jag tycker du ska lyssna på vad jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Aw, guys. Lägg ner, bli inte arga på varandra. Det här är skrattretande. Nu glömmer vi det här. Okej? Det här är ju typ oviktigt att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Som chiligr sa, du kan ju bara hålla käften..? Okej, nu var Sikorka oseriös med den, men jag tyckte den var skitsnygg. Skulle aldrig kunna göra en bättre. Ja, men OM han nu hade jobbat länge, och då menar jag länge. T.ex 3 v, och sedan visar upp den och är skitstolt så skriver någon "Usch vad fult, byyyyt". Hur känner han sig tror du? Som sagt, håll tyst, strunta i och skriv. Människan är gjord för att säga saker som dom andra _INTE_ vill höra. Nej, jag tänker inte klaga på ditt skrivbord. Jag tänker visa att jag kan hålla det inom även om du skulle ha Gudrun Schyman naken på den. Nej, du bryr dig inte. Men andra kan. Tänk inte bara på dig själv R2D2, snälla. Om du fortsätter så kommer man komma in i en bar, och se dig ligga nerspöad där när du fyllt 18. Håll saker inom dig istället. Tack. Nej, jag kan inte bara hålla käften. Vi har yttrandefrihet här du vet. Sverige - fritt land. Tyck att den var skitsnygg då, du får tycka som du vill. Jag tyckte att den var skitful. Jag tycker som jag vill. Om han har jobbat i 3 veckor har han förmodligen gjort det för att han trivs med det, och då finns det ingen anledning att byta bara för att jag sa vad jag tyckte. Och jag sa faktiskt inte "Usch vad fult, byyyyt". Jag sa att det var fult. Inte att han skulle byta. Förstår du skillnaden? Jag tänker inte på mig själv bara heller. Tvärtom. Jag är skitempatisk. Men det hindrar inte mig från att säga min åsikt. Om jag ligger nedspöad på en bar när jag är 18, som jag tydligen kommer göra, så får jag väl skylla mig själv då. Skylla mig själv för att jag säger vad jag tycker. Men det verkar som att du har mycket erfarenhet av det. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej, jag kan inte bara hålla käften. Vi har yttrandefrihet här du vet. Sverige - fritt land. Bara för att en förmån finns så behöver man inte utnyttja den till 100% 24/7... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Bara för att en förmån finns så behöver man inte utnyttja den till 100% 24/7... Well, eftersom det inte finns lagar som förbjuder honom att göra det så kan han i praktiken säga precis vad han vill 24/7 utan att någon kan göra något åt det som inte är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Bara för att en förmån finns så behöver man inte utnyttja den till 100% 24/7... Det gör jag inte heller. När min 6-åriga syster har ritat en teckning säger jag att den är snygg. Men jag tror att Sikorka är stor nog för att ta det på ett bra sätt när jag kommenterar hans skrivbord. Han är runt 15, inte 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kan du lägga upp bakgrunden är du snäll? Gå in på Wow-europe och gå in på downloads och sen på wallpapers så finns den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Nej, jag kan inte bara hålla käften. Vi har yttrandefrihet här du vet. Sverige - fritt land. Tyck att den var skitsnygg då, du får tycka som du vill. Jag tyckte att den var skitful. Jag tycker som jag vill. Om han har jobbat i 3 veckor har han förmodligen gjort det för att han trivs med det, och då finns det ingen anledning att byta bara för att jag sa vad jag tyckte. Och jag sa faktiskt inte "Usch vad fult, byyyyt". Jag sa att det var fult. Inte att han skulle byta. Förstår du skillnaden? Jag tänker inte på mig själv bara heller. Tvärtom. Jag är skitempatisk. Men det hindrar inte mig från att säga min åsikt. Om jag ligger nedspöad på en bar när jag är 18, som jag tydligen kommer göra, så får jag väl skylla mig själv då. Skylla mig själv för att jag säger vad jag tycker. Men det verkar som att du har mycket erfarenhet av det. Varför? HAHA, DEN DÄR KÖRDE JAG MED OXÅ I 1AN, DEN VAR JÄTTESKULIG!111 Haha, läs igenom vad jag skrev igen kära du. Han skulle inte byta, han skulle bli ledsen/sur. CAPISCHÉ. Okej. Jojo, sure. MEN DU BEHÖVER INTE SÄGA DEN HELA TIDEN. Justja, jag skulle ju ha skrivit med dom två huppifnuttarna. Så skulle alla förstå. Skit i detta nu, jag trodde Sikorka var seriös med den, så fin som den var. @The Dude: Skulle jag lyssna på vad du sa skulle jag sitta och smutskasta Manowar, för dom är bögar. Lyssna på Jazz och ta knark och supa varje fredag.. Okej. Tyst nu "gays" Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Trodde detta var en skrivbordstråd och inte en 'pKz tjafsar mot hela forumet'-tråd. PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Skit i detta nu, jag trodde Sikorka var seriös med den, så fin som den var. Tyckte du det, seriöst? @kattälskaren: Jag tycker den bakgrunden börjar bli rätt uttjatad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tyckte du det, seriöst? @kattälskaren: Jag tycker den bakgrunden börjar bli rätt uttjatad. Nej, jag startade en fight för skojjs skull. SVAR: JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag tycker att det är roligt att läsa hur pKz försöker försvara sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej, jag startade en fight för skojjs skull. SVAR: JA Fighten handlade ju inte om hurvida Sikorkas skrivbord var snyggt eller ej, utan hurvida man fick uttrycka sig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Fighten handlade ju inte om hurvida Sikorkas skrivbord var snyggt eller ej, utan hurvida man fick uttrycka sig om det. ... Kan vi släppa det? Ja, jag tyckte hans var snygg. Ja, jag tyckte R2D2 gjorde fel som klagade på hans. @The-copy: Ok, careface. Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 @The Dude: Skulle jag lyssna på vad du sa skulle jag sitta och smutskasta Manowar, för dom är bögar. Lyssna på Jazz och ta knark och supa varje fredag.. Okej. Tyst nu "gays" Ja kanske det, men det jag ville att du skulle lyssna på nu var den här texten: "Håll det inombords" Så brukar det ju inte låta från din sida, du som numera alltid verkar säga vad du tycker. Sen det Stellhell sa håller jag fullkommligt med om, din macho-stil som du hela tiden kör mer. Bara för att din skolklass är rädd för dig så funkar det inte att vara så jävla kaxig hela tiden här på forumet. Det där med att han skulle bli nedspöad om han går in i en bar, vad är det för skitsnack? Du vet ingenting om hur R2D2 är som person och ändå kastar du ut sånna kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 ... Kan vi släppa det? Ja, jag tyckte hans var snygg. Ja, jag tyckte R2D2 gjorde fel som klagade på hans. @The-copy: Ok, careface. Tja, jag måste ju fan förklara mig när jag fått en cynisk kommentar. För att inte göra mitt inlägg helt onödigt: Jag planerar att skaffa ett nytt tema (igen). Men jag är så trött på att tema + winampskin inte alls passar. Är det någon som vet ett par teman med matchande winampskin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag planerar att skaffa ett nytt tema (igen). Men jag är så trött på att tema + winampskin inte alls passar. Är det någon som vet ett par teman med matchande winampskin? Finns ett skitfint som heter Spring (passande tider ey?), som jag tror har matchande winampskin. Annars är nano (av samma skapare tror jag) himla fint, men åt det lite mer minimalistiska hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts